Індивідуальний план роботи асистента вчителя
Зелінської Оксани Сергіївни
під час дистанційного навчання
КЗ «ЗОШ І-ІІІ ступенів №33 ВМР»
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітка |
|
Співпраця з командою психолого-педагогічного супроводу учнів з ООП в умовах дистанційного навчання. Обговорення та планування подальшої роботи під час карантину.
Допомога вчителю у розробці відео завдань для дітей з особливими освітніми потребами.
Підвищення свого професійного рівня, педагогічної майстерності, загальної культури. Опрацювання фахової літератури. Перегляд відео «Особливості життя дітей з ООП.- Невигадані історії.»
|
9:00-11:00
11:00-12:00
12:00-14:00
|
Viber, телефонний режим ,в форматі відео конференцій zoom
В онлайн режимі , viber
Інклюзивна освіта: навчальний посібник.- Київ : ТОВ «Агенство «Україна» 2019. – 300 с. https://www.youtube.com/watch?v=EDQyqoW2zco
|
|
Перегляд відео уроків «Як налагодити якісну співпрацю між асистентом вчителя і вчителем» та іншого інформаційно – методичного відео.
Дистанційне спілкування з батьками дітей з ООП, надаючи їм необхідну консультативну допомогу
Онлайн конференція МО асистентів вчителів з приводу організації подальшої роботи в період карантину.
Співпраця з вчителями англійської мови, обговорення та підбір завдань для дітей з ООП
Добірка та виготовлення методичного матеріалу для подальшої роботи з дітьми з ООП.
|
9:00-10:00
10:00-11:00
11:00-12:00
12:00-13:00
13:00-14:00 |
Месенджер, Viber, телефонний режим.
Viber, zoom
В форматі відео конференції zoom
Інтернет ресурси, viber групи з інклюзії, опрацювання методичних рекомендацій.
|
|
Допомога вчителю у підборі дидактичних та відео матеріалів до уроків математики та природознавства для дітей з ООП
Робота над створенням папки « Співпраця учителя та асистента вчителя по роботі з дітьми з ООП в рамках інклюзивного навчання»
Підбір дидактичного та відео матеріалу з теми « Прикметник» для дітей з ООП
Співпраця з учителем . Обговорення завдань підібраних для дітей з ООП. Надсилання посилань до цих завдань учителю.
|
9:00-10:00
10:00-12:00
12:00-13:00
13:00-14:00 |
В онлайн режимі, viber https://www.youtube.com/watch?v=WtVSP11LqPk https://www.youtube.com/watch?v=cAU3lCH-guk https://www.youtube.com/watch?v=kvWRTwpHXiQ&t=6s
Опрацювання посібників «Як зробити школу інклюзивною», «Інклюзивна освіта для дітей з ООП в Україні». -Канадсько-український проект.
https://www.youtube.com/watch?v=8A9Yes1MODc
https://www.youtube.com/watch?v=AvUrEBbpSo8&t=112s
https://www.youtube.com/watch?v=FTb-8DDHWLo
Онлайн конференція з вчителем через Zoom, viber
|
|
Індивідуальні онлайн –консультації дітей з ООП
Допомога вчителю у підборі завдань та відео уроків з математики для дітей з ООП.
Упорядкування папки «Співпраця учителя та асистента вчителя по роботі з дітьми з ООП в рамках інклюзивного навчання»
Допомога вчителю в організації вебінару для дітей.
|
9:00-10:00
10:00-11:00
11:00-13:00
13:00-14:00
|
Viber, телефонний режим.
Телефонний режим , Viber
Формування папки , наповнення матеріалом.
Обговорення організаційних моментів в онлайн режимі, viber |
|
Добірка та створення навчального матеріалу для подальшої роботи з дітьми з ООП.
Дистанційні онлайн –консультації для дітей з ООП, які потребують допомоги .
Організація дистанційної онлайн –консультації дітей з ООП з психологом та реабілітологом .
Перегляд та пошук рекомендацій щодо подальшої роботи в умовах карантину.
|
9:00-10:00
10:00-11:00
11:00-12:00
12:00-14:00
|
Методична література, інтернет ресурси.
Viber, zoom.
Використання відео зв’язку Zoom
https://www.youtube.com/watch?v=omSH5KnON28
|