Готуємося до зовнішнього незалежного оцінювання в 11 класі. Повторення вивченого з української літератури. Частина 10. Сподіваюся, що така форма повторення матеріалу сподобається педагогам та допоможе їхнім учням швидко та якісно підготуватися до ЗНО.
Завдання з літератури. Частина 10
Дати коротку відповідь
1. Назвати жанр твору «Нова радість стала, яка не бувала: над вертепом звізда ясна…» - …
2. До якого циклу належить пісня «Проведу я русалочки до бору» ? - …
3. Назвати твір за цитатою: «І поки над білим світом світить сонце буде, - твої думи, твої пісні не забудуть люди…» - …
4. Яке свято згадується у «Думі про Марусю Богуславку»? - …
5. Пісня «Віють вітри, віють буйні» належить … (автор) - …
6. Назвати твір, у якому йдеться про першу перемогу Б. Хмельницького
над польсько-шляхетським військом - …
7. Про кого йдеться у «Слові про похід Ігорів» « не по замислу … Як хотів кому пісню творити, розтікався мислю по древу»? - …
8. Назвати твір за цитатою: «І послухав їх Ігор, пішов на древляни по данину» - …
9. Яка ідея розкривається у байці «Бджола та Шершень»? - …
10. Назвати твір, який в перекладі звучить як «Про свободу» - …
11. Назвати жанр «Енеїди» - …
12. Назвати твір, тема якого «драма кохання бідної дівчини, яка відстоює своє право на щастя». - …
13. Кому присвячена поема «Катерина» і на честь якої події? - …
14. Назвати твір, в якому є розділи «Галайда», «Конфедерати» та «Треті півні» - …
15. Образ Прометея розкрито у творі …
16. П. Куліш - автор першого ….
18. Роман «Чорна рада» присвячений подіям …
19. Метаморфоза характерна для...
Назвати письменника
Дармограй -
Всеобіймаюче око України -
Корифей українського театру -
Корифей української прози -
Зачинатель нової української літератури -
Мандрівний філософ -
Перший український сентименталіст -
Артист зору -
Пророк -
Назвати твір за ідеєю
1. Заклик до об′єднання зусиль народів для боротьби проти спільного ворога.
2. Провідною силою для розумної організації українського суспільства є його національна еліта.
3. Висміювання вірнопідданства й аморальності земляків-перевертнів.
4. Активний пошук правди людиною, що звільнилася від кріпацтва.
5. Необхідність перегорнути трагічну сторінку історії, по-сучасному оцінити минуле, осмислити можливості вирішення конфліктів між народами-сусідами.
6. Жорстока народна мораль щодо покритки.
7. Засудження індивідуалізму егоїстичних натур і норм народної моралі, що є головними причинами духовної роз′єднаності в родині.