Година спілкування «Поради маленького Сірничка»

Про матеріал
Мета. Повторити з учнями правила безпечного поводження з вогнем. Повторити алгоритм дій під час виникнення пожежі. Розвивати мислення, мовлення, увагу. Виховувати почуття відповідальності за безпеку власного життя і здоров’я.
Перегляд файлу

Гімназія імені Т. Г. Шевченка

Олександрійської міської ради

 

 

 

Година спілкування

«Поради маленького Сірничка»

 Класний керівник 3-Г класу

 Чирва Л.О.

 

 

 

2024 р.

Година спілкування «Поради маленького Сірничка»

Мета. Повторити з учнями правила безпечного поводження з вогнем. Повторити алгоритм дій під час виникнення пожежі. Розвивати мислення, мовлення, увагу. Виховувати почуття відповідальності за безпеку власного життя і здоров’я.

Хід заняття

І. Організаційний момент

Встаньте, діти, посміхніться:

На всі боки поверніться,

Посмішками привітайтесь,

До роботи приступайте!

ІІ. Актуалізація опорних знань

1. Інтерактивна вправа «Асоціативний кущ»

(Учні складають асоціації до слова  ВОГОНЬ)

2. Бесіда

- Коли люди подружилися з вогнем?

- Для чого потрібен вогонь у побуті?

- Коли вогонь перестає нести добро?

- Сьогодні на занятті ми будемо вчитися дружити з вогником і допоможе нам таємний агент. А хто це, ви дізнаєтесь, коли відгадаєте загадку.

3. Загадка

Живуть у тісній темниці,

Без страху темноти,

Хлоп’ята яснолиці —

Вогню малі брати.

І мають душу щедру,

Хоч дерева сини,

Згораючи до щенту,

Вогонь дають вони. (Сірники)

Джерело: https://dovidka.biz.ua/zagadki-pro-vogon-ukrayinskoyu-movoyu

ІІІ. Сприймання та усвідомлення матеріалу

1. Слухання та обговорення казки від Маленького Сірничка

Казка

Малі бешкетники

   Жили-були двоє лисенят, Лео та Ліза, які завжди були цікаві до науки. Одного разу вони вирішили  провести експеримент з вогнем, але не дотримувались безпечної поведінки. Вони забули, що вогонь може бути небезпечним, особливо у лісі.
Під час експерименту Лео і Ліза несподівано втратили контроль над ситуацією, і в лісі сталася пожежа. Лисенята були в паніці, але на допомогу їм прийшов сміливий і розумний Сірник.
    Сірник вирішив взяти справи в свої руки і навчити лисенят, як правильно поводитися з вогнем. Він показав їм, як безпечно розпалювати вогонь, як використовувати вогнегасник та як уникнути пожежі. Також Сірник наголосив, що будь-які експерименти потрібно робити тільки під наглядом дорослих.
     Лео і Ліза були вражені знаннями Сірника і обіцяли більше ніколи не грати з вогнем без дотримання правил безпеки. Вони зрозуміли, що наука може бути дуже корисною, але важливо дотримуватися правил і бути обережними.
     Таким чином, завдяки розумному Сірнику, лисенята зробили висновок, що важливо бути обережними ! Вони поклялися завжди дотрмуватись правил безпеки і навчати бути уважними і обережними усіх своїх друзів.

 

  •          Хто є головними персонажами казки?
  •          Що трапилось із Лео та Лізою?
  •          Чому через них у лісі сталася пожежа?
  •          Хто допоміг лисенятам?
  •          Чому навчив Сірник маленьких науковців?
  •          Який висновок зробили лисенята із ситуації, як трапилася за їх провини?

 

2. Практичні поради від Маленького Сірничка:
* Брати сірники до рук дітям суворо заборонено!

* У розетку можна вмикати лише один електроприлад.

* Користуватися несправними електроприладами небезпечно для життя і здоров’я.

* Сушіння білизни над увімкненою плитою може призвести до пожежі.

* Якщо почули запах диму, вийдіть із приміщення і покличте на допомогу дорослих!

* Якщо немає можливості вийти із палаючої квартири, змочіть ганчірку водою, прикладіть до дихальних шляхів і повзком просувайтеся до виходу або поближче до вікна. Але вікна не відчиняйте, щоб не давати доступу кисню, адже він ще сильніше роздмухає полум’я.

* Запам’ятайте: за будь-якої небезпечної ситуації телефонуйте 101!

 

3. Гра «Пожежники»

(Учні розігрують ситуацію порятунку людини із палаючого будинку. Персонажі: постраждалий, оператор служби МНС, рятувальники . Гру можна провести у класі, у спортивному залі або на ігровому майданчику)

 

ІV. Підсумок заняття

  •              Життя людини – то найвища цінність. Щороку в Україні стається близько трьох тисяч пожеж з вини дітей. Зараз, у воєнний час через обстріли і ракетні удари у вогні травмується і гине велика кількість людей, серед них є діти. Тому слід знати і виконувати правила безпечної поведінки, щоб не стати винуватцями виникнення пожежі. А також знати правила порятунку і уміти допомогти іншим вибратися із палаючого приміщення. Будьте обережними, щоб із вами та вашими близькими не сталося нічого лихого!
docx
Додано
18 листопада
Переглядів
54
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку