Година спілкування на тему: "Новомосковськ – моє рідне місто!"

Про матеріал
Година спілкування для ознайомлення дітей з рідним містом (видатні люди, виробництва, визначні місця ); виховання у школярів громадянсько-патріотичних почуттів (любов до малої батьківщини, гордість за своє місто).
Перегляд файлу

Година спілкування

Тема: Новомосковськ – моє рідне місто!

Мета: ознайомити дітей з рідним містом (видатні люди, виробництва, визначні місця тощо); виховувати у школярів громадянсько-патріотичні почуття (любов до малої батьківщини, гордість за своє місто).

Обладнання: демонстраційний матеріал (ілюстрації до подорожі), аудіо (Гімн Новомосковська), ноутбук (відео про місто), кольорові олівці.

Хід заняття

  1. Організаційна частина.

Привітання.

- Діти! Нашу сьогоднішню виховну годину мені хотілося б почати поетичними рядками.

 

А. Камінчук

Моя Батьківщина

 

 Зацвітає калина,

 

 Зеленіє ліщина,

 

 Степом котиться диво-луна.

 

 Це моя Україна, Це моя Батьківщина,

 

 Що, як тато і мама,— одна.

 

Перевірка готовності до роботи.

  1. Основна частина
  • Розкриття теми заняття

- Розкажіть мені, що ми вважаємо своєю Батьківщиною? (Україну — країну, в якій ми всі народилися й живемо, наш рідний край.) Так. Наша Батьківщина велика й неозора, багата й мальовнича. У ній дуже багато сіл, селищ, містечок та великих міст. Але серед них тільки одне місто для нас найближче й найдорожче. Яке це місто, діти? (Учні називають своє рідне місто.)

  • Повідомлення теми й мети

- Так, саме це місто вам знайоме змалку. У ньому ви з’явилися на світ. І перше, що ви бачили, коли були маленькі,— це куточок нашого рідного міста: його вулиця, будинки, алеї, люди.

Про наше рідне місто ми поговоримо сьогодні на занятті. Наша тема — «Новомосковськ – моє рідне місто!». Сьогодні ми маємо познайомитися з нашим містом поближче, дізнатися багато нового й цікавого про його визначні та пам’ятні місця, видатних людей, його історію.

  • Перегляд відео про Новомосковськ
  • Обговорення даного відео
  • Гра «Продовжуй і пояснюй!»

Наше місто зелене, ... (тому що в ньому є багато парків, скверів, алей, зелених насаджень).

 

Наше місто промислове, ... (тому що в ньому розміщується багато заводів та фабрик).

 

Наше місто — культурний центр, ... (тому що в ньому є численні театри, бібліотеки, концертні зали, цирк).

 

Наше місто студентське,... (тому що в ньому є багато інститутів, університетів, у яких навчається безліч студентської молоді).

 

Наше місто чисте, ... (тому що ми дбаємо про чистоту його вулиць, парків, майданів).

 

Наше місто величне, ... (тому що в ньому є високі будівлі, золотоверхі храми, пам’ятники видатним людям...).

 

Наше місто гостинне, ... (тому що в ньому гостям завжди раді, до них ставляться приязно, привітно).

Наше місто — найкраще, ... (тому що воно для нас рідне, це наша мала батьківщина)

  • Гра «Зростай громадянином!»

 

- Усі ви, діти,— маленькі громадяни нашого міста. Це значить, що ви маєте поводитися належним чином, тобто ставитися до рідного міста з повагою, пишатися ним. А ще ви повинні змалку дбати про те, щоб наше рідне місто було гарним, процвітаючим.

• Смітити у своєму місті я ... (не буду).

 

 • Дбати про чистоту, добробут і благоустрій рідного міста я... (буду).

 

 • Відвідувати міські театри, парки, цирк я ... (буду).

 

 • Цікавитися новинами й життям свого міста я ... (буду).

 

 • Якщо мені в майбутньому доведеться жити в іншому місті,

 

місто свого дитинства я забувати ... (не буду).

 

 • Перейматися проблемами свого міста я ... (буду).

 

 • Радіти досягненням й успіхам мого міста я ... (буду).

 

 • Вивчати історію й минуле рідного міста я ... (буду).

 

 • Ставитися байдуже до добробуту свого міста та його життя

 

я ніколи ... (не буду).

 

  • Фізкультхвилинка «Моє місто»

 

Діти виконують імітаційні рухи відповідно до змісту віршованого тексту.

 

 Ой яке чудове рідне місто!

 

(Плескають у долоні.)

 

 Сяє над ним сонечко іскристе.

 

(Піднімають руки й голову вгору.)

 

 Вулиці в нім — ось які широкі,

 

(Ставлять ноги в широку стійку, руки розводять у сторони.)

 

 А будівлі — ось які високі,

 

(Піднімаються на носочки, тягнучись руками вгору.)

 

 В зелені алеї тут зростають,

 

(Обертаються навколо себе.)

 

 Нам привітно гіллячком кивають.

 

(Нахили тулуба в сторони.)

 

 Мчиться транспорт вулицями всюди,

 

(Біг на місці, руками зображують керування автомобілем.)

 

 Поспішають на роботу люди,

 

(Швидкий крок на місці.)

 

 Серед них — і я іду-крокую,

 

(Уповільнюють крок.)

 

 Рідне місто від душі люблю я!

3. Підсумки заняття

- У майбутньому, коли ви станете дорослими, ви можете жити в будь-якому куточку світу. Але місто, де проминули ваші дитячі роки, залишиться для вас назавжди світлим спомином — як рідна домівка, як мамина усмішка, як дотик сонячного промінчика, що будить вас ранком...

Вирушаючи в дорогу, мандруючи землями України або світу, ви пам’ятатимете ті місця своєї малої батьківщини, де ви любили бувати... Адже місто дитинства залишається для людини рідним назавжди.

4. Рефлексія

Пропоную школярам намалювати свій улюблений куточок міста, у якому вони часто бувають. Діти виконують завдання під ліричні народні мелодії.

По закінченні роботи бажаючі першокласники коментують зміст своїх малюнків і розповідають про них.

docx
Додано
25 березня 2020
Переглядів
1121
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку