Урок узагальнення 6 клас
Гра - подорож "Стародавніми країнами світу (Єгипет, Індія, Китай, Греція)"
мета: у формі гри узагальнити та повторити історію розвитку стародавніх країн, сприяти активізації пізнавальної діяльності учнів, виховувати повагу до історичного минулого.
обладнання: підручник, артефакти (піраміда, рис, шашки, оливки), міні-альбом, два бокси, зернові культури, презентація.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Вч. Сьогодні на уроці ми відправимося в подорож, для цього нам потрібно запустити машину часу, а щоб вона запустилася нам необхідні артефакти. А чи знаєте ви, що таке артефакти? (відповіді учнів, якщо учні точну відповідь не дають, тоді вчитель надає варіанти відповідей: а) це частини тіла; б) комп'ютерна гра; в) це предмети). Такі артефакти не легко знайти, тому я вам допоможу. Здогадайтеся до яких країн ми будемо подорожувати (вчитель витягує з боксу: піраміду, рис, шашки, оливки)
ІІ. Актуалізація опорних знань.
1. Вчитель представляє учням контурні обриси країн та задає запитання
- З чим ці країни вам асоціюються?
2. Вправа "Асоціативні слова". Вчитель пропонує учням розтавити слова в порядок до країн.
ПІРАМІДА, ХУАНХЕ, ПІДНЕБЕСНА, КОЛОНІЇ, ГРОМАДЯНИН, НІЛ, КОРОВА, КОНФУЦІЙ, ЧАЙ, ХЕРСОНЕС, ШАШКИ, ЦІНЬ, ФАРАОН, КОМПАС, ІЄРОГЛІФИ, РИС, ОЛІМПІЙСЬКІ ІГРИ, БУДДИЗМ, ЙОГА.
ЧОРНИЛО, ПАПІРУС, ПАПІР
ІІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА
Вирушаємо в подорож. Перша наша зупинка "Релігія". Вчитель надає дітям картки з богами в роздріб, вони повинні визначити до якої держави вони належать, потім свої роботи в форматі А3 вони представляють аудиторії на дошці, коментуючи.
(Єгипет)
(Греція)
(Індія)
(китай)
Після представлення робіт вчитель пропонує відвідати наступну станцію "Культура". В кожної команди будуть міні-альбоми з картинками за якими вони повинні розказати про культуру кожної з країн.
Піраміди, сфінкс |
папірус |
Поява перук |
Винайшли ножиці
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|