Годинка спілкування "Як ми спілкуємося з однолітками"

Про матеріал
Розглянути особливості спілкування між хлопчиками і дівчатками з особливими освітніми потребами; розвивати вміння дітей спілкуватися і підтримувати товариські стосунки в клас; виховувати доброзичливе ставлення один до одного; навчити берегти та цінити дружбу.
Перегляд файлу

Тема: Годинка спілкування. Як ми спілкуємося з однолітками.

Мета: розглянути особливості спілкування  між хлопчиками і дівчатками; розвивати вміння дітей спілкуватися і підтримувати товариські стосунки в клас; виховувати доброзичливе  ставлення один до одного; навчити берегти та цінити дружбу.

Хід  години

1.Організаційний момент.

Привітання учнів, перевірка їх готовності до уроку.

Психологічна хвилинка

Помирились сонце з хмарою,

І тепер танцюють парою.

Ллється дощ, і сонце світить,

Усміхаються їм діти.

Райдуга місток зробила -

Сонце з Хмарою здружила.

Хай з них приклад беруть діти.

Треба дітям всім дружити.

ІІ.Актуалізація опорних знань.

Бліц опитування

-Як ви допомагаєте своїй родині?

-Що ви робите разом зі своєю сім’єю?

-Що таке довіра, і між ким вона повинна бути?

-Яких правил необхідно дотримуватись, спілкуючись з дорослими?

3.Мотивація навчальної діяльності.

Жили-були два добрі товариші. В один момент вони посперечалися, і один з них дав ляпаса іншому.

Останній, відчуваючи біль, але нічого не кажучи, написав на піску: «Сьогодні мій найкращий друг дав мені ляпаса».

Вони продовжували йти, і знайшли оазис, в якому вирішили скупатися. Той, який отримав ляпас, ледь не потонув і його друг його спас. Коли він отямився, він написав на камені: «Сьогодні мій найкращий друг врятував мені життя».

Той, хто дав ляпаса і який врятував життя своєму другові запитав його:

- Коли я тебе образив, ти написав на піску, а тепер ти пишеш на камені. Чому?

Друг відповів:

- Коли хто-небудь нас ображає, ми повинні написати це на піску, щоб вітри могли це стерти. Але коли хто-небудь робить що-небудь нам гарне та добре, ми повинні викарбувати це на камені, щоб жоден вітер не зміг стерти це з нашої пам'яті.

- Роздуми учнів про тему тексту.

ІІІ.Повідомлення теми та мети уроку.

Девіз уроку: «Дерево міцне коренями, а людина – друзями.»

І\/.Вивчення нового матеріалу.

1.ГРА «Розсипанка»

 «Дружбу шукай,                                     всі за одного!»

«Один за всіх,                                        а знайшов – бережи!»  

2.Вправа «Вільний мікрофон»

- У вас є друзі?

- Як ви гадаєте, чому кожна людина хоче знайти собі друга?

- Чому каже народне прислів’я: « Друзі пізнаються в біді?»

3.Словникова робота.

Дру́жба — безкорисливі особисті взаємовідносини між людьми, засновані на любові, довірі, щирості, взаємних симпатіях, спільних інтересах і захопленнях. Обов'язковими ознаками дружби є довіра і терплячість. Людей, які пов'язані дружбою, називають друзями. Обов'язковою умовою існування дружніх відносин є відсутність міжособистісної конкуренції в колі знайомих, відносно рівне становище в соціальному середовищі.

Дружба не може бути міцною, якщо в ній немає місця чесності, взаємоповазі, принциповості. Друг завжди допоможе в біді, захистить, підтримає, але він же перший скаже прямо про недоліки, запропонує їх виправити.

Складання правил дружби.

1. Дружба — це правда і чесність кожного.

2. Поважай тих, з ким дружиш.

3. Що вимагаю від друга, насамперед вимагаю від себе.

4. Ніколи нікого не обманюй, не ображай.

5. Ні до кого не чіпляйся, грай чесно, не дражнись.

6. Будь терплячим, не засмучуйся через невдачу.

7. Ти не кращий за всіх, але і не гірший за всіх!

8. Якщо вмієш добре грати, то навчи іншого.

9. Успіху можна досягти тільки разом, в колективі. Частіше кажи: «Нумо

дружити», «Нумо грати!».

10. Ходи до школи. І хай вона буде тобі на радість!

 Фізкультхвилинка.

Перегляд мультфільму «Апельсин»

Пальчикова гімнастика «Апельсин».

Мета: розвиток дрібної моторики рук. Ми ділили апельсин, (Покрутити, стиснутим кулачок лівої руки, розчепірити пальці правої руки,)

Нас багато- він один. (підняти вказівний палець лівої руки, інші пальці стиснуті.)

Ця частинка- для зайчат, (Ліва рука стиснута в кулак, мізинець відігнутий.)

Ця частинка – для качат, (Відігнути середній палець.)

Ця частинка – для дівчат, (Відігнути вказівний палець.)

Ця частинка – для Андрійка, (Відігнути великий палець.)

А для – вовка тільки шкірка. (Долоня повернута тильною стороною догори, округливши пальці і погладити шкірку.) Вовк сердитий – не ходи! Долоні стикаються передпліччями, трохи зігнуті пальці постукують по пальцям іншої руки - як вовчі зуби.)

І не буде нам біди! (Руки «розбігаються» по столу або по колінах, стукаючи пальцями.

\/.. Узагальнення і систематизація матеріалу.

Гра «Квітка дружби»

Учні вирізують з кольорового паперу пелюстки і пишуть на них якості справжнього друга. Беруть свої пелюстки і кріплять їх на дошці створюючи квітку справжнього друга.

\/І. Підсумок уроку

Рефлексія

Сьогодні я зрозумів….

Мені найбільше сподобалося…

Я буду…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
25 липня
Переглядів
50
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку