Година спілкування для учнів 5-8 класів "Попередження насильства, жорстокості в дитячому колективі"

Про матеріал

Формування в молодіжному середовищі позитивний імідж здорової людини, ознайомити з різними видами насильства. Основна послідовність дій при небезпеці.

Перегляд файлу

«Попередження насильства, жорстокості в дитячому колективі»

(заняття для учнів 5-8 класи)

Мета: формування в молодіжному середовищі позитивний імідж здорової людини, ознайомити з різними видами насильства.

Вправа «Моє ім’я»

Назвіть своє ім’я, особливості своєї поведінки чи зовнішності, які починаються з тієї самої літери, що й ваше ім’я.

 Правила

Група формулює правила, за якими буде працювати.

 Вправа «Мозковий штурм»

Пропонується продовжити речення: «Насильство та жорстокість для мене

це -...»

 Вправа «Колаж почуттів»

Кожній дитині пропонується зробити колаж будь-якого почуття, що стосується насильства. Потім учасники вгадують, яке це почуття, яким чином отримана картина виражає його, хто зображений на колажі – жертва чи людина, котра скоїла насильницький акт. Якщо діти побачили в цих ілюстраціях інші почуття, запропонуйте їм пояснити свою думку.

 Інформаційне повідомлення «Види насильства»

Можна виділити чотири типи жорстокого поводження з дітьми.

  1. Фізичне насильство – невипадкове завдання тілесних ушкоджень.
  2. Сексуальне насильство – використання людини для отримання сексуального задоволення.
  3. Занедбаність – нездатність батька або особи, яка доглядає за дитиною, забезпечити основні потреби дитини в їжі, одязі, житлі.
  4. Психологічне насильство – відсутність у родині доброзичливої, здорової атмосфери.

 

 

Робота в групах

1 група – записує форми та дії, які відносяться до фізичного насильства, наводять приклади.

2 група – записує форми та дії, які відносяться до нехтування, наводить приклади.

3 група – записує форми та дії, які відносяться до сексуального насильства, наводять приклади.

4 група  – записує форми та дії, які відносяться до психологічного насильства, наводять приклади.

Отже, причинами жорстокості серед дітей є: статус дитини в колективі, відношення до нього однолітків, взаємовідношення з вчителями, стосунки в сім’ї.

 Груповий малюнок «Насильство»

Запропонуйте зробити спільний малюнок на задану тему, розподілити ролі у процесі створення.

 Завдання вчить домовлятись і дає можливість спостерігати, яку стратегію використовує кожна дитина, а також сприяє зближенню учасників групи. Ця вправа може стати початком від реагування.

Прощання «Передай імпульс по колу»

Учасники зустрічі стають у коло та беруться за руки. Потиском по колу передають «імпульс», на знак єдності та прощання.

Учасники отримують пам’ятки.

Пам’ятка «Як вижити , якщо ви у небезпеці»

До нападу: Довідайтеся, хто зможе вам допомогти (рідні, близькі, соціальні служби).

Під час нападу: Обороняйтеся і захищайте себе. Кличте на допомогу якнайгучніше. Постарайтеся викликати міліцію.

Після нападу : Негайно зверніться до травматологічного пункту. Навіть якщо зараз вам дається, що ви цього не потребуєте, медогляд допоможе вам зібрати необхідні докази для можливого судового розгляду. Простежте, аби лікар записав усю інформацію до медичної карти. Зберігайте порваний одяг, зламані речі.

Що робити після прибуття поліції : Зберігайте спокій. Покажіть міліціонеру тілесні ушкодження та нанесені збитки. Розповідайте працівникам міліції про інші випадки застосування насильства порушником.

 Підсумки заняття.

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ломакина Надежда
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
21 жовтня 2018
Переглядів
982
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку