Гра - квест «Здоров’я дітей – здоров’я нації»
Мета: виховувати в учнів почуття відповідальності за майбутнє нашої нації, прагнення берегти своє здоров'я, як найдорожчий скарб, вчитись доглядати за здоров’ям зубів; дати розуміння важливості вживання корисних продуктів для збереження здоров’я; формувати вміння цінувати життя, здоров’я в усіх його аспектах.
Хід заняття
Наш девіз сьогодні:
Хто здоровий, той сміється
Все йому в житті вдається.
Він долає всі вершини
– Це ж чудово для дитини.
-- Уяснімо для себе – що ж таке квест?
КВЕСТ – це командна гра, це подорож від станції до станції і пошук
вирішення різних цікавих завдань.
Тому ми розділились на дві команди.
Команди подорожують від станції до станції та виконують різноманітні завдання. Під час подорожі станціями команди змагаються один з одним.
Для успішного просування команди вперед і подолання перешкод на окремих етапах дійте почергово і дотримуйтесь правил.
Правила гри:
Правило 1. Застосовуйте при виконанні завдань вашу енергію та креативність! У вас все вийде, рухайтесь далі та перемагайте!
Правило 2. Відвідуйте станції за порядком чисел, вказаних на назвах станцій.
Правило 3. Поважайте однокласників! Не перебивайте один одного.
Правило 4. Не заважайте і не допомагайте іншій команді.
Це гра -- змагання, тому завдання кожної команди – перемогти!
Бажаєю успіхів!
--Отже перша станція, Розгадаймо загадку і ми дізнаємось тему нашого квесту!
Без насіння виростає
І міцне коріння має.
Ним їмо і хліб, і суп.
Що це буде, дітки?
(Зуб)
Складання зображення з пазлів
--Вчимось правильно доглядати за зубами. Увага на екран!
Відеоматеріал «Щоб зуби не боліли»
-- Майстер – клас наших учасників.
-- Потрібно біля дошки на макеті показати як правильно потрібно чистити зубки.
Під супровід пісні «Я чищу зуб чі- чі- чі…»
Руханка «Enni and Yoyky.»
Увага на екран!
Відеоматеріал «Як виникає карієс»
--То ж який продукт виявився самим шкідливим для зубів?
--А у яких продуктах харчування є цукор?
--Що потрібно зробити після того, як поїли щось солоденьке?
Відеогра «Шкідлива та корисна їжа для зубів»
-- Граємо в гру, завдання заховане у відеоматеріалі
-- Потрібно відповісти командам по черзі на питання автора.
Увага на екран!
Гра «Корисне – шкідливе»
-- На кожному столі стоять два контейнери з веселим та засмученим смайликом, які означають корисні та шкідливі продукти.
--Ваша задача – розподілити продукти у ці контейнери, окремо корисні, окремо шкідливі продукти:
морква, молоко, капуста, горох, редиска, часник, лимон, апельсин, риба, петрушка, сир, цукерки, чіпси, гарбуз, тістечко, риба, помідор, хліб, яблуко, торт і т. д.
( завдання команд, покласти в свою контейнери продукти відповідно до їх користі або ж шкоди зубам).
Гра «Доповніть речення»
-- Після прийому їжі обв’язково полоскати… (рот).
-- Чистити зуби необхідно щодня вранці і… (ввечері).
-- Чи можна користуватись зубною щіткою іншої людини? (ні)
-- Чи можна гризти горіхи зубами … (ні)
-- Чи потрібно відвідувати лікаря… (так)
-- Чи можна їсти у великій кількості солодощі? (ні)
-- Чи потрібно доглядати за зубами? (так)
Оформлення колажу
«Все,що потрібно для здорових зубів та гарної посмішки»
-- Обираємо малюнок, зображення того предмету, який є корисним та потрібним для здоров’я зубів і приклеюємо до плакату, створюючи наш колаж.
Руханка «Ти щасливий, роби так…»