Структура есе: Вступ (Introduction або Introductory section) 2-4 коротких речень, що розкривають тему есе (10% від всього тексту)2. Основна частина (Main body)-2-3 абзаци, що описують суть твору. У них вам потрібно максимально повно і грамотно розкрити тему, навести доводи і аргументувати їх (80-85% від загального обсягу тексту)3. Висновок (Conclusion)-2-4 пропозиції, що підводять підсумок написаному. В цій частині ви робите загальний висновок за темою есе (5-10% тексту)Час написання- 30-35 хв. Обсяг письмового висловлювання має складати не менше 150-180 слів (відповідно до рівня В1) і 180-200 слів (відповідно до рівня В2)
Вступ На початку ви повинні повідомити тему есе, перефразувавши її за допомогою синонімів ключових слів. Ви повинні показати, що зрозуміли і осмислили тему. Some people think … Others think …Some people claim that … while others argue that…Далі ви можете задати запитання на яке і будуте відповідати у своєму есе What is better: … or…?What should we do: … or …?В останньому реченні ви повинні поставити ціль вашого есе. In this essay I will try to look upon this issue. In this essay I will try to express my opinion on this issue. In this essay I would like to express my point of view on this issue. In this essay I will try to answer this question.
Висловлювання особистої думки. В основній частині ви повинні поділитися своїми міркуваннями і думками з даного питання. Ваші міркування з доводами повинні наводитися в логічній послідовності. Слід представити кілька аргументів, які зможуть підтвердити вашу точку зору, а також навести приклади, що підтримують вашу точку зору. In my opinion …From my point of view …To my mind …Personally I think …As far as I am concerned …
Висловлювання протилежної думки. У третьому абзаці ви можете навести кілька протилежних думок, які розходяться з особисто вашою думкою, і розповісти, чому ви з ними не згодні. Все повинно бути аргументовано і підкріплено прикладами. Others believe that ... Some people argue that ... However, some people think that ...
Не згода з іншими думками. Зміст четвертого абзаца – поясення чому ви не згодні. Все повинно бути аргументовано і підкріплено прикладами. I cannot agree with this opinion because ... I am afraid I cannot agree with this idea because ...\ Якщо ви дали два аргументи в попередньому абзаці, то обов*язково потрібно спростувати обидва As for ..., Speaking about ..., As far as ... is concerned,…
Висновок. У висновку ви підводите підсумок сказаному і, можливо, висловлюєте свою думку . Також можете дати рекомендації щодо вирішення проблеми. Головне-у висновку не повинно бути жодної нової інформаціїIn conclusion, ... To sum up, ... To conclude, ... Далі даємо читачу зрозуміти, що існує дві точки зору і не дивлячись на протилежну думку, ви схиляєтесь до своєїDespite the fact that ..., I am convinced that ... Taking into consideration different opinions on this issue, I believe that …
For & Against Essays. Структура: Вступ (тут важливо схарактеризувати тему, про яку буде йти мова, не виказуючи свою власну думку). Основна частина (тут важливо виразити свою думку про проблему, привести приклади та докази). Висновок (в даному розділі ви робите підсумки й сумуєте все вищеперелічене. Пам’ятайте, що в даному типі есе конкретний висновок робити не слід, можна лише розподілити по двох шальках терезів всі аргументи).
Opinion Essays. Структура: Вступ (тут важливо вказати питання, яке буде розглядатися, а також вашу позицію відносно нього). Основна частина (важливо вказати думки, протилежні вашій, пояснити, чому вони мають право на існування, а також привести аргументи на користь вашої думки). Висновок (в даному розділі ви ще раз висловлюєте свою точку зору іншими словами).
Основні правила написання есе1. Дотримуйтесь структури есе 2. Використовуйте чернетку 3. Готуйтеся до будь-яких тем 4. Залишайте час на перевірку 5. Будьте лаконічні 6. Аргументуйте свої докази 7. Використовуйте слова-зв'язки 8. Використовуйте різноманітну лексику та граматику 9. Викладайте свої думки коректно10. Визначте відповідний стиль.
Універсальний шаблон написання есе1. Nowadays, the problem of … causes great argument and controversy. Some people believe that … while others think … . Who is right?2. In my opinion, … . To begin with, … . What is more, … . Additionally,… .3. However, there exists another point of view on this issue. First of all, … . Besides, … .4. Despite my respect for this opinion, I cannot share it because… . … .5. In conclusion, I would like to say that the problem of … is still to be discussed. As far as I am concerned, the point is to…
Nowadays, the problem of studying abroad causes great argument and controversy. Some people think that one can get a better education only in another country, others believe that it is possible to study at home. Where is the truth?In my opinion, studying abroad is more advantageous because one can gain useful experience. To begin with, it can have a positive impact on students’ self-discipline as youngsters become more initiative and acquire quickness in comprehension. Moreover, it gives them a chance to learn more about the culture of the other country and improve their language skills. Additionally, it is a splendid opportunity to make new friends. However, there exists another point of view on this issue. First of all it is very expensive to study abroad. Moreover, one should not ignore the fact that, children have to adapt to many things, thus, it can be stressful for them. Despite my respect for this opinion, I cannot share it because there are a lot of exchange programmes which are funded by government, therefore, students can study abroad for free. Besides, a person should learn to cope with stress if he or she would like to go the university to broaden their mind. In conclusion, I would like to say that the problem of studying abroad is still to be discussed. I believe that one should analyze and compare all pros and cons before making a proper decision where to get an education.