Матеріал підготувала:
вихователь ГПД Руденко В.Г.
Гра-мандрівка : «Мовчить ,а всіх людей вчить.»(Книжка)
(Захід розроблений для учнів 2-3 класів груп продовженого дня)
Мета та завдання виховного заходу
Знання :ознайомлення з інноваційним методом читання QRкодом в сучасній бібліотеці. Повторити й узагальнити знання казок, дитячої літератури ,письменників зарубіжних та українських ,казкарів тощо…
Уміння :розширити кругозір дітей, формувати любов до читання ,пізнання нового ,цікавого, розвивати пам’ять ,увагу, мислення.
Навички :розвивати комунікативну компетентність учнів, працювати в командах ,радіти перемозі та не засмучуватися поразці.
Обладнання:QRкоди, портрети казкарів, письменників ,скриня для елементів вікторини, пазли з картинками казок.
Хід заходу
Захід проходе в оновленій бібліотеці ,виставка нових надбань :планшетів,QRкодів, сучасної літератури.На стенді розміщені портрети письменників.
Бібліотекар знайоме дітей з відділами бібліотеки: абонемент, читальний зал,QR-бібліотека, зона відпочинку.
Ведучий: Сьогоднішній захід я назвала : «Мовчить, а всіх людей вчить» чого саме так? Про бібліотеку кажуть ще «Храм знань». Цей храм засновували письменники, поети, казкарі, байкарі.
До вашої уваги хочу запропонувати вам вікторину .Як добре ви знаєте письменників, казки ,дитячі оповідання. А якщо хтось не знав ,або забув ,дуже буду рада якщо ви дізнаєтесь. Пропоную вам розділитися на дві рівні команди.
Команди по черзі відповідають на питання вікторини.
I.Вікторина «Відгадай героя»
1.Назвать прізвища письменників з виставки.(на стенді розташовані фото Андерсена, Чуковського К, Ш.Перро ,Пушкіна А ,Франко І.
2.Назвати твори цих письменників.
3.Рятувальник Мухи-Цокотухи.(Комар)
4.Кого в казці «Рукавичка» називали ікланом (Кабан)
5.Кого четвертим в лісі зустрів Колобок(Лисицю)
6.Хто хотів з’їсти Івасика- Телесика (Зміючка Оленка)
7.Кращій друг Малюка з А.Ліндгрен. (Карлсон)
8.Кого купив дід на базарі за три копи?(Козу –Дерезу)
9.Як звали півника в казці «Колосок»?(Голосисте Горлечко)
10.Чим пригощала Лисиця Журавля? (Кашою )
II. Гра «Чудова скриня»
Діти по черзі витягують зі скрині картинки, які асоціюються з певною казкою
1.Борошно(«Колобок»)
2.Колосок(«Колосок»)
3.Човен(«Івасик-Телесик»)
4.Золотий ключик(«Пригоди Буратіна»)
5.Телефон(«Телефон»)
6.Кришталева туфелька(«Попелюшка»)
7.Червоний капелюшок(«Червоний капелюшок»)
8.Чобіток(«Кіт у чоботях»)
9.Яблуко(«Білосніжка і сім гномів»)
10.Яйце(«Курочка ряба»)
III. Літературна гра «Хто це?»
Натяк казкових героїв. Діти командами по черзі відповідають.
1.Роботяща,маленька,взуття своє губить (Попелюшка)
2.Сердита,стара ,літає на незвичайному транспорті(Баба Яга)
3.Без рук, без ніг швидко пересувається(Колобок)
4.На башті високо сидить, волоссям землю підмітає (Рапунцель)
5.Гарна дівчинка ,яка полюбляє яблука(Білосніжка)
6.На даху живе та солодке полюбляє (Карлсон)
IV. Творча гра «Склади пазли улюбленої казки»
Діти командами збирають пазли улюблених казок: «Колосок, «Коза та семеро козенят», «Ріпка», «Рукавичка».
V.Інтелектуальна гра «Доповни казку»
Діти доповнюють назву казки за ведучою.
1.«Микита …»(Кожум’яка)
2. «Фарбований …»(Лис)
3.»Солом’яний…»(Бичок)
4. «Зимівля … « (Звірів)
5. «Бременські…»(Музики)
6. «Івасик….»(Телесик)
7. «Коза…»(Дереза)
8. «Гидке …»(Каченя)
Звучить музика. Всі діти отримують призи за участь у вікторині , а найбільш активні діти додатково заохочуються подарунками та номінаціями: «Знавець», «Кращій казкар».