Виховний план 3 клас НУШ

Про матеріал
Виховний план для учнів 3 класу НУШ,складений відповідно назв місяців,за ціннісними орієнтирами і за новою програмою НУШ.
Перегляд файлу

Дата

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави(виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

Ціннісне ставлення до людей

(виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

Ціннісне ставлення до себе

(сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва(естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом)

Ціннісне ставлення до природи(усвідомлення функцій природи у житті людини  та її самоцінності)

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

ВЕРЕСЕНЬ 

Подорожуємо і відкриваємо світ.

 

 

01-04.09

День знань

Перший урок «Добре  тим ,хто вміє дружити.»

 

Година спілкування «Обираємо актив класу».

 

Практичне відпрацювання «Дорога до школи та додому»

 

Рухливі ігри з елементами техніки туризму.

Розповідь «Праця годує, а лінь – марнує»

 

 

 

07-11.09

 

Руханка «Кожноиу мила своя сторона».

 

 

 

 

 

Бесіда-діалог «Вчимося бути добрими людьми»

Бесіда-нагадування «Як організувати робочий день удома?».

 

Виставка композицій та поробок  з природного матеріалу «Золота пора»(з./ш.)

 

Екскурсія «Будь вимогливим і ніжним: перед тобою природа!»

Бесіда про збереження шкільного майна, підручників. Бесіди «Робоче місце школяра», «Режим дня школяра».

 

 

14-18.09

Гра-мандрівка « Я маю право…»

 

 

 

 

Повторити правила для учнів, правила поведінки у школі.

Усний журнал

 «Мої доручення»

Година милування «Музичні захоплення»

 

Усний журнал «Навіщо я працюю».

21.09-25.09

Міжнародний день миру. (з./ш.)

«Під мирним небом»

Усний журнал

 «Живу і навчаюся у родині»

Кубик Блума «Дбай про інших».

Участь у виставці колажів, лепбуків, листівок-побажань «Спасибі Вам, що Ви на світі є»(з./ш.)

Усний журнал «Осінь – щедра господиня».

 

Бесіда «Цінуймо працю інших»

 

Дата

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави(виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

Ціннісне ставлення до людей

(виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

Ціннісне ставлення до себе

(сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва(естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом)

Ціннісне ставлення до природи(усвідомлення функцій природи у житті людини  та її самоцінності)

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

ЖОВТЕНЬ

Між минулим і майбутнім.

28.09-02.10

Свято до Дня працівників освіти «Учитель – це не просто професія, це покликання»(участь у з./ш. святі).

 

 

До    Дня    людей похилого віку.

- «Хто про старших дбає, той мудрою людиною зростає;

- виставкамалюнків «Мої дідусь та бабуся»(з./ш.)

Виховна година «Протидія булінгу», «У мене проблема. Що робити?»(з./ш.)

Перегляд кінофільму «Кіномистецтво»

Екскурсія «Віч-на-віч з природою».

Ранкове коло «Коли я виросту…»

 

05.09-09.10

Тренінг «Як я знаю свої права»

 

Розповідь «Живу і навчаюся у родині»

Тематичний зошит «Дорога кожна хвилина»

 

 

Тематичний зошит «Мої досягнення»

 

 

 

12-16.10

Свято-змагання «Козацькому роду – нема переводу»

 

 

Складання родовідного дерева «Дерево міцне корінням, а людина родом»

Перегляд відео «14жовтня-День українського козацтва».

Година милування «Доторкнутися словом до серця»

 

Бесіда-діалог «Навіщо людина працює»

 

 

 

19-23.10

Бесіда-діалог «Легенди нашого краю»

 

 

 

 

 

 

Ситуаційно-рольова гра «Дисципліна і культура»

Година спілкування «Абетка етикету».

Година спостереження «Збережи красу природи»

Етична бесіда

«Книжкова лікарня».

Дата

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави(виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

Ціннісне ставлення до людей

(виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

Ціннісне ставлення до себе

(сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва(естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом)

Ціннісне ставлення до природи(усвідомлення функцій природи у житті людини  та її самоцінності)

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

ЛИСТОПАД

Чарівні перетворення.

 

 

02-06.11

Тиждень української мови та писемності

Мовні цікавинки «Свічечка букви Ї», «Чому знак м´який?»

(з./ш.)

Бесіда-розповідь «Мій день, мої вчинки»

Школа ввічливості «Ти – вихована дитина»

Ситуаційно-рольова гра «Вчимося етикету»

Гра з ЛЕГО»Чисте джерело».

Групова справа «Допоможи книзі»

 

 

 

09-13.11

Гра-мандрівка «Моя мала Батьківщина»

 

Робота в групах «Про справжню дружбу.»

  Рухливі ігри «Навчаємось граючись»(з./ш.)

Руханка «Мелодія осені».

Групова справа «Подарунки осені»

Ранкове коло «Бджілка мала,а й та працює».

 

 

16-20.11

Година спілкування  «Права дитини – права людини»

 

Розповідь «Коли я щасливий»

Тиждень толерантності

«Рівний − рівному»(з./ш.)

Ситуаційно-рольова гра «Я вмію правильно сидіти за столом».

Екскурсія «Подорож стежкою»

Бесіда-розповідь «Знайомимось з професіями»

 

23-27.11

Вікторина «Рід, родина, рідня»

 

 

 

 

 

г

Ранкове коло «Якби я вчинив…»

Тематичний зошит «Твій зовнішній вигляд»

Конкурс малюнка «Фарби осені»

Відео «Тварини моєї місцевості».

Виготовлення закладок для книг.

Дата

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави(виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

Ціннісне ставлення до людей

(виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

Ціннісне ставлення до себе

(сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва(естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом)

Ціннісне ставлення до природи(усвідомлення функцій природи у житті людини  та її самоцінності)

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

ГРУДЕНЬ

Енергія.

 

 

30.11-04.12

До Дня збройних сил України конкурсно-розважальна програма «Майбутні захисники України»

(з./ш.)

Бесіда-діалог «Якщо твій друг помилився…»

Дискусія «Гігієна школяра».Бесіда «Курінню та наркотикам не місце в житті людини».

Декламуємо «Поезія зими».

Уявна подорож «Заповідні місця мого краю»

Бесіда «Бережи тепло в школі та вдома».

 

 

07-11.12

Гра-мандрівка «Мій рідний край»

 

 

Бесіда «Мій день,мої вчинки».

Виставка малюнків «Мій улюблений герой»

Година милування «Музика поруч з нами» .

Екологічна розвідка «Що змінилося в природі?».

Бесіда-розповідь «Чи знаєш ти ціну праці»

 

 

14-18.12

Ситуаційно-рольова гра «Дитяча праця і права дитини»

Усний журнал «Як стати добрим»

Цільовий інструктаж з безпеки життєдіяльності під час зимових  канікул. Пам´ятка «Коронавірус: профілактика інфікування й поширення».(з./ш.)

Виховна година до Свята Миколая Чудотворця.

Ранкове коло «Знай,люби,бережи».

 

 

21-24.12

Конкурс читання віршів «Люби і знай свій рідний край»

 

 

 

Акція: «Турбота:діти допомагають природі».

Виховна година «Правила безпечної поведінки під час новорічних свят та зимових канікул»(з./ш.)

Новорічне свято.

Година спостереження «В усі пори року прекрасна земля»

Новорічні подарунки власноруч.

Дата

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави(виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

Ціннісне ставлення до людей

(виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

Ціннісне ставлення до себе

(сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва(естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом)

Ціннісне ставлення до природи(усвідомлення функцій природи у житті людини  та її самоцінності)

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

СІЧЕНЬ

Світ невідомий.

 

 

 

 

11-15.01

Уявна подорож «Древня столиця України»

 

 

 

 

Бесіда-діалог «Якщо ти погано вчинив»

Школа ввічливості «Що означає бути вихованим?»(до Всесвітнього дня «спасибі»).

Перегляд кінофільму «Архітектурні перлини рідного краю»

Догляд за кімнатними рослинами.

Бесіда-нагадування «Як організувати робочий день удома?».

 

 

 

18-22.01

День Соборності України (22.01.1919 р.)

«Соборна Україна – від ідеї до життя»(з./ш.)

 

Повторити правила для учнів, правила поведінки у школі.

 

Розповідь «Найцінніше в моєму житті»

Лепбук «Я вишиваю рушничок».

«Екологічна стежка в різні пори року».

Усна розповідь «До джерел народних ремесел»

 

 

25-29.01

Перегляд відеороликів про конфлікти в учнівському середовищі

Конкурс віршів «Родини, родина: від батька до сина»

Правила вуличного руху.Особиста безпека під час прогулянок.Турнір «Сам удома».

Виставка робіт «Фарби зими».

Практична робота «Тварини взимку потребують твоєї допомоги»

Усний журнал «Навіщо я працюю».

 

Дата

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави(виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

Ціннісне ставлення до людей

(виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

Ціннісне ставлення до себе

(сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва(естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом)

Ціннісне ставлення до природи(усвідомлення функцій природи у житті людини  та її самоцінності)

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

ЛЮТИЙ

Світ невидимий.

 

 

01-05.02

 

Розповідь «Дитяча праця та права дитини»

 

 

 

Етична бесіда «Ти вихована дитина?»

Конкурс малюнка «Мої мрії»

Конкурс малюнка «Малюю до картинної галереї»

Година милування

«Милуйся красою рідної  природи».

Гра-інсценізація

«Кращий мамин помічник».

 

08-12.02

Бесіда «Моральні цінності мого краю»

 

 

До Дня Святого Валентина.

Привітання членів родини.

Перегляд фільму «Профілактика інфекційних захворювань»

До Дня Святого Валентина.Привітання друзів.

Вікторина – гра «Що покласти в рюкзак для мандрівок»

 

Колективна творча справа

.Виготовлення сувенірів валентинок.

 

 

15-19.02

Усний журнал «Я маю право… кожна людина має право»

 

 

 

 

Бесіда-діалог «Чужого горя не буває»

 

 

 

 

Бесіда «На льоду.Безпека взимку.»

Практична робота «Культура поведінки: ідемо до театру, музею, кінотеатру, цирку»

 

 

Створення ментальних карт

«Професія моїх батьків».

 

 

 

 

 

 

 

 

22-26.02

До Міжнародного дня рідної мови (21 лютого година спілкування «Мовна скарбничка»(з./ш.).

Асоціативний кущ

«Мої обов’язки в сім’ї».

Усний журнал «Я і мої обов’язки»

Ранкове коло «Краса природи у творах образотворчого мистецтва.»

Бесіда-діалог «Боляче буває всім» (ставлення до тварин)

 

Дата

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави(виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

Ціннісне ставлення до людей

(виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

Ціннісне ставлення до себе

(сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва(естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом)

Ціннісне ставлення до природи(усвідомлення функцій природи у житті людини  та її самоцінності)

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

БЕРЕЗЕНЬ

Приховані можливості речей.

 

 

01-05.03

 

Малюнкове тестування «Мої права та обов’язки».

 

 

 

 

 

Ситуаційно-рольова гра «Як і чим випробовується дружба»

Розповідь «Як я дбаю про своє здоров’я»

Участь у Святі весни «У царстві жінок»(з./ш.)

Виставка малюнків «Моя мама».(з./ш.)

 

Вікторина «Тварини моєї місцевості»

 

Групова справа.

Виготовлення

подарунків мамам.

 

 

 

09-12.03

Екскурсія «Вулицями рідного міста»

 

 

 

 

 

Виставка малюнків: «Я люблю свою маму».

До Всесвітнього та Всеукраїнського дня боротьби із захворюванням на туберкульоз. Перегляд документального фільму «Туберкульоз – глобальна небезпека людства»(з./ш.)

Шевченківські дні «Весна починається з Шевченка»:

 урок «Тарас Шевченко і музика»(з./ш.)

 

Екологія в загадках.

Практична робота, збір прислів’їв та приказок «Праця годує, а лінь марнує»

 

 

 

15-19.03

Ранкове коло «Я і мій клас».

 

 

 

Тематичний зошит «Про правила товаришування»

Цільовий інструктаж з безпеки життєдіяльності «Безпечні весняні канікули». Пам´ятка «Як знизити ризик інфікування коронавірусом».(з./ш.)

Хвилини з мистецтвом «Мелодія весни».

Свято зустрічі птахів(з./ш.)

Бесіда «Навчання – головний обов’язок учня».

Дата

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави(виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

Ціннісне ставлення до людей

(виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

Ціннісне ставлення до себе

(сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва(естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом)

Ціннісне ставлення до природи(усвідомлення функцій природи у житті людини  та її самоцінності)

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

КВІТЕНЬ

Погода вдома.

 

 

29.03-09.04

Усний твір «Моя рідна вулиця»

 

 

 

 

Бесіда «Мій день,мої вчинки».

 

День здоров’я(з./ш.)

 

Декламуємо «Поезія весни».

Практична робота «Наш квітник – найкращий»

 

 

 

12-16.04

 

Асоціативний кущ «Рід,родина,рідня».

 

 

 

Бесіда-діалог «Ти на світі не один»

Усний журнал «Здоровим будь!»

 

Виставка малюнків «Хоровод весняних квітів»

Година милування «На квіти чарівні подивись»

Усний журнал «Цінуймо працю інших»

 

 

19-23.04

Повідомлення «Мої права та обов’язки»

 

 

 

 

Розповідь «Хочу і можу бути здоровим»

Гра –мандрівка в бібліотеку(розповідь про Всесвітній день книги).

Тематичні  класні  години  до  Дня  води, Всесвітнього  дня  Землі(з./ш.)

Розповідь «Шануймо працю інших». 

 

 

 

26-30.04

 

Урок мужності . «Я-громадянин України і пишаюсь цим».

 

Добродійна акція «Любов. Любов – милосердя. Добродійні справи людини»

Ігрова вправа «Про дружбу».

Школа ввічливості «Вчимося етикету»

Акції    «Посади    дерево»,    «Чисте шкільне подвір’я»

(з./ш.)

Урок  пам’яті до річниці трагедії на ЧАЕС(з./ш.)

Великодні подарунки власноруч.

Дата

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави(виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

Ціннісне ставлення до людей

(виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

Ціннісне ставлення до себе

(сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва(естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом)

Ціннісне ставлення до природи(усвідомлення функцій природи у житті людини  та її самоцінності)

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

ТРАВЕНЬ

Я-людина.

 

 

04-07.05

Усний журнал «Пам’ятаймо героїв»

 

 

 

 

Моделювання «Саморобки» До Дня матері.

Повідомлення «Продукти харчування: наші друзі й вороги»

Конкурсна програма «Якщо людина читає,вона багато знає».

Рухливі ігри з елементами техніки туризму

Виставка робіт «Землю сонце прикрашає,а людину-праця».

 

 

11-14.05

Розповідь «Година пам’яті»

 

 

 

Виставка малюнків

«Я люблю свою маму».

Ситуаційно-рольова гра «Мої друзі».

Екскурсія «Краса природи рідного краю»

Колективно-творче панно «Квіткова символіка».

Перегляд фільму «Чи знаєш ти ціну праці?»

 

 

 

17-21.05

 

Ситуаційно-рольова гра «Стався до інших так,як би хотів,щоб ставилися до тебе».

 

Етична бесіда «Ти вихована дитина?»

Виставка «Світ талантів учнів  2 класу».

Виставка робіт «Фарби весни».

Практична робота «Посаджу дерево»

Бібліотечний урок «Книжкова лікарня».

 

24-28.05

Свято останнього дзвоника.

 

 

Сюжетно-рольова гра «Шляхетні дівчатка та лицарі – хлопчики».

Бесіда-діалог «Мій день: хороше і погане»

Руханка «Мелодія весни».

Екологічна стежка в різні пори року.

Бесіда-діалог «Навіщо людина працює»

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.4
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Паламарчук Світлана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Громко Надія Романівна
    Загальна:
    3.7
    Структурованість
    3.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 жовтня 2020
Переглядів
2596
Оцінка розробки
4.4 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку