Година спілкування " Дорожні правила"

Про матеріал
Формувати у дітей навички обачної поведінки на дорозі; розрізняти дорожні знаки уміти користуватися світлофором ; закріплювати знання про транспорт як об'єкт підвищеної небезпеки ; розвивати кмітливість, спостережливість, швидку реакцію творчі здібності дітей.
Перегляд файлу

Конспект години спілкування «Правила знай , в біду не потрапляй»

 

Мета:формувати у дітей навички обачної поведінки на дорозі; розрізняти дорожні знаки уміти користуватися світлофором ; закріплювати знання про транспорт як об'єкт підвищеної небезпеки ; розвивати кмітливість, спостережливість, швидку реакцію творчі здібності дітей

 

Дійові особи

Ведуча

Кіт Леопольд

Мишеня

Діти групи

 

Матеріал:Маски котика та мишки;макет світлофора;дорожні знаки;дошка та кольорові фломастери.

 

ХІД РОЗВАГИ:

Ведуча:

Ми живемо в суспільстві людському.

Так багато є правил у ньому.

Знати правила ці треба , друже,

Та й виконувать добре їх дуже.

Місто дає нам щоденний урок,

Тож пам'ятайте за кожен свій крок.

Азбуку міста вивчайте завжди,

Щоб не траплялось ніколи біди.

 

Діти , сьогодні ми пригадаємо з вами про безпечну поведінку на дорозі, про виконання правил дорожнього руху, про дорожні знаки. Все це ви вивчали на заняттях.

А тепер я перевірю,

Чого ви навчились,

Гра покаже, чи всі діти Старанно трудились.

 

Якщо ви поводитеся згідно з правилами дорожнього руху, то дружньо відповідайте: «Це все я , це все я і моя родина вся», а якщо ні - то мовчіть.

 

Хто завжди уважний дуже,

До здоров'я не байдужий,

І кого спасе від бід Пішохідний перехід.

 

Хто під час гучних розмов

Не бачить, де світлофор?

  Знає хто зелене світло,

Значить шлях до нас відкрито.

Жовтий колір - не зівай,

Будь уважним - почекай.

3нає хто, червоний - стій !

Переходити не смій!

 

Хто із вас у любу пору

Тротуаром йде до дому?

Хто з вас чемний і привітний

І так, як годиться,

Може місцем у транспорті

Старшим поступиться?

 

Ведуча: Щоб усім було зручно,люди придумали дорожні правила яких повинні дотримуватись і пішоходи, і водіі.Придумали також спеціальні знаки,які показують,як і куди треба іхати,або йти.Потім зробили світлофори.

 

Дитина: СВІТЛОФОР

В нього на чотири боки

Є по три кругленькі ока.

Ними світить не даремно:

Як подивиться зеленим

- Йди скоріше, не зівай!

Світить жовтим - зачекай.

А червоним - стій! Не йди!

- Щоб не сталося біди.

 

Проводиться рух.гра «Світлофор» (на зелене світло світлофора діти Ідуть на уявному автомобілі, на жовте - заводять моторчики, на червоне - стоять.)

 

Ведуча: Діти , якщо немає світлофора, який знак допомагає пішоходам перейти вулицю ? (знак «пішохідний перехід»)

 

ЗНАК «Пішохідний перехід»

Треба знати всім як слід «Пішохідний перехід».

Намальована людина Попереджує машини:

- Зачекайте, не спішить,
Пішохода пропустіть.

Знак велику силу має - Він машини зупиняє.

«ЗЕБРА»

А я зебра не проста:

Без копит і без хвоста,

Лиш біленькі смужки маю.

Я лежу, а не гуляю.

Хочеш перейти дорогу?- Я прийду на допомогу.

 

«ПЕРЕХІД ВУЛИЦІ»

А якщо відсутній знак, Треба нам зробити так: Край дороги зупинитись І наліво подивитись. Бачиш транспорту немає - До середини рушаєм.

Є тут лінія чудова,

Не звичайна, розділова. Знов на ній ти зупинись І направо подивись.

Всі машини пропусти - Після цього можеш йти.

 

«ПРАВОСТОРОННІЙ РУХ»

Як іду по тротуару Чи гуляю по бульвару,

Я завжди тримаюсь справа - Це одне з важливих правил.

Хто це правило не знає,

Іншим людям заважає.

(Приходять Кіт Леопольд і Мишеня під музику)

 

Кіт Леопольд : Все, скінчилось моє терпіння , ходімо, мишеня я відведу тебе до міліції.

 

Мишеня: Я не хочу, я більше не буду !(плаче)

 

Ведуча: А що трапилось ? Хто ви і куди ви його тягнете?

 

Кіт Леопольд: Ой, вибачте мені, добридень, малята ! Це ж я , Кіт Леопольд. А сусідське Мишеня . Він трохи не потрапив під колеса автомобіля . Мишеня зовсім не знає правил дорожнього руху, не дивиться на знаки.

Тому я вирішив відвести його до міліції.

 

Мишеня : Я не хочу до міліції. Можливо, дітки мені допоможуть вивчити знаки ?

 

Ведуча : Діти, навчимо мишеня переходити вулицю?(Так)

 

Ведуча : Давайте разом нагадаємо що означають дорожні знаки.

 

 Дидактична гра«Підбери дорожній знак»

(заперечувальні та попереджувальні знаки)

 

Мишеня: Дітки, які ви молодці, все ви знаєте і мене навчили. Дякую вам. Мені дуже подобаються різні автомобілі і я знаю цікаві ігри. Хочете зі мною пограти ?(Так)

 

Кіт Леопольд: А як же я ?

 

Ведуча : Ми всі разом пограємо.

 

Гра : «Не плутай сторонни»

(закріплення просторових понять вліво-вправо)

 

Вікторина:

-що таке вулиця ?

-як називається місце перетину двох вулиць?

-як називають людей які йдуть по тротуару?

-в яких місцях пішоходам можна переходити вулицю?

-де і як рухаються пішоходи?

-як називають людей,які керують автомобілями?

-як називають людей,які їдуть у транспорті?

-які види транспорту ви знаєте?

-чи можна перебігати вулицю?

-які види переходів ви знаєте?

-з якого віку дозволяється їздити на велосипеді по дорозі -де рухаються велосипедисти?

 

 

Ведуча: Знайте всі: дорослі й діти ,

                    Треба вчити всім на світі

                     Строгі правила дорожні,

                     Бо без них ніяк не можна.

                     Слід про це всім пам'ятати !

                     До побачення , малята !

docx
Додав(-ла)
Череп Ніна
Додано
6 квітня 2023
Переглядів
241
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку