План роботи асистента вчителя під час карантину

Про матеріал
Дистанцiйне навчання — це форма організації освітнього процесу з використанням комп’ютерних і телекомунiкацiйних технологiй, якi забезпечують iнтерактивну взаємодiю викладачiв та здобувачів освіти на рiзних етапах навчання й самостiйну роботу з матерiалами iнформацiйної мережi Оскільки до процесу дистанційного навчання мають бути залучені всі члени команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами, які реалізують індивідуальну програму розвитку дитини, пропоную зразок свого плану роботи на тиждень.
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи асистента вчителя 

Зелінської Оксани Сергіївни

під час дистанційного навчання

КЗ «ЗОШ І-ІІІ ступенів №33 ВМР»

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Примітка

 

Співпраця з командою психолого-педагогічного супроводу учнів з ООП в умовах дистанційного навчання. Обговорення та планування подальшої роботи під  час карантину.

 

Допомога вчителю у розробці відео завдань для дітей з особливими освітніми потребами.

 

 

Підвищення свого професійного рівня, педагогічної майстерності, загальної культури. Опрацювання фахової літератури. Перегляд відео «Особливості життя дітей з ООП.- Невигадані історії.»

 

 

9:00-11:00

 

 

 

 

 

 

 

11:00-12:00

 

 

 

 

 

12:00-14:00

 

 

 

 

 

 

Viber, телефонний режим ,в форматі відео конференцій zoom

 

 

 

 

 

В онлайн режимі , viber

 

 

 

 

 

Інклюзивна освіта: навчальний посібник.- Київ : ТОВ «Агенство «Україна» 2019. – 300 с. https://www.youtube.com/watch?v=EDQyqoW2zco

 

 

Перегляд відео уроків «Як налагодити якісну співпрацю між асистентом вчителя і вчителем» та іншого інформаційно – методичного відео.

 

Дистанційне спілкування з батьками дітей з ООП, надаючи їм необхідну консультативну допомогу

 

 

Онлайн конференція МО асистентів вчителів з приводу організації подальшої роботи в період карантину.

 

Співпраця з вчителями англійської мови, обговорення та підбір завдань для дітей з ООП

 

Добірка та виготовлення методичного матеріалу для подальшої роботи з дітьми з ООП.

 

9:00-10:00

 

 

 

 

 

 

10:00-11:00

 

 

 

 

 

11:00-12:00

 

 

 

 

12:00-13:00

 

 

 

 

13:00-14:00

https://www.youtube.com/results?search_query=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3F+v%3DMTE32_A66AY+

 

 

 

 

Месенджер, Viber, телефонний режим.

 

 

 

 

Viber, zoom

 

 

 

 

В форматі відео конференції zoom

 

 

 

Інтернет ресурси, viber групи з інклюзії, опрацювання методичних рекомендацій.

 

 

Допомога вчителю у підборі дидактичних та відео матеріалів до уроків математики та природознавства для дітей з ООП

 

 

Робота над створенням папки  « Співпраця учителя та асистента вчителя по роботі з дітьми з ООП в рамках інклюзивного навчання»

 

 

 

 

 

 

Підбір дидактичного та відео матеріалу з теми « Прикметник»  для дітей з ООП

 

 

 

 

 

Співпраця з учителем . Обговорення завдань підібраних для дітей з ООП. Надсилання посилань до цих завдань учителю.

 

9:00-10:00

 

 

 

 

 

 

 

10:00-12:00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12:00-13:00

 

 

 

 

 

 

 

 

13:00-14:00

В онлайн режимі, viber https://www.youtube.com/watch?v=WtVSP11LqPk

https://www.youtube.com/watch?v=cAU3lCH-guk

https://www.youtube.com/watch?v=kvWRTwpHXiQ&t=6s

 

 

Опрацювання посібників  «Як зробити школу інклюзивною»,

«Інклюзивна освіта для дітей з ООП в Україні». -Канадсько-український проект.

 

 

 

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=8A9Yes1MODc

 

https://www.youtube.com/watch?v=AvUrEBbpSo8&t=112s

 

https://www.youtube.com/watch?v=FTb-8DDHWLo

 

 

Онлайн конференція з вчителем через Zoom, viber

 

 

 

 

Індивідуальні онлайн –консультації   дітей з ООП

 

Допомога  вчителю у підборі завдань та відео уроків з математики для дітей з ООП.

 

 Упорядкування папки «Співпраця учителя та асистента вчителя по роботі з дітьми з ООП в рамках інклюзивного навчання»

 

 Допомога вчителю в організації вебінару для дітей.

 

9:00-10:00

 

 

10:00-11:00

 

 

 

 

11:00-13:00

 

 

 

 

 

 

13:00-14:00

 

Viber, телефонний режим.

 

Телефонний режим , Viber

 

 

 

Формування папки , наповнення матеріалом.

 

 

 

 

Обговорення організаційних моментів в онлайн  режимі, viber

 

Добірка та створення навчального матеріалу для подальшої роботи з дітьми з ООП.

 

Дистанційні онлайн –консультації для дітей з ООП, які потребують допомоги .

 

Організація дистанційної онлайн –консультації  дітей з ООП з психологом та реабілітологом .

 

Перегляд та пошук рекомендацій щодо подальшої роботи в умовах карантину.

 

9:00-10:00

 

 

 

 

10:00-11:00

 

 

 

11:00-12:00

 

 

 

 

12:00-14:00

 

 

Методична література, інтернет ресурси.

 

 

Viber, zoom.

 

 

 

Використання відео зв’язку Zoom

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=omSH5KnON28

 

https://suspilne.media/19411-nas-vihid-samoorganizacia-use-so-varto-znati-pro-distancijne-navcanna-na-karantini/

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Інкл
Додано
11 листопада 2020
Переглядів
809
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку