Година спілкування
Красуня зима дітям радість принесла. Виготовлення об’ємних сніжинок
Мета: продовжити знайомити дітей з характерними ознаками зими, вчити відчувати образність художнього слова, вчити учнів бачити і відчувати красу природи, вчити дотримуватись правил безпеки взимку, навчитися створювати об’ємні сніжинки. Розвивати творчу уяву, слухову і зорову увагу, позитивно – емоційне ставлення до пізнання навколишнього. Виховувати естетичні почуття у дітей, спостережливість, любов до природи.
Обладнання. Ілюстрації на тему «Зима», роздатковий матеріал із завданнями, аркуш паперу із зображенням сніжинки, мультимедійна презентація, ноутбук.
Хід заняття
Вчитель: Добрий день. Сьогодні у нас відкрите заняття, на якому присутні гості … . Давайте привітаємося.
How are you? Зазвичай питають англійці один одного при зустрічі. Ви, можливо, втомилися або навпаки, деякі учні дуже активні. Я вам пропоную, давайте всі разом закриємо оченята і спробуємо уявити те, що почуємо.
(Лунає музика, вчитель читає вірш «Майстерня снігу» Наталія Паснак)
Які картини намалювала ваша уява?
Відповіді дітей.
Отже, Тема нашого заняття
«Чарівниця зима дітям радість принесла».
Бесіда. Діти, а ви любите зиму? Чому?
Відповіді дітей.
Отже, ми сьогодні будемо розважатись, дізнаємося цікаву і корисну інформацію і станемо учасниками майстер-класу.
А щоб зігрітися, давайте пограємо в сніжки «Яка зима?»
Діти кидають одне одному м’ячик і називають ознаки зими.
А для того, щоб було веселіше ділимося на три команди.
«Сніжинки». «Сніговики». «Ялинки».
За кожну правильну відповідь команда отримає нагороду.
Отже, розпочинаємо. Зима – це пора подарунків. Кожен подарунок містить цікаве завдання.
Один з команди підходить і вибирає подарунок із завданням. Всі виконують завдання.
І-ий подарунок – Народ скаже, як зав’яже.
Команди отримують частинки прислів’їв.
Завдання швидко і правильно скласти прислів’я та пояснити значення.
ІІ-ий подарунок – Загадкова зима. Розгадати кросворд.
Фізкультхвилинка
Ой летять, летять сніжинки
Білосніжні пушинки.
(Діти навпочіпки, руки в сторони, легкими рухами йдуть по колу.)
Це Зимонька-Зима
Рукавами повела.
(Діти зупиняються обличчям у коло. Руки зі сторони в сторону, виконують пружинку.)
Всі сніжинки закрутила
І на землю опустила.
(Діти кружляють навколо себе. Присідають.)
ІІІ-ий подарунок – !Безпека взимку!.
Кожен учень отримує пам’ятку. Прочитати та обговорити правила поведінки взимку.
Гра «Так чи ні!» Учні читають інформацію і погоджуються з нею або заперечують, піднімаючи червону або зелену рукавичку.
Вчитель: До нас наближаються новорічні свята і за традицією потрібно прикрасити клас та домівку. Тому зараз ми разом із моїми помічниками виготуємо сніжинку. Звучить мелодія і діти разом із вчителем за інструкцією виготовляють об’ємну сніжинку і потім прикрашають класну кімнату.