Готуємося до ЗНО. Повторення вивченого з української літератури. Частина 3.

Про матеріал

Готуємося до зовнішнього незалежного оцінювання в 11 класі. Повторення вивченого з української літератури. Частина 3. Сподіваюся, що така форма повторення матеріалу сподобається педагогам і допоможе їхнім учням швидко та якісно підготуватися до ЗНО.

Перегляд файлу

Завдання з літератури. Частина 3

Назвати твір.

1. Педанти здивувались і замовкли. Жовчні люди схопили цю книгу з наміром потішитись, вилаяти її, знищити зухвалого письменника, але з перших сторінок їхній гнів минув – вони почали сміятися.

_____________________________________________________________

2. З цієї народної першоп′єси кожне нове покоління черпає науку почуттів, моральні взірці кохання, людської краси, благородства.

_____________________________________________________________

3. У цьому творі згадуються події національно-визвольної війни 1648-1654 р.р. під проводом Богдана Хмельницького (бій під Жовтими Водами).

_____________________________________________________________

4. Твір передає почуття самотньої дівчини, яка страждає в розлуці з «милим, чорнобривим».

 _____________________________________________________________

5. У творі висвітлено історію східних слов′ян і князівської влади, утвердження християнства на Русі, розповідь про виникнення слов′янської писемності.

_____________________________________________________________

6. Твір займає чільне місце у світовій літературі Середньовіччя. Як героїчний епос стоїть поряд із такими пам′ятками, як індійський та іранський епоси, французька «Пісня про Роланда», німецька «Пісня про Нібелунгів»...

_____________________________________________________________

7. Цю книгу вважають найдавнішою книгою дохристиянської доби.

_____________________________________________________________

8. Цю книгу вважають найдавнішою книгою християнської доби.

___________________________________________________________

9. Проблеми, порушені у творі, були злободенними в той час, а отже, і близькими простолюду, тому зажив великої популярності, ставши народною піснею.

_____________________________________________________________

Стиль                                                                       Автор

Бороко _____________________________________________________

Орнаменталізм _______________________________________________

Класицизм ___________________________________________________

Монументалізм _______________________________________________

 

Жанр                                                                         Назва твору

Балада _______________________________________________________

Малоросійська опера __________________________________________

Історична пісня _______________________________________________

Бурлескно-травестійна поема ___________________________________

Героїчна поема ________________________________________________

 

Назвати письменника.

Сто літ минуло, як те занедбане і закинуте під сільську стріху слово, мов Фенікс з попелу, воспряло знов  ів устах батька нової літератури голосно залунало по широких світах.

_____________________________________________________________

Протягом усього життя послідовно уникав усього того, що могло уярмити його дух і волю до свободи...

_____________________________________________________________

 

Віршований розмір                                                 Схема

Амфібрахій __________________________________________________

Ямб _________________________________________________________

Дактиль _____________________________________________________

Хорей _______________________________________________________

Анапест ______________________________________________________

Пірихій ______________________________________________________

 

doc
Додано
2 березня 2018
Переглядів
904
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку