«Банк»
Мета:
Інструкція:
Об’єднання у команди. Кожна команда придумує собі назву.
Пояснення правил гри.
На дошці перед учнями наліплені аркуші із завданнями за обраною темою.
Команди по черзі, виходячи до дошки, обирають запитання.
У кожній команді представники «грають» також по черзі.
Члени команди витягують запитання відкритої та закритої форми. На кожному завданні на звороті є позначка Б, С, 10, 50, 100.
Запитання відкритої форми: учень бачить питання, але не бачить, яку кількість балів за нього отримує. Наприклад,
Розв’язати рівняння
.
На звороті аркуша число, Б або С.
Запитання закритої форми: учень не бачить питання і не бачить, яку кількість балів за нього отримує, має С чи Б. Перед учнем чистий аркуш на звороті якого завдання та кількість балів, Б або С.
Учасник зачитує запитання та дає на нього відповідь.
На звороті 10, 50, 100
Якщо представник команди, що обрав питання дає на нього відповідь самостійно, то він приносить у команду ту кількість балів, що записана (10, 50, 100). Представник команди заробляє у власну скарбничку 1 бал. Можна давати наклейки чи інші вирізні знаки, які підсумуються на кінець уроку.
Якщо представник команди не може дати відповідь на питання самостійно, то має право звернутися до членів команди за допомогою. Якщо команда дає правильну відповідь на питання, то записані бали на аркуші діляться навпів, тобто 5, 25 або 50 балів.
Якщо команда не зможе дати відповідь на питання, то запитання переадресовується на команду-суперницю. Цінність питання – та, яка прописана на аркуші.
Якщо обидві команди не дали відповідь на запитання, то воно знімається з обговорення. Його можна розібрати на наступному уроці.
На звороті С (Спонсор)
Якщо представник команди, що обрав питання, має на звороті С, то представник команди має дати відповідь на запитання, але всі зароблені командою бали переходять до команди супротивника. Якщо представник команди дав правильну відповідь, то він отримує у власну скарбничку 1 бал.
На звороті Б (Банкрут)
Якщо представник команди, що обрав запитання, має на звороті Б, то він має дати відповідь на запитання, але всі зароблені командою до цього часу бали згорають, тобто команда стає банкрутом. Якщо представник команди дав правильну відповідь, то він отримує у власну скарбничку 1 бал.
Час гри обмежений уроком, що стимулює учнів слідкувати за часом та швидше відповідати.
Рекомендую:
1) часто виставляти С (спонсорство) та Б (банкрутство) на звороті. Досить часто команди передчувають перемогу, маючи більшу кількість балів, але позначка Б зводить старання до 0 балів. Тоді включається азарт і школярі нарощують темп гри.
2) записуйте завдання різних рівнів складності та оформлюйте їх як відкритої так і закритої форми. Учні матимуть можливість обрати простіші завдання або навпаки, складніші. Це буде їх свідомий вибір.
3) додати неочікувані запитання або прохання для учасників гри.
4) у кінці уроку підсумуйте індивідуальні наліпки та виставте оцінки учням. Команді-переможцю купіть солодкий подарунок.
Обговорити, чому навчає дана гра.
Приклад завдань для повторення теми «Показникова функція»
Розв’язати рівняння
|
= у |
Розв’язати рівняння
|
Розв’язати рівняння
|
Розв’язати рівняння
|
Розв’язати рівняння 4x = 2569
|
Розв’язати рівняння 9x = 814 |
Розв’язати нерівність
|
Розв’язати нерівність
|
Розв’язати нерівність 7x > 499 |
Розв’язати рівняння 7x = 9
|
Обчислити 34 |
Розв’язати нерівність
|
Розв’язати нерівність x < 814 |
Обчислити 24 |
Обчислити 44 |
Розв’язати нерівність
|
Розв’язати нерівність 3x < 3
|
Обчислити 27 |
Обчислити 54 |
Обчислити 512-1 |
Обчислити 5120 |
Розв’язати нерівність 7x 343 |
Розв’язати нерівність 2x<165 |
Обчислити -2 |
Обчислити 2-3 |
Вказати мінімум показникової функції |
Чи періодична показникова функція, якщо a>1 |
Вказати: зростаюча чи спадна показникова функція, якщо a>1 |
Обчислити 23*2-3 |
Вказати точку перетину показникової функції з віссю абсцис |
Вказати точку перетину показникової функції з віссю ординат |
Вказати: зростаюча чи спадна показникова функція, якщо 0<a<1 |
Обчислити 5-2*7-2 |
Вказати область визначення для показникової функції
|
Вказати область значень показникової функції
|
Чи правильно, що
|
Чи правильно, що
|
Чи правильно, що
|
Чи правильно, що
|
Порекомендуйте фільм для перегляду
|
Обчислити
|
Порекомендуйте книгу для читання |
Показниковим рівнянням називається рівняння……. |