Початок маршруту: Кабінет педагога – організатора.
Учасники отримують цукерку без обгортки. За смаком мають здогадатися, що це «Ромашка», тоді коли відгадали отримують букет ромашок в якому підказка до завдання № 2. Записка : « Ви стоїте спиною до кабінету педагога – організатора. Зробіть 5 кроків прямо, потім 15 кроків вліво, 50 кроків направо. Ви бачите рідке мило.(Без обгортки) Запах – ось і відповідь. (Роза).
Ви чуєте ці звуки? Так! Це спортзал ! Це ваша точка №3
(Учасники підіймаються в спортзал, де їх зустрічають з таким завданням : Стрибки на скакалці 200 раз) Якщо всі пропригають то отримують квітку №3 ( Кактус)
Наступне завдання .
Вам потрібен кабінет з вікна якого найкраще видно пришкільну ділянку. (Кабінет математики)
На дошці математичні приклади. Коли їх вирішили, результати потрібно співвіднести до алфавіту і скласти назву наступної рослини.
(2*20) – 30 + 10 = 20 [П]
77 : 11 = 7 [Е]
(65 – 10) – 30 = 23 [Т]
(46 : 2) +1 = 24 [У]
(39 : 3) + 5 = 18 [Н]
(50 – 14) : 3 = 12 [І]
(99 – 33 ) : 3 = 33 [Я]
Після вирішення цих завдань учасникам дається наступне : Де завжди на перерві найбільше учнів? ( Їдальня).
Наступне завдання.
Під деякими столами є букви . Знайти і скласти слово.
(Калачики)
Наступне завдання.
«Де діти найчастіше прогулюють частину уроку «з поважної причини»?
(медпункт)
Прийшовши в медпункт потрібно здогадатися про лікарську рослину алоє. На ньому записка з загадкою. «У скільки років дитина найчастіше йде в школу?» (6). Це і буде наступна точка (номер кабінету)
Там вони знову отримують загадку : « Шкода що назва цієї рослини не відповідає дійсності. Якби це було так, то ніхто не скаржився б на бідність»
(Грошове дерево)
Наступне завдання.
Вам дано набор букв. Щоб дізнатися наступне завдання замініть кожну букву попередньою з алфавіту.
[ОБТФРЇ ЕГБ ИБГЕБОО(я) УБН ЕЄ ЕЇГШБУБ ЧЇМІК ФСПЛ ГЇЕРПШІГБЯТЮ ГЇЕ ЦМПРЧЇВ]
(НАСТУПНІ ДВА ЗАВДАННЯ ТАМ ДЕ ДІВЧПТА ЦІЛИЙ УРОК ВІДПОЧИВАЮТЬ ВІД ХЛОПЦІВ)
(Кабінет праці та майстерня)
Майстерня.
Дається дошка з цвяхами. (Гвоздики)
Кабінет праці.
На столі стоїть мило . Запах – відповідь. (Орхідея)
Повернення до початку маршруту. (Кабінет педагога – організатора)
Завдання: Що роблять клоуни? ( Фокуси)
Замініть одну букву так, щоб отримати назву рослини. (Фікуси)
Фінал : Переможці отримують солодкий приз(торт) а переможені за участь по цукерочці «Ромашка»