Гра - вікторина " Ерудит"
Мета навчальна: Сприяти розвитку пізнавальної самостійності, вдосконалювати вміння та навички творчої роботи, залучати до творчої та аналітичної діяльності, завершити формування професійних навичок, знань та вмінь. Сформувати чітке уявлення про майбутню професійну діяльність.
Мета розвивальна: Формувати та розвивати відповідальне ставлення до своїх обов'язків, моральні принципи, вміння і навички розумової праці, почуття бережливого ставлення до результатів праці інших, почуття прекрасного та професійні риси.
Мета виховна: Виховувати почуття відповідальності, співпереживання, прагнення отримувати нові знання, професійні риси, раціональне виконання трудових дій, бажання творити.
Обладнання: Мультимедійний проектор, ноутбук, екран, слайди, музичний супровід, картки із завданням.
Хто хоче працювати – шукає «засоби», хто не хоче – «причини» (С.П. Корольов )
Ми стільки матимемо, скільки знаємо. Знання – сила
( Френсіс Бекон).
Гра - вікторина " Ерудит"
Мета навчальна: Сприяти розвитку пізнавальної самостійності, вдосконалювати вміння та навички творчої роботи, залучати до творчої та аналітичної діяльності, завершити формування професійних навичок, знань та вмінь. Сформувати чітке уявлення про майбутню професійну діяльність.
Мета розвивальна: Формувати та розвивати відповідальне ставлення до своїх обов’язків, моральні принципи, вміння і навички розумової праці, почуття бережливого ставлення до результатів праці інших, почуття прекрасного та професійні риси.
Мета виховна: Виховувати почуття відповідальності, співпереживання, прагнення отримувати нові знання, професійні риси, раціональне виконання трудових дій, бажання творити.
Обладнання: Мультимедійний проектор, ноутбук, екран, слайди, музичний супровід, картки із завданням.
Хто хоче працювати – шукає «засоби», хто не хоче – «причини» (С.П. Корольов )
Ми стільки матимемо, скільки знаємо. Знання – сила
( Френсіс Бекон).
1 ведучий: Добрий день, шановні учні та викладачі!
2 ведучий: Добрий день, шановні вболівальники!
1 ведучий: Гарно прикрашений зал, гості, журі… Що сьогодні за свято?
2 ведучий: Сьогодні – свято економічних знань.
1 ведучий: Ласкаво просимо на конкурс інтелекту, розуму, краси і молодості.
Разом: «Ерудит" (програш музики)
2 ведучий: Економіка – в перекладі з грецької мови означає мистецтво ведення господарства. Ми – майбутнє нашої держави, тому і повинні розуміти, що без економічних знань нам не обійтись
1 ведучий: Вони знавці науки – молодці!
Всіх їх ми поважаємо
Перемогу в боротьбі,
Здобути бажаємо!
2 ведучий: Свято розпочалося, залишається тільки познайомити всіх із нашим вельмишановним журі.
1 ведучий: (оголошує членів журі)
1.-й раунд. " Презентація"
Кожна команда проводить презентацію команди (2б)
2.й раунд Розминка.
(Питання задаються кожній команді по черзі. Команда повинна дати миттєву відповідь. Правильна відповідь оцінюється в 1 бал.)
(товари-субститути, або замінники))
3-й. Раунд . Допомога вболівальників ( 2б)
( висвічується на слайдах)
(Річ у тому, що в Англії у той час існували проблеми із збутом продукції шерстяної промисловості. Королева у такий спосіб розширювала ринок збуту вітчизняної продукції. )
(Все дуже просто: зображення маяка наносилося на стародавні монети - їх дотепер знаходять археологи. )
(сіль, без якої немає морської води, сіль, якій просочували військову зброю для фортеці, сіль, яку в Стародавньому Китаї можна було виміняти на що побажаєш! )
Валеологічна розминка
4-й раунд . Чарівна скринька.
Сучасним людям подобається неординарність. Наступна конкурсна номінація матиме саме такий характер. Отже, демонструється «чарівна скринька». Сконцентрувавши увагу, слід відгадати, що знаходиться в «чарівній скриньці». За кожну правильну відповідь - 3 бали.
1. Кажуть, що це те, від чого залежить функції попиту й пропозиції. Покупці хочуть бачити її меншою, а продавці - більшою.. (Цінник).
2. Її родичі народилися в 1996 р., вона - у 2001 р. Проте, на відміну від своєї сестри-близнючки, на якій є руїни Херсонесу, вона буде жити удвічі-утричі довше. Що в «чарівній скриньці»? (Монета номіналом 1 грн).
3. 14 серпня 2003 року вони відзначили свій 110-й ювілей. Першим їх володарем в 1893 році став француз Луї Лапер. Префект паризької поліції вручив йому цю довідку без іспитів. Щоб отримати їх, у той час досить було уміти управляти власним автомобілем.(права водіїв)
4. Вперше вони з'явилися в Хорватії. Мабуть саме цим пояснюється англійська назва їх - cravat (Хорватія - Croatia). (Перші краватки)
А от чи знаєте ви добре свою національну грошову одиницю, ми зараз побачимо.
5.й раунд .Свою гривню я бачу уві сні ( 1бал)
1. Якого кольору 10 копійок?
- жовтого
- білого
- оранжевого
2. Що зображено на зворотньому боці українських копійок?
- прапор
- тризуб
- храм
3. Хто з історичних діячів зображений на 2-х гривнях?
- Ярослав Мудрий
- Володимир Великий
- Богдан Хмельницький
4. Який пам’ятник архітектури зображений на 5-ти гривнях?
- Собор Святої Софії
- Києво-Печерська Лавра
- Церква в селі Суботові
5. Хто з історичних діячів зображений на 20-ти гривнях?
- Михайло Грушевський
- Іван Франко
- Тарас Шевченко
6. На якій купюрі зображено Верховну Раду?
- 50 грн.
- 1 грн.
- 100 грн.
Валеологічна розминка
6-й раунд. Доповни речення (1 б)
Картка 1. Харві Маккей: «На ринку не дають медалі за відвагу. Ринок може запропонувати лише одну нагороду - це ...». (Гроші).
Невідомий: «... - це життя торгівлі і смерть торговців». (Конкуренція).
Невідомий: «Крик моди може заглушити лише ...». (Ціна).
Картка 2. А. Маршал: «Ринок - це інститут або механізм, що зводить разом ... і...». (Покупців і продавців).
Б. Франклін: «Час - це ...». (Гроші).
Поль Самуельсон: «Навчіть папугу вимовляти «попит» і «пропозиція» - і перед вами ... ». (Економіст).
слово журі :
нагородження