Дата |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави(виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин) |
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва(естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи(усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці) |
ВЕРЕСЕНЬ Подорожуємо і відкриваємо світ. |
||||||
01-04.09 |
День знань Перший урок «Добре тим ,хто вміє дружити.»
|
Година спілкування «Обираємо актив класу».
|
Практичне відпрацювання «Дорога до школи та додому» |
|
Рухливі ігри з елементами техніки туризму. |
Розповідь «Праця годує, а лінь – марнує» |
07-11.09 |
Руханка «Кожноиу мила своя сторона».
|
Бесіда-діалог «Вчимося бути добрими людьми» |
Бесіда-нагадування «Як організувати робочий день удома?».
|
Виставка композицій та поробок з природного матеріалу «Золота пора»(з./ш.)
|
Екскурсія «Будь вимогливим і ніжним: перед тобою природа!» |
Бесіда про збереження шкільного майна, підручників. Бесіди «Робоче місце школяра», «Режим дня школяра». |
14-18.09 |
Гра-мандрівка « Я маю право…»
|
Повторити правила для учнів, правила поведінки у школі. |
Усний журнал «Мої доручення» |
Година милування «Музичні захоплення» |
|
Усний журнал «Навіщо я працюю». |
21.09-25.09 |
Міжнародний день миру. (з./ш.) «Під мирним небом» |
Усний журнал «Живу і навчаюся у родині» |
Кубик Блума «Дбай про інших». |
Участь у виставці колажів, лепбуків, листівок-побажань «Спасибі Вам, що Ви на світі є»(з./ш.) |
Усний журнал «Осінь – щедра господиня».
|
Бесіда «Цінуймо працю інших» |
Дата |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави(виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин) |
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва(естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи(усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці) |
ЖОВТЕНЬ Між минулим і майбутнім. |
||||||
28.09-02.10 |
Свято до Дня працівників освіти «Учитель – це не просто професія, це покликання»(участь у з./ш. святі).
|
До Дня людей похилого віку. - «Хто про старших дбає, той мудрою людиною зростає; - виставкамалюнків «Мої дідусь та бабуся»(з./ш.) |
Виховна година «Протидія булінгу», «У мене проблема. Що робити?»(з./ш.) |
Перегляд кінофільму «Кіномистецтво» |
Екскурсія «Віч-на-віч з природою». |
Ранкове коло «Коли я виросту…» |
05.09-09.10 |
Тренінг «Як я знаю свої права»
|
Розповідь «Живу і навчаюся у родині» |
Тематичний зошит «Дорога кожна хвилина» |
|
|
Тематичний зошит «Мої досягнення» |
12-16.10 |
Свято-змагання «Козацькому роду – нема переводу»
|
Складання родовідного дерева «Дерево міцне корінням, а людина родом» |
Перегляд відео «14жовтня-День українського козацтва». |
Година милування «Доторкнутися словом до серця» |
|
Бесіда-діалог «Навіщо людина працює» |
19-23.10 |
Бесіда-діалог «Легенди нашого краю»
|
|
Ситуаційно-рольова гра «Дисципліна і культура» |
Година спілкування «Абетка етикету». |
Година спостереження «Збережи красу природи» |
Етична бесіда «Книжкова лікарня». |
Дата |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави(виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин) |
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва(естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи(усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці) |
ЛИСТОПАД Чарівні перетворення. |
||||||
02-06.11 |
Тиждень української мови та писемності Мовні цікавинки «Свічечка букви Ї», «Чому знак м´який?» (з./ш.) |
Бесіда-розповідь «Мій день, мої вчинки» |
Школа ввічливості «Ти – вихована дитина» |
Ситуаційно-рольова гра «Вчимося етикету» |
Гра з ЛЕГО»Чисте джерело». |
Групова справа «Допоможи книзі» |
09-13.11 |
Гра-мандрівка «Моя мала Батьківщина»
|
Робота в групах «Про справжню дружбу.» |
Рухливі ігри «Навчаємось граючись»(з./ш.) |
Руханка «Мелодія осені». |
Групова справа «Подарунки осені» |
Ранкове коло «Бджілка мала,а й та працює». |
16-20.11 |
Година спілкування «Права дитини – права людини»
|
Розповідь «Коли я щасливий» |
Тиждень толерантності «Рівний − рівному»(з./ш.) |
Ситуаційно-рольова гра «Я вмію правильно сидіти за столом». |
Екскурсія «Подорож стежкою» |
Бесіда-розповідь «Знайомимось з професіями» |
23-27.11 |
Вікторина «Рід, родина, рідня»
г |
Ранкове коло «Якби я вчинив…» |
Тематичний зошит «Твій зовнішній вигляд» |
Конкурс малюнка «Фарби осені» |
Відео «Тварини моєї місцевості». |
Виготовлення закладок для книг. |
Дата |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави(виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин) |
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва(естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи(усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці) |
ГРУДЕНЬ Енергія. |
||||||
30.11-04.12 |
До Дня збройних сил України конкурсно-розважальна програма «Майбутні захисники України» (з./ш.) |
Бесіда-діалог «Якщо твій друг помилився…» |
Дискусія «Гігієна школяра».Бесіда «Курінню та наркотикам не місце в житті людини». |
Декламуємо «Поезія зими». |
Уявна подорож «Заповідні місця мого краю» |
Бесіда «Бережи тепло в школі та вдома». |
07-11.12 |
Гра-мандрівка «Мій рідний край»
|
Бесіда «Мій день,мої вчинки». |
Виставка малюнків «Мій улюблений герой» |
Година милування «Музика поруч з нами» . |
Екологічна розвідка «Що змінилося в природі?». |
Бесіда-розповідь «Чи знаєш ти ціну праці» |
14-18.12 |
Ситуаційно-рольова гра «Дитяча праця і права дитини» |
Усний журнал «Як стати добрим» |
Цільовий інструктаж з безпеки життєдіяльності під час зимових канікул. Пам´ятка «Коронавірус: профілактика інфікування й поширення».(з./ш.) |
Виховна година до Свята Миколая Чудотворця. |
Ранкове коло «Знай,люби,бережи». |
|
21-24.12 |
Конкурс читання віршів «Люби і знай свій рідний край»
|
Акція: «Турбота:діти допомагають природі». |
Виховна година «Правила безпечної поведінки під час новорічних свят та зимових канікул»(з./ш.) |
Новорічне свято. |
Година спостереження «В усі пори року прекрасна земля» |
Новорічні подарунки власноруч. |
Дата |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави(виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин) |
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва(естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи(усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці) |
СІЧЕНЬ Світ невідомий. |
||||||
11-15.01 |
Уявна подорож «Древня столиця України»
|
Бесіда-діалог «Якщо ти погано вчинив» |
Школа ввічливості «Що означає бути вихованим?»(до Всесвітнього дня «спасибі»). |
Перегляд кінофільму «Архітектурні перлини рідного краю» |
Догляд за кімнатними рослинами. |
Бесіда-нагадування «Як організувати робочий день удома?». |
18-22.01 |
День Соборності України (22.01.1919 р.) «Соборна Україна – від ідеї до життя»(з./ш.)
|
Повторити правила для учнів, правила поведінки у школі.
|
Розповідь «Найцінніше в моєму житті» |
Лепбук «Я вишиваю рушничок». |
«Екологічна стежка в різні пори року». |
Усна розповідь «До джерел народних ремесел» |
25-29.01 |
Перегляд відеороликів про конфлікти в учнівському середовищі |
Конкурс віршів «Родини, родина: від батька до сина» |
Правила вуличного руху.Особиста безпека під час прогулянок.Турнір «Сам удома». |
Виставка робіт «Фарби зими». |
Практична робота «Тварини взимку потребують твоєї допомоги» |
Усний журнал «Навіщо я працюю». |
Дата |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави(виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин) |
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва(естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи(усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці) |
|||||||
ЛЮТИЙ Світ невидимий. |
|||||||||||||
01-05.02 |
Розповідь «Дитяча праця та права дитини»
|
Етична бесіда «Ти вихована дитина?» |
Конкурс малюнка «Мої мрії» |
Конкурс малюнка «Малюю до картинної галереї» |
Година милування «Милуйся красою рідної природи». |
Гра-інсценізація «Кращий мамин помічник». |
|||||||
08-12.02 |
Бесіда «Моральні цінності мого краю»
|
До Дня Святого Валентина. Привітання членів родини. |
Перегляд фільму «Профілактика інфекційних захворювань» |
До Дня Святого Валентина.Привітання друзів. |
Вікторина – гра «Що покласти в рюкзак для мандрівок»
|
Колективна творча справа .Виготовлення сувенірів валентинок. |
|||||||
15-19.02 |
Усний журнал «Я маю право… кожна людина має право»
|
Бесіда-діалог «Чужого горя не буває»
|
Бесіда «На льоду.Безпека взимку.» |
Практична робота «Культура поведінки: ідемо до театру, музею, кінотеатру, цирку» |
|
Створення ментальних карт «Професія моїх батьків». |
|
||||||
22-26.02 |
До Міжнародного дня рідної мови (21 лютого година спілкування «Мовна скарбничка»(з./ш.). |
Асоціативний кущ «Мої обов’язки в сім’ї». |
Усний журнал «Я і мої обов’язки» |
Ранкове коло «Краса природи у творах образотворчого мистецтва.» |
Бесіда-діалог «Боляче буває всім» (ставлення до тварин) |
|
|||||||
Дата |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави(виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин) |
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва(естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи(усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці) |
|||||||
БЕРЕЗЕНЬ Приховані можливості речей. |
|||||||||||||
01-05.03 |
Малюнкове тестування «Мої права та обов’язки».
|
Ситуаційно-рольова гра «Як і чим випробовується дружба» |
Розповідь «Як я дбаю про своє здоров’я» |
Участь у Святі весни «У царстві жінок»(з./ш.) Виставка малюнків «Моя мама».(з./ш.)
|
Вікторина «Тварини моєї місцевості»
|
Групова справа. Виготовлення подарунків мамам. |
|||||||
09-12.03 |
Екскурсія «Вулицями рідного міста»
|
Виставка малюнків: «Я люблю свою маму». |
До Всесвітнього та Всеукраїнського дня боротьби із захворюванням на туберкульоз. Перегляд документального фільму «Туберкульоз – глобальна небезпека людства»(з./ш.) |
Шевченківські дні «Весна починається з Шевченка»: урок «Тарас Шевченко і музика»(з./ш.)
|
Екологія в загадках. |
Практична робота, збір прислів’їв та приказок «Праця годує, а лінь марнує» |
|||||||
15-19.03 |
Ранкове коло «Я і мій клас».
|
Тематичний зошит «Про правила товаришування» |
Цільовий інструктаж з безпеки життєдіяльності «Безпечні весняні канікули». Пам´ятка «Як знизити ризик інфікування коронавірусом».(з./ш.) |
Хвилини з мистецтвом «Мелодія весни». |
Свято зустрічі птахів(з./ш.) |
Бесіда «Навчання – головний обов’язок учня». |
|||||||
Дата |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави(виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин) |
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва(естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи(усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці) |
|||||||
КВІТЕНЬ Погода вдома. |
|||||||||||||
29.03-09.04 |
Усний твір «Моя рідна вулиця»
|
Бесіда «Мій день,мої вчинки». |
День здоров’я(з./ш.)
|
Декламуємо «Поезія весни». |
Практична робота «Наш квітник – найкращий» |
|
|||||||
12-16.04 |
Асоціативний кущ «Рід,родина,рідня».
|
Бесіда-діалог «Ти на світі не один» |
Усний журнал «Здоровим будь!»
|
Виставка малюнків «Хоровод весняних квітів» |
Година милування «На квіти чарівні подивись» |
Усний журнал «Цінуймо працю інших» |
|||||||
19-23.04 |
Повідомлення «Мої права та обов’язки»
|
|
Розповідь «Хочу і можу бути здоровим» |
Гра –мандрівка в бібліотеку(розповідь про Всесвітній день книги). |
Тематичні класні години до Дня води, Всесвітнього дня Землі(з./ш.) |
Розповідь «Шануймо працю інших».
|
|||||||
26-30.04 |
Урок мужності . «Я-громадянин України і пишаюсь цим».
|
Добродійна акція «Любов. Любов – милосердя. Добродійні справи людини» |
Ігрова вправа «Про дружбу». |
Школа ввічливості «Вчимося етикету» |
Акції «Посади дерево», «Чисте шкільне подвір’я» (з./ш.) Урок пам’яті до річниці трагедії на ЧАЕС(з./ш.) |
Великодні подарунки власноруч. |
|||||||
Дата |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави(виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин) |
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва(естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи(усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці) |
|||||||
ТРАВЕНЬ Я-людина. |
|||||||||||||
04-07.05 |
Усний журнал «Пам’ятаймо героїв»
|
Моделювання «Саморобки» До Дня матері. |
Повідомлення «Продукти харчування: наші друзі й вороги» |
Конкурсна програма «Якщо людина читає,вона багато знає». |
Рухливі ігри з елементами техніки туризму |
Виставка робіт «Землю сонце прикрашає,а людину-праця». |
|||||||
11-14.05 |
Розповідь «Година пам’яті»
|
Виставка малюнків «Я люблю свою маму». |
Ситуаційно-рольова гра «Мої друзі». |
Екскурсія «Краса природи рідного краю» |
Колективно-творче панно «Квіткова символіка». |
Перегляд фільму «Чи знаєш ти ціну праці?» |
|||||||
17-21.05 |
Ситуаційно-рольова гра «Стався до інших так,як би хотів,щоб ставилися до тебе».
|
Етична бесіда «Ти вихована дитина?» |
Виставка «Світ талантів учнів 2 класу». |
Виставка робіт «Фарби весни». |
Практична робота «Посаджу дерево» |
Бібліотечний урок «Книжкова лікарня». |
|||||||
24-28.05 |
Свято останнього дзвоника.
|
Сюжетно-рольова гра «Шляхетні дівчатка та лицарі – хлопчики». |
Бесіда-діалог «Мій день: хороше і погане» |
Руханка «Мелодія весни». |
Екологічна стежка в різні пори року. |
Бесіда-діалог «Навіщо людина працює» |
|||||||