Година спілкування з елементами тренінгу«Зупинимо булінг разом!”МЕТА: ознайомити з поняттям булінгу, його видами та проявами, розвивати навички конструктивного вирішення конфліктних ситуацій, толерантного спілкування. Формувати нетерпимість до проявів агресії, розвивати співчутливе ставлення до жертв насилля, навички надання і отримання допомоги. Підготувала: вихователь Салабай К. О.
6. Завдання «Емоції у склянці». Це завдання допоможе вам навчитися розрізняти й називати емоції та почуття. На партах у кожного є малюнок склянки й список емоцій та кольорів, що їм відповідають (червоний – роздратований, злий; зелений – спокійний, блакитний – сумний тощо). Проаналізуйте свій настрій та уявіть його з поєднанням зазначених кольорів, а потім розмалюйте склянку відповідним кольором.
8. Казка про Скріпку.1. Жила-була дівчинка-скріпочка. Вона була дуже життєрадісна, весела, товариська дівчинка. (Просто скріпка) 2. Одного разу однокласники дали їй образливе прізвисько. І у неї виникло запитання «Чому?». (Знак питання) 3. Іншого разу вона знайшла свій портфель на коридорі і дуже засмутилася. (Нижня посмішка) 4. Після закінчення уроків скріпочка вийшла погуляти на подвір’я, де інші дівчата почали чіплятися до неї, ображати та дали її стусана. І скріпочка подумала, що їй робити? Хто її захистить? (Знак питання) 5. Але, вона часто згадує той час, коли її ніхто не ображав і хоче, щоб все була як раніше (Зробіть смайлик) . А тепер складіть скріпку в її початковий стан. Висновок: Булінгу може зазнати будь-яка дитина у школі, але жодна не заслуговує на таке ставлення.
10. Вправа «Рука допомоги» У Кожного на парті є різнокольорова рука допомоги,напишіть на ній які способи боротьби з булінгом ви можете запропонувати?(не підтримувати тих, хто знущається, не погоджуєшся з тим, що відбувається. Якщо бачиш, що з когось насміхаються, допоможи йому вийти з цієї ситуації, покажи свою підтримку, скажи, що він чи вона не заслуговує на таке ставлення. Вітатися з жертвою булінгу, звернутися достарших по допомогу, не поширювати пліток, не підтримувати тих, хто ображає інших). Тепер почепіть свої долоньки на плакат під назвою«МИ ПРОТИ БУЛІНГУ».