ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор ____________
____________ _________
Річний план роботи
на _________________ н. р.
Вчитель - дефектолог
__________________
ПОРЕВІРЕНО
Заступник директора
з навчально-виховної роботи
_____________________
РОЗДІЛ І. РОБОТА З ДОКУМЕНТАЦІЄЮ. |
|||
№ п/п |
Види документації |
Термін виконання |
Примітка |
1 |
Складання та затвердження графіку роботи вчителя-дефектолога інклюзивного навчання. |
вересень |
|
2 |
Складання та узгодження з командою супроводу розкладу корекційно-розвиткових занять. |
вересень |
|
3 |
Річний план роботи вчителя-дефектолога. |
вересень |
|
4 |
Ведення портфоліо на кожного учня. |
протягом року |
|
5 |
Визначення напрямків корекційно-розвиткової роботи в процесі розробки ІПР командою супроводу |
вересень |
|
6 |
Характеристика когнітивної сфери дитини, за плановані дії та очікуванні результати (пункт 8 індивідуально програми розвитку дитини з ООП) |
вересень
|
|
7 |
Моніторинг стану розвитку дитини та її навчальних досягнень (пункт 15 індивідуальної програми розвитку дитини з ООП) |
вересень грудень травень |
|
8 |
Заповнення протоколів обстеження рівня пізнавальної діяльності учнів з ООП, які прибули у навчальний заклад у 2019-2020 навчальному році. |
вересень |
|
9 |
Внесення змін у протоколи психолого-педагогічного вивчення розвитку дитини попередніх навчальних років. |
вересень |
|
10 |
Розробка та погодження календарно-тематичного планування з корекційно-розвиткової роботи. |
вересень |
|
РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЙНА ТА КОРЕКЦІЙНО-ОСВІТНЯ РОБОТА. |
|||
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Примітка |
1 |
Виявлення учнів, що потребують інклюзивного та індивідуального навчання |
протягом року |
|
2 |
Обстеження дітей, що мають особливості психофізичного розвитку. |
протягом року |
|
3 |
Ведення документації, що стосується організації та реалізації індивідуального та інклюзивного навчання. |
протягом року |
|
4 |
Проведення корекційно-розвитковихих занять з учнями відповідно до календарно-тематичного планування. |
протягом року |
|
РОЗДІЛ ІІІ. СПІВПРАЦЯ З ВЧИТЕЛЯМИ, ВИХОВАТЕЛЯМИ, МЕДИЧНИМИ ПРАЦІВНИКАМИ, ПЕДАГОГАМИ-СПЕЦІАЛІСТАМИ. |
|||
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Примітка |
1 |
Проведення консультацій з вчителями молодших класів. |
протягом року |
|
2 |
Проведення консультацій з вчителями старших класів. |
протягом року |
|
3 |
Проведення консультацій з логопедом, психологом. |
протягом року |
|
РОЗДІЛ ІV. САМООСВІТА. |
|||
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Примітка |
1 |
Сенсорна інтеграція - як засіб, сприяння подоланню порушень та поліпшення роботи всіх видів сенсорного сприйняття. |
вересень |
|
2 |
Використання методики Зайцева під час навчання читання дітей з ЗПР |
жовтень |
|
3 |
Казкотерапія у корекційно-розвитковій роботі з дітьми з особливими освітніми потребами |
листопад |
|
4 |
Корекція сенсорної сфери дітей з порушеннями психофізичного розвитку |
грудень |
|
5 |
Сенсомоторна інтеграція дітей з розладами аутистичного спектру |
січень |
|
6 |
Ритміка, як засіб всебічного розвитку дитини |
лютий |
|
7 |
Особливості трудового виховання дітей з обмеженими психофізичними можливостями. |
березень |
|
8 |
Що таке дисграфія? |
квітень |
|
9 |
Що таке дислексія? |
травень |
|
РОЗДІЛ V. ОСНАЩЕННЯ НАВЧАЛЬНО-КОРЕКЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ. |
|||
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Примітка |
1 |
Підготовка наочного, дидактичного, роздаткового матеріалу для дефектологічного обстеження рівня розвитку дітей. |
вересень |
|
2 |
Підготовка наочного матеріалу для проведення навчально-корекційної роботи. |
протягом року |
|
3 |
Підготовка дидактичних ігор, завдань та вправ для розвитку мислення, пам'яті, уваги, сприймання, зв'язного мовлення. |
протягом року |
|
1