Річний план вчителя-дефектолога

Про матеріал
Річний план роботи вчителя-дефектолога інклюзивної освіти містить 6 розділів РОЗДІЛ І. РОБОТА З ДОКУМЕНТАЦІЄЮ РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЙНА ТА КОРЕКЦІЙНО-ОСВІТНЯ РОБОТА РОЗДІЛ ІІІ. СПІВПРАЦЯ З ВЧИТЕЛЯМИ, ВИХОВАТЕЛЯМИ, МЕДИЧНИМИ ПРАЦІВНИКАМИ, ПЕДАГОГАМИ-СПЕЦІАЛІСТАМИ РОЗДІЛ ІV. САМООСВІТА РОЗДІЛ V. ОСНАЩЕННЯ НАВЧАЛЬНО-КОРЕКЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ у розділі ІV. Самоосвіта наведені зразки тем для самоосвіти
Перегляд файлу

 

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор ____________

____________ _________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Річний план роботи

 

на _________________ н. р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель - дефектолог

__________________

 

 

 

 

 

ПОРЕВІРЕНО

Заступник директора

з навчально-виховної  роботи

_____________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РОЗДІЛ І.   РОБОТА З ДОКУМЕНТАЦІЄЮ.

№ п/п

Види документації

Термін виконання

Примітка

1

Складання та затвердження графіку роботи вчителя-дефектолога інклюзивного навчання.

вересень

 

2

Складання та узгодження з командою супроводу розкладу корекційно-розвиткових занять.

вересень

 

3

Річний план роботи вчителя-дефектолога.

вересень

 

4

Ведення портфоліо на кожного учня.

протягом року

 

5

Визначення напрямків корекційно-розвиткової роботи в процесі розробки ІПР командою супроводу

вересень

 

6

Характеристика когнітивної сфери дитини, за плановані дії та очікуванні результати (пункт 8 індивідуально програми розвитку дитини з ООП)

вересень

 

 

7

Моніторинг стану розвитку дитини та її навчальних досягнень

 (пункт 15 індивідуальної програми розвитку дитини з ООП)

вересень

грудень

травень

 

8

Заповнення протоколів обстеження рівня пізнавальної діяльності учнів з ООП, які прибули у навчальний заклад у 2019-2020 навчальному році.

вересень

 

9

Внесення змін у протоколи психолого-педагогічного вивчення розвитку дитини попередніх навчальних років.

вересень

 

10

Розробка та погодження календарно-тематичного планування з корекційно-розвиткової роботи.

вересень

 

РОЗДІЛ ІІ.  ОРГАНІЗАЦІЙНА ТА КОРЕКЦІЙНО-ОСВІТНЯ РОБОТА.

№ п/п

Зміст роботи

Термін виконання

Примітка

1

Виявлення учнів, що потребують інклюзивного та індивідуального навчання

протягом року

 

2

Обстеження дітей, що мають особливості психофізичного розвитку.

протягом року

 

3

Ведення документації, що стосується організації та реалізації індивідуального та інклюзивного навчання.

протягом року

 

4

Проведення корекційно-розвитковихих занять з учнями відповідно до календарно-тематичного планування.

протягом року

 

РОЗДІЛ ІІІ.  СПІВПРАЦЯ З ВЧИТЕЛЯМИ, ВИХОВАТЕЛЯМИ, МЕДИЧНИМИ ПРАЦІВНИКАМИ, ПЕДАГОГАМИ-СПЕЦІАЛІСТАМИ.

№ п/п

Зміст роботи

Термін виконання

Примітка

1

Проведення консультацій з вчителями молодших класів.

протягом року

 

2

Проведення консультацій з вчителями старших класів.

протягом року

 

3

Проведення консультацій з логопедом, психологом.

протягом року

 

РОЗДІЛ ІV.  САМООСВІТА.

№ п/п

Зміст роботи

Термін виконання

Примітка

1

Сенсорна  інтеграція -  як засіб, сприяння подоланню порушень та поліпшення роботи всіх видів сенсорного сприйняття.

вересень

 

2

Використання методики Зайцева під час навчання читання дітей з ЗПР

жовтень

 

3

Казкотерапія у корекційно-розвитковій роботі з дітьми з особливими освітніми потребами

листопад

 

4

Корекція сенсорної сфери дітей з порушеннями психофізичного розвитку

грудень

 

5

Сенсомоторна інтеграція дітей з розладами аутистичного спектру

січень

 

6

Ритміка,  як  засіб  всебічного  розвитку  дитини

лютий

 

7

Особливості трудового виховання дітей з обмеженими психофізичними можливостями.

березень

 

8

Що таке дисграфія?

квітень

 

9

Що таке дислексія?

травень

 

РОЗДІЛ V. ОСНАЩЕННЯ НАВЧАЛЬНО-КОРЕКЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ.

№ п/п

Зміст роботи

Термін виконання

Примітка

1

Підготовка наочного, дидактичного, роздаткового матеріалу для дефектологічного обстеження рівня розвитку дітей.

вересень

 

2

Підготовка наочного матеріалу для проведення навчально-корекційної роботи.

протягом року

 

3

Підготовка дидактичних ігор, завдань та вправ для розвитку мислення, пам'яті, уваги, сприймання, зв'язного мовлення.

протягом року

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Барсова Рина
    щиро дякую за вашу працю
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Smovcka Lidiya
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Карпова Ольга Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Інкл
Додано
12 листопада 2020
Переглядів
11675
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку