9 червня о 18:00Вебінар: Як Вчителю зарядити свою внутрішню батарейку

Гра - змагання "Вивчаємо, знаємо, перемагаємо"

Про матеріал
Гра - змагання дає можливість в нестандартній формі повторити правила дорожнього руху, правила пасажира та пішохода.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ведучий. Щоб здоров’я добре мати,

Про безпеку треба дбати,

Пропоную мандрувати,

Правила всім пригадати.

Щоб на вулиці ви пішоходами зразковими були.

Будемо змагатись ми.

- Сьогодні, діти, ви будете брати участь у грі - змаганні «Вивчаємо, знаємо, перемагаємо». Ви вивчаєте предмет «Основи здоров’я» і сьогоднішня гра покаже, яка команда якнайкраще знає цей предмет, а саме правила дорожнього руху. А стежити за грою і виставляти вам бали буде наше шановне журі, в складі якого є :­­­­­­­­­­­­­­­­­­­ ____________________________________________________________________

 

1 уч. Дуже раді вас зустріти, нагадати і сказати:

Правила всі варто знати! Друзі, прошу нас вітати.

2 уч. Ми живемо між людьми, навіть в школі служим ми.

Ви нас добре помічайте і лиш тільки поважайте.

3 уч. Бо без правил – нікуди, ні туди і ні сюди.

Буде безлад, хаос, шум, над життям й здоров’ям глум.

4 уч. Для нормального буття та ще самопочуття

Керуйтесь правилами, люди! Ви їх не забувайте всюди.

5 уч. То закони, принципи такі, що допомагають в співжитті.

Та й існують вони для того, щоб завжди всі були здорові.

6 уч. Бо життя – найцінніше, що є, а ще людина вибирати вміє.

Та нехай же потім не шкодує, коли нами нехтує, на жаль!

7 уч. Бо дорога – це не жарти! Будь уважним, як на варті!

Правила виконуй своєчасно – будеш жити ти сучасно!

8 уч. Щоб здоровим завжди бутиреба добре те збагнути.

Що дорога, безперечно, дуже й дуже небезпечна.

9 уч. Та, як правила ти знаєш І щодня їх пам’ятаєш,

То, звичайно, що тоді, де узятися біді?

10уч. Станеш міцним, сильним духом, слідкуватимеш за рухом.

Що ж, уже настав той час – змагання вже чека на нас!

Ведучий. У нас сьогодні є такі станції:

  •              «Привітання» - найвищий бал  - 3.
  •              «Домашнє завдання» - найвищий бал – 6.
  •              «Світлофор» - найвищий бал – 5.
  •              «Загадкова» - найвищий бал – 4.
  •              «Знайко» (конкурс капітанів) – найвищий бал – 5.
  •              «Творча» - найвищий бал – 6.
  •                   За правильну відповідь ви отримаєте зелену фішку, за неповну відповідь – жовту, за неправильну – червону. У нас є чотири команди – «Пішоходи», «Водії», «Моргайчики», «Транспортники». Кожна команда має свою емблему та девіз.

 

 

 

Станція «Привітання».

- І нам уже час вирушати в дорогу. Але для цього нам потрібно, щоб команди відрекомендувалися або здали рапорт.

1-ша команда. Капітан: - Команда, наш девіз!

2-га команда. Капітан: - Команда, наш девіз!

3-тя команда. Капітан: - Команда, наш девіз!

4-та команда. Капітан: - Команда, наш девіз!

 

Станція «Домашнє завдання».

Ведучий. На домашнє завдання вам було намалювати дорожні знаки. І зараз ми перевіримо, яка з команд найкраще впоралась із цим завданням.

 

Станція «Світлофор».

Ведучий. На цій зупинці нас чекає вікторина. Кожній команді по черзі я ставитиму запитання, а ви повинні якнайшвидше відповідати на них.

Вікторина.

  •             Для чого потрібен світлофор? (Він регулює рух транспорту і пішоходів).
  •             Що таке «зебра»? (Спеціальна дорожня розмітка пішоходного переходу).
  •             Що таке пішохідний перехід? (Ділянка проїзної частини, призначена для руху пішоходів через дорогу).
  •             Що означають кольори світлофора? (Червоний – заборона йти, жовтий – приготуватись, зелений – можна йти).
  •             Що таке перехрестя? (Місце перехрещення доріг).
  •             Що таке проїзна частина вулиці? (Частина дороги, призначена для руху транспортних засобів).
  •             На який колір світлофора можна переходити вулицю? (На червоний).
  •             Що таке тротуар? (Частина дороги, призначена для руху пішоходів).
  •             Які елементи (частини) має вулиця? (Проїзна частина, тротуар, перехрестя, перехід).
  •             Яким автомобілям можна рухатись на червоне світло? (Автомобілям швидкої допомоги, пожежним, міліції).
  •             Як позначаються пішохідні переходи? (Довгі білі смуги, паралельні до дороги, двома рядами переривчастих ліній).
  •             Де на проїзній частині можна перечекати потік машин? (на острівці безпеки).
  •             Де можна переходити дорогу? (Де є пішохідний перехід, світлофор, регулювальник, там, де дорога добре проглядається).
  •             Як переходити вулицю, якщо перехрестя регульоване (є світлофор або регулювальник)? (Чекати сигналу світлофора або регулювальника).
  •             Чому не можна гратися поблизу дороги чи на дорозі? (можна загинути або отримати травми).
  •             Як потрібно поводити себе у транспорті?

 

Станція «Загадкова».

Ведучий. Якось через кладочку йшла собі загадочка.

А побачила Миколу, та й зайшла до діток в школу.

Щоб побачитись, погратись, трохи з ними позмагатись.

Ще – загадок загадати, їх про дещо розпитати.

  •             Маленькі будиночки містом біжать,

Хлопчики й дівчатка в будиночках сидять. (Автобус)

  •             Я не їм вівса, ні сіна, дайте випити бензину,

Усіх коней обжену, кого хочеш наздожену. (Машина)

  •             Два брати попереду біжать,

А два позаду наздоганяють. (Колеса)

  •             Двоє ніг у швидкого коня, має він одне око і роги.

Я катаюсь на ньому щодня, хоч і добре натомлюю ноги. (Велосипед)

  •             Як колір міняю – когось зупиняю,

То пішоходів, а то водіїв. (Світлофор)

  •             Йде з села до села, а з місця не зрушить.(Дорога).
  •             По тротуару він іде або іще когось веде.

Тож всім відомий з малих літ, бо звем його ми - … (пішохід).

  •             Коли вже заходиш в транспорт, не треба мати паспорт.

Але білет чи проїзний провір, бо ти вже справжній … (пасажир).

 

Станція «Знайко» (конкурс капітанів)

11 уч. Любіть себе та інших поважайте,

Своє життя й здоров’я бережіть

І правильну дорогу вибирайте,

Якщо бажаєте до старості дожить.

12 уч. Щоб не спізнитись, ви не поспішайте,

Раніше вийдіть, щоб спокійно йти.

А по дорозі рот не розкривайте,

Щоб і життя й здоров’я зберегти.

13 уч. Бо їде транспорт, всюди перехожі,

Хто на роботу, хто з роботи йде,

Чи сіє дощ, чи дні стоять погожі,

А рух не припиняється ніде.

14 уч. Летять машини, швидкість в них висока.

Миттєво транспорт цей не зупинить.

І хоч дорога, може, й не широка,

Та через неї, діти, не біжіть.

15 уч. Спіткнутись можна чи перечепитись.

Летять машини, вам несила встать…

Автомобіль не може зупинитись,

Страшне нещастя може вас спіткать.

16 уч. Дорогу виберіть до рідної вам школи,

Щоб світлою й безпечною була,

І навпростець теж не ходіть ніколи,

Собі та іншим не бажайте зла.

 

Ведучий. Зараз кожна команда вибере собі завдання на картці. Ви всі радитесь

1 хвилину, а потім капітан дає відповідь. (Капітани вибирають картку із завданням).

1-ша команда – Назвати правила поведінки пішоходів.

2-га команда – Назвати транспортні засоби, якими можна пересуватись по вулиці.

3-тя команда – Назвати правила переходу вулиці.

4-та команда – Назвати правила поведінки в транспорті.

 

Станція «Творча»

Ведуча. А зараз наші учасники покажуть, які вони ще й творчі учні, як вміють співати, ставити інсценізації.

 

  1.               Інсценівка «Світлофор»

Виходить 4 учні. У одного з них зображення світлофора, у інших – кола жовтого, зеленого, червоного кольорів.

1 уч. Водіям хто помагає? Це повинен знати ти!

Від біди оберігає, та і всім допомагає

Найбезпечніший шлях знайти.

Цей невтомний трудівник три великих ока має.

Він ніколи не дрімає, особливо в часи «пік»!

2 уч. Три сигнали світлофора

Що накажуть – то закон!

Як червоний загориться –

Терміново зупиніться!

3 уч. Жовтий – враз замри, не ворушись,

Стій і роздивись!

4 уч. А зелене сяє світло,

Усміхаючись привітно, -

Сміло рухайтеся всі:

І дорослі, і малі!

  1.               Пісенька.

1.Що за прилад світлофор,

Що три ока має?

Він і вдень, й вночі горить,

Його кожен знає.

Приспів. Червоний загорить – треба рух усім спинить.

Коли яскраво він горить,далі стій, не позіхай,

Жовтий каже: «Почекай»,

А на зелений – вирушай.

2.Тільки твердо треба знать

Світлофора знаки.

І надовго пам’ятать

Їхнії ознаки.

  1.               Інсценівка вірша О.Кононенка.

1 уч. Світлофор зеленим світить,

Помпішаю, як ніхто –

З братом їдемо до діда

У новенькому авто.

Ми домовилися вранці,

Він чекає на стоянці.

Ось і я – часу не гаймо,

Заспівав мотор – рушаймо!

2 уч. Розрослись каштани, липи,

Без зупинки тут не можна.

СТОП – ці літери великі

Здалеку побачить кожний.

3 уч. Брат машину зупиняє,

Озивається до мене:

Світлофор три ока має –

Червоне, жовте і зелене.

Червоне – треба пам’ятати:

Іти не можна, слід чекати.

Мигає жовте – не хвилюйся:

Уважним будь і приготуйся.

Зелене – вітер, сніг чи злива:

Через дорогу йди сміливо.

4 уч. Нам дорога ще далека, брат веде, позаду я.

Знак дорожній «Небезпека» застережить водія.

Глянь праворуч, глянь ліворуч, на дорозі діти – стій!

Дитсадок і школа поруч – обережніше водій!

5 уч. Я забув! Не вимкнув праску!

От так лихо! Що робити?

Для забудьків знак, будь ласка, -

«Телефон» - біжу дзвонити.

6 уч. Скоро дідове подвір’я,

Дід у нас лісник, отак!

З лісу можуть вий ти звірі,

Нам про це говорить знак.

Ми приїхали. Дідусь

На порозі крутить вус,

Йде онуків зустрічати:

Здрастуйте, ходіть до хати.

  1.               Пісенька.

1.Все місто повне руху:

Машини вряд біжать.

Яскраво світлофори

І день, і ніч горять.

Приспів. Проходь же обережно,

Свій кожен крок узгодь, -

І тільки там, де можна,

Ти вулицю уважно переходь!

2.Пильнуй же крок свій кожний

І за трамваєм стеж –

Баритися не можна

І гав ловити – теж!

 

Ведучий. Ось і наше змагання завершились. Зараз ми підіб’ємо підсумки і дізнаємось, хто найкраще знає правила дорожнього руху.

(Журі повідомляє кількість балів кожної команди та переможця змагань).


doc
Додано
1 листопада 2019
Переглядів
93
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку