Гра - квест "У світі ботаніки"

Про матеріал
Початок маршруту: Кабінет педагога – організатора. Учасники отримують цукерку без обгортки. За смаком мають здогадатися, що це «Ромашка», тоді коли відгадали отримують букет ромашок в якому підказка до завдання № 2. Записка : « Ви стоїте спиною до кабінету педагога – організатора. Зробіть 5 кроків прямо, потім 15 кроків вліво, 50 кроків направо. Ви бачите рідке мило.(Без обгортки) Запах – ось і відповідь
Перегляд файлу

Початок маршруту: Кабінет педагога – організатора.

Учасники отримують цукерку без обгортки. За смаком мають здогадатися, що це «Ромашка», тоді коли відгадали отримують букет ромашок в якому підказка до завдання № 2. Записка : « Ви стоїте спиною до кабінету педагога – організатора. Зробіть 5 кроків прямо, потім 15 кроків вліво, 50 кроків направо. Ви бачите рідке мило.(Без обгортки) Запах – ось і відповідь. (Роза).

Ви чуєте ці звуки? Так! Це спортзал ! Це ваша точка №3

(Учасники підіймаються в спортзал, де їх зустрічають з таким завданням : Стрибки на скакалці 200 раз) Якщо всі пропригають то отримують квітку №3 ( Кактус)

Наступне завдання .

Вам потрібен кабінет з вікна якого найкраще видно пришкільну ділянку. (Кабінет математики)

На дошці математичні приклади. Коли їх вирішили, результати потрібно співвіднести до алфавіту і скласти назву наступної  рослини.

(2*20) – 30 + 10 = 20 [П]

77 : 11 = 7                   [Е]

(65 – 10) – 30 = 23      [Т]

(46 : 2) +1 = 24            [У]

(39 : 3) + 5 = 18           [Н]

(50 – 14) : 3 = 12          [І]

(99 – 33 ) : 3 = 33         [Я]

Після вирішення цих завдань учасникам дається наступне : Де завжди на перерві найбільше учнів? ( Їдальня).

Наступне завдання.

Під деякими столами є букви . Знайти і скласти слово.

(Калачики)

Наступне завдання.

«Де діти найчастіше прогулюють частину уроку «з поважної причини»?

(медпункт)

Прийшовши в медпункт потрібно здогадатися про лікарську рослину алоє. На ньому записка з загадкою. «У скільки років дитина найчастіше йде в школу?» (6). Це і буде наступна точка (номер кабінету)

Там вони знову отримують загадку : « Шкода що назва цієї рослини не відповідає дійсності. Якби це було так, то ніхто не скаржився б на бідність»

(Грошове дерево)

Наступне завдання.

Вам дано набор букв. Щоб дізнатися наступне завдання замініть кожну букву попередньою з алфавіту.

[ОБТФРЇ ЕГБ ИБГЕБОО(я)  УБН ЕЄ ЕЇГШБУБ ЧЇМІК ФСПЛ ГЇЕРПШІГБЯТЮ ГЇЕ ЦМПРЧЇВ]

(НАСТУПНІ ДВА ЗАВДАННЯ ТАМ ДЕ ДІВЧПТА ЦІЛИЙ УРОК ВІДПОЧИВАЮТЬ ВІД ХЛОПЦІВ)

(Кабінет праці та майстерня)

Майстерня.

Дається дошка з цвяхами. (Гвоздики)

Кабінет праці.

На столі стоїть мило . Запах – відповідь. (Орхідея)

Повернення до початку маршруту. (Кабінет педагога – організатора)

Завдання: Що роблять клоуни? ( Фокуси)

Замініть одну букву так, щоб отримати назву рослини. (Фікуси)

 

Фінал : Переможці отримують солодкий приз(торт) а переможені за участь по цукерочці «Ромашка»

docx
Пов’язані теми
Біологія, Позакласні заходи
Додано
24 лютого 2020
Переглядів
704
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку