Година спілкування з елементами тренінгу«Зупинимо булінг разом!”МЕТА: ознайомити з поняттям булінгу, його видами та проявами, розвивати навички конструктивного вирішення конфліктних ситуацій, толерантного спілкування. Формувати нетерпимість до проявів агресії, розвивати співчутливе ставлення до жертв насилля, навички надання і отримання допомоги. Підготувала: вихователь Салабай К. О.
Номер слайду 2
1. Привітання. Наси́льство в школі— це застосування сили, психологічного тиску, погроз, які свідомо спрямовані на слабших дітей, які не зможуть дати відсіч.
Номер слайду 3
2. Гра «Знайомство». Кожен по черзі називає своє ім'я та одну позитивну рису характеру, яка вас найкраще презентує.
Номер слайду 4
3. ПРАВИЛА РОБОТИ НА ЗАНЯТТІ:
Номер слайду 5
4. Мозковий штурм. Перегляд відео.
Номер слайду 6
5. “Що таке булінг” у перекладі з англійської - хуліганити, грубіянити, визначається, як утиск, цькування, дискримінація. Це тривалий процес свідомого жорстокого ставлення (фізичного і психічного) з боку дитини або групи дітей до іншої дитини або дітей.
Номер слайду 7
6. Завдання «Емоції у склянці». Це завдання допоможе вам навчитися розрізняти й називати емоції та почуття. На партах у кожного є малюнок склянки й список емоцій та кольорів, що їм відповідають (червоний – роздратований, злий; зелений – спокійний, блакитний – сумний тощо). Проаналізуйте свій настрій та уявіть його з поєднанням зазначених кольорів, а потім розмалюйте склянку відповідним кольором.
Номер слайду 8
7. Фізкультхвилинка «Маленькі ручки та ножки».
Номер слайду 9
8. Казка про Скріпку.1. Жила-була дівчинка-скріпочка. Вона була дуже життєрадісна, весела, товариська дівчинка. (Просто скріпка) 2. Одного разу однокласники дали їй образливе прізвисько. І у неї виникло запитання «Чому?». (Знак питання) 3. Іншого разу вона знайшла свій портфель на коридорі і дуже засмутилася. (Нижня посмішка) 4. Після закінчення уроків скріпочка вийшла погуляти на подвір’я, де інші дівчата почали чіплятися до неї, ображати та дали її стусана. І скріпочка подумала, що їй робити? Хто її захистить? (Знак питання) 5. Але, вона часто згадує той час, коли її ніхто не ображав і хоче, щоб все була як раніше (Зробіть смайлик) . А тепер складіть скріпку в її початковий стан. Висновок: Булінгу може зазнати будь-яка дитина у школі, але жодна не заслуговує на таке ставлення.
Номер слайду 10
9. Гра «Камінь – ножиці – папір»
Номер слайду 11
10. Вправа «Рука допомоги» У Кожного на парті є різнокольорова рука допомоги,напишіть на ній які способи боротьби з булінгом ви можете запропонувати?(не підтримувати тих, хто знущається, не погоджуєшся з тим, що відбувається. Якщо бачиш, що з когось насміхаються, допоможи йому вийти з цієї ситуації, покажи свою підтримку, скажи, що він чи вона не заслуговує на таке ставлення. Вітатися з жертвою булінгу, звернутися достарших по допомогу, не поширювати пліток, не підтримувати тих, хто ображає інших). Тепер почепіть свої долоньки на плакат під назвою«МИ ПРОТИ БУЛІНГУ».
Номер слайду 12
Укладаємо угоду про протидію булінгу!Це завдання допоможе заохотити дітей боротися з булінгом у шкільному колективі. Угода містить рядки для запису імені й номера класу учня/учениці, перелік обов’язків борця з булінгом, а також місце для підпису.
Номер слайду 13
Підведення підсумків заняття. Було б набагато ліпше, якби люди замість булінгу робили щось добре один для одного. Будьте дружними, толерантними, допомагайте і підтримуйте один одного.