Прийом дітей. Обмін інформацією про поведінку та навчальні досягнення учнів протягом першої половини дня. Відзначення відсутніх учнів у журналі, вияснення причин відсутності. Особливості домашніх завдань, консультування з класоводами щодо їх виконання. Оголошення учням основних заходів протягом дня. Організація підготовки учнів до фізкультурно-оздоровчих занять. Повторення правил поведінки учнів у коридорі, на спортивному майданчику, під час ігор.
Номер слайду 3
Підготовко до обіду. Обід. Закріпити в учнів навички самообслуговування, культури та гігієни поведінки в їдальні. Підготовча частина. Прослідкувати за миттям рук: (обов’язкове використання мила, правильне сушіння рук, поведінка біля умивальника). Основна частина. Наголосити на правильному сидінні під час їди та користуванні виделкою, ложкою. Повторення правил культурної поведінки за столом. Заключна частина. Прослідкувати за прибиранням посуду. Подяка поварам.
Номер слайду 4
Прогулянка. Структура прогулянки. Організаційний момент:одягання дітей,інструктаж про час та мету прогулянки, правила поведінки,розподіл окремих доручень. ІІ. Рух наміченим маршрутом, виконання передбачених завдань, організовані спостереження,бесіда вихователя за темою прогулянки,самостійна діяльність школяра. ІІІ. Підбиття підсумків прогулянки на постійному місці збору групи. ІV. Повернення до школи, переодягання дітей, гігієнічні процедури.
Номер слайду 5
самопідготовка. Структура самопідготовки Підготовчий етап. Організація дітей до самопідготовки:відвідування туалету;миття рук;перевірка наявності навчального приладдя;підготовка необхідних підручників, посібників, збірників.ІІ. Підготовка до самостійної роботи. Організаційний момент (1-3 хв.), створення санітарно-гігієнічних умов для виконання домашніх завдань;фронтальну та індивідуальну перевірку готовності учнів;використання різних форм та методів виховання та розвитку самостійності та самоконтролю (пам'ятки про виконання письмових та усних завдань, таблиці, схеми, ігрові моменти);встановлення зв'язку уроку та домашнього завдання, роз'яснення змісту домашнього завдання, інструктаж, повторення правил, виконання аналогічних вправ, прикладів.ІІІ. Самостійна робота учнів Здійснювати диференційований підхід до учнів у залежності від рівня їх самостійності та проводити індивідуальну роботу з трьома умовними групами учнів:група - учні, які вміють працювати самостійно (призначення з них помічників-консультантів);група - учні, які ще не зовсім оволоділи навичками самостійної праці під час самопідготовки;група - учні, які зовсім не вміють самостійно працювати;формувати навички раціонального використання часу;поєднувати фронтальну та індивідуальну форми роботи; надавати своєчасну допомогу окремим учням. Проведення фізкультхвилинки Вправи для очей, розслаблення спини
Номер слайду 6
самопідготовка. V. Самооцінка, взаємоперевірка, оцінка роботи. Він включає самоперевірку (учні самостійно контролюють виконання кожного домашнього завдання) та взаємоперевірку (в парах), самоконтроль та взаємоконтроль. Заключний контроль вихователя.)За 15-20 хв. до закінчення самопідготовки повідомляє, що скоро будуть підводитися підсумки навчальної роботи (стимулює навчальну діяльність учнів). V. Підведення підсумків виконання домашніх завдань Похвала учням за кращі письмові роботи. (Використати методи заохочення)Виставка кращих письмових робіт. Підсумки конкурса на кращого читця-декламатора.
Номер слайду 7
Спортивно-оздоровчі заняття. Спортивні години, години здоров’я, спортивні естафети, турніри, спортивні свята .. тощо ) (Проведення за окремим планом)Структура спортивно-оздоровчого заняття. Перша частина Підготовча: шикування, організаційні вказівки вихователя, ходьба, , загально - розвивальні вправи під час ходьби Друга частина Основна: ________________________________________________________ Третя частина Заключна: спокійна ходьба, щоб привести організм дітей у відносно спокійний стан.
Номер слайду 8
Виховна та гурткова робота
Номер слайду 9
Виховна та гурткова робота
Номер слайду 10
Виховна та гурткова робота
Номер слайду 11
Діти – це квіти нашого життя! І це не просто гарна фраза. Діти – це найголовніший скарб нашого суспільства.