20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

Гра "Хто зверху?" до Міжнародного дня рідної мови.

Про матеріал
Розробка заходу до Міжнародного дня рідної мови. В грі беруть участь учні 6-9 класів.
Перегляд файлу

ГРА «ХТО ЗВЕРХУ»

Тиждень української мови та літератури

 

Ведучий. Доброго дня! Доброго дня, пані та панове! Вас вітає інтелектуальне, розважальне шоу «Хто зверху?»! Сьогоднішню гру ми присвятимо рідній мові та літературі.

 

Ведуча. Хто розумніший, чоловіки чи жінки? Уже тисячі років людство шукає відповідь на це запитання. Та сьогодні ми переконаємося в тому, що дівчата не лише найчарівніша половина людства, а й найрозумніша.

 

Ведучий. І сама наївна… Адже відмінницями в школі є завжди дівчата, а керівні посади та депутатські крісла зазвичай займають чоловіки!

 

Ведуча. А я все одно переконана, що найрозумніші – дівчата, і ми сьогодні в цьому переконаємо усіх присутніх. Давайте запросимо їх до нас у зал.

Крихітки мої , сюди! Доведемо всім, що ми --найкращі!

Зустрічайте:

Валерія - учениця 9 класу - старанна, доброзичлива, чуйна, любить малювати, слухати музику, танцювати.

Аня – учениця 9 класу - добра, симпатична дівчина, любить дивитися кіно, допомагає мамі у всіх справах.

Діана – учениця 9 класу -- розумна, дівчина з характером, має багато друзів. За короткий час примусити говорити про себе всю чоловічу половину нашої школи змогла тільки вона.

Людмила - учениця 6 класу, старанна, відповідальна, відмінно навчається, любить вишивати.

Ірина - учениця 5 класу, поділиться з вами статичністю та витримкою, вмінням вийти сухим з будь –якої ситуації .

Капітан команди -- Вікторія – учениця 7 класу, весела, розумна , завжди має власну думку, уособлення енергії та креативності, їй все по плечу.

 

Ведучий. Ми дуже раді, що у дівчат така сильна команда, але й команда хлопців нічим не гірша. - Ми готові показати хто тут головний!

Зустрічайте:

Павло - учень 7 класу,веселий, кмітливий, розсудливий хлопець, добре навчається, з усіх предметів найбільше любить математику, завжди має власну оригінальну думку.

Ярослав -- учень 7 класу - веселий хлопець, любить багато говорити,

нікому не дасть образити дівчат, завжди прийде на допомогу.

Микола – учень 7 класу, непередбачуваний , готовий встряти скрізь і всюди, підкорювач дівочих сердець, спортсмен і вірний друг .

Крістіан – учень 7 класу, любить грати в комп’ютерні ігри, він хоч і не святий, але для своєї мами та сестричок здатний робити справжні дива.

Василь -- учень 6 класу - , гострий на язик, любить займатися спортом.

Капітан команди – Максим – веселий, має багато друзів, за яких стоїть

горою, ураган і безпосередність, його зброя - це щира посмішка.

 

Ведуча. Так, суперники у нас гідні поваги. Але у нас є ще й верховний суддя цієї ї гри – пані Справедливість. І вона - жінка! Це – Киреєва Ніна Вікторівна.

 

Ведучий . Її підтримкою та опорою будуть незамінні помічниці, Пані Непідкупність – Сахненко Оксана Петрівна та Бринзей Тетяна Леонідівна !

 

Суддя. Вітаю ведучих, команди дівчат, хлопців та глядачів. Давайте домовимось : за нами -- об’єктивність, за Вами – цікавий двобій ерудованості, логіки, інтелекту. І нехай переможуть найсильніші!

 

Ведучий . Тобто ми – хлопці.

 

Ведуча. Дякуємо, пані суддя. Дуель поставить все на свої місця. На шляху до

перемоги у кожної команди є шість конкурсів . Кожен конкурс оцінюється у 10 балів. Тобто команда, яка набрала в кожному раунді більше очок – отримує 10 балів. Команда, яка програла, отримує 0 балів. Але команда- переможець у кожному конкурсі може поповнити свою скарбничку ще на п’ять балів, якщо зможе розв’язати бонусне завдання.

Отже, виклик кинуто!

 

Ведучий. Оголошуємо двобій століття!

 

Ведуча. Змагатися будуть краса і сила!

 

Ведучий. Розум і кмітливість!

 

Ведуча. Мудрість і витримка!

 

Ведучий. Логіка і швидкість реакції!

 

Ведуча. Дякую, я впевнена дівчата наберуть максимум балів. Все зрозуміло.

Починаємо.

 

Ведучий. У нас залишилася одна незавершена справа – хто починає перший

конкурс?

 

Ведуча. Дівчатка, ми знаємо, що у нас немає проблем з інтелектом. Доказом

цього стане наш перший конкурс «Вгадай твір за ілюстрацією». На екрані з’являться 2 ілюстрації до творів українських письменників. Треба назвати назву твору і хто автор.

 

Ведучий. І я думаю, що хлопці проти не будуть , якщо першими почнуть наші дівчатка, адже ми джентльмени.

 

(Дві команди по черзі відгадують ілюстрації. Та команда, яка дасть правильні відповіді на всі 2 питання отримають 10 балів)

 

Суддя: В цьому конкурсі перемагають____________ з результатом___

 

Бонусне питання (для команди, яка перемогла)

- Скажіть, який відсоток учнів нашої школи святкують День народження в

березні місяці.( ____ %)

Допустима похибка 5%.

 

Суддя: -А зараз правильна відповідь -_____%.

 І так на рахунку хлопців______балів, на рахунку дівчат____ балів.

 

Ведуча. Наступний конкурс називається «Чоловік чи жінка». Кожна команда по черзі буде відповідати на питання лише одним словом «чоловік»/ «жінка».

 І так,  поїхали. Перші будуть відповідати хлопці

 

Питання для хлопців

  1. Хто автор відомої пісні «Червона рута»? (чоловік, Володимир Івасюк)
  2. Хто з українців першим переміг на Євробаченні? (жінка, Руслана)
  3. Хто автор драми-фієрії «Лісова пісня»? (жінка, Леся Українка)
  4. Заради кого Сулейман втримувався від нападів на Україну? (жінка, Роксолана)
  5. Іменник тюль чоловічого чи жіночого роду? (чоловічого)
  6. Хто є ведучим програми Ревізор? (чоловік)
  7. Хто уклав перший словник української мови? (чоловік, Борис Грінченко)
  8. З ким Тарас Шевченко пас ягнят за селом? (жінка, Оксана)
  9. Очіпок – це предмет одягу жінки чи чоловіка? (жінки)
  10.  7 січня святкують народження жінки чи чоловіка? (чоловіка)
  11.  Коромисло – це знаряддя, яким користувалися частіше жінки чи чоловіки? (жінки)
  12.  Фемінізм – це рух за права жінки чи чоловіка? (жінки)

 

Ведучий: А тепер питання для дівчат.

 

  1. Марко Вовчок чоловік чи жінка? (жінка, Марія Вілінська)
  2. Хто був першим Президентом УНР? (чоловік, Михайло Грушевський)
  3. Хто написав твір «Чорна рада»? (чоловік, Пантелеймон Куліш)
  4. Хто автор пісні «За світ встали козаченки»? (жінка, Маруся Чурай)
  5. Хто був першим ректором Києво-Могилянської академії? (чоловік, Петро Могила)
  6. Хто з українців у свій час очолював Францію? (жінка, Анна Ярославівна)
  7. На честь кого названий Кивський собор, побудований Ярославом Мудрим? (жінки, Святої Софії)
  8. Іменник біль чоловічого чи жіночого роду?(ЧОЛОВІЧОГО)
  9. Хто є ведучий програми «Караоке на майдані»? (чоловік, Кондратюк)
  10.  Річ, яка називалася клейноди належала жінці чи чоловіку?( чоловіку)
  11.  Твір Тараса Шевченка «Гамалія» розповідає про жінку чи чоловіка? (чоловіка)
  12.  Ціп – чоловіче чи жіноче знаряддя праці? (чоловіче)

 

Ведуча: Просимо пані суддю оголосити переможців в цьому конкурсі.

 

Суддя: В цьому конкурсі перемагають____________ з результатом___

 

Бонусне питання. Назвіть будь ласка відсоток дітей нашої школи, які пишуть лівою рукою.

 

Ведуча. Пані суддя, вам слово

 

Суддя: -А зараз правильна відповідь -_____%.

 І так на рахунку хлопців______балів, на рахунку дівчат____ балів. Поки що виграють __________.

 

Ведучий . Все –таки, ми, хлопці , правимо цим світом.

 

Ведуча. Ой, не сміши , правлять вони ...Бачили ми, як ви правите! Якщо в сім'ї спокій, тиша і порядок –там точно матріархат. А де бійки , крики і з'ясування стосунків-ось там і зрозуміло , що керування в руках чоловіків .

 

Ведучий .А це ми зараз перевіримо . Хто зможе швидше впоратися з наступним завданням.

 

Ведуча.      Наступний конкурс має назву «Відгадай хто я»

Один з вас зараз вийде сюди. На екрані зявиться герой, якого ви повинні будете відгадати. Ви його не повинні бачити, лише глядачі і ваша команда. Ви маєте задавати запитання команді, але так, щоб ваша команда давала на них відповіді «так» або «ні», якщо із залу або від команди буде підказка, то команда програла.

 

Ведучий. Починають – дівчата.

 

Бонусне питання. Скільки відсотків молодших школярів нашої школи люблять дивитися мультфільми?

 

Ведуча. Пані суддя, вам слово.

 

Суддя.  Правильна відповідь. Рахунок__________ на користь____________.

 

Ведучий: І так наступний конкурс «Разом, швидко, правильно».

 

Ведуча. 4 гравців із кожної команди отримують по 2 літери, ми прикріплюємо їх на спини і попереду. Букви у вас різні. Ознайомтесь з ними і будьте уважні.

У вас є час – 2 хвилини. Вам задаватимуться питання, ви маєте відгадати це слово. Логічно, що воно буде складатися з 4 букв і буде містити саме ті літери, які є у вас. Ви маєте скласти це слово . Так, щоб глядачі могли його прочитати, тобто зліва направо. Все зрозуміло?

Букви: УМКАВСОБ

Розподіл: ВК    УО   СМ    АБ

Ведучий. Три, два, один – час пішов.

Дівчатам

1. Чоловіча прикраса під носом. (ВУСА)

2. Буває англійська, буває німецька, а наша українська. (МОВА)

3. Моя хрещена, а моєму татові й мамі. (КУМА)

4. Змелені зерна пшениці. МУКА

5. Розділовий знак; сон, що може тривати місяць або й рік. КОМА

6. Нічний великий птах. СОВА

7. Нею косять, а дівчата заплітають. КОСА

8. Вид спорту, яким досконало володіють Володимир та Віталій Клички. БОКС

 

Ведуча.

Хлопцям

Букви СІНОКАША

Розподіл:  СК    І Ш      НА     ОА

1. Суха трава, їжа для тварин. СІНО

2. Що нас катає взимку. САНІ

3. Що дивляться в кінотеатрі . КІНО

4. Можливість, яку треба використати. ШАНС

5. Страва з крупи і води, в казках її варять навіть із сокири. КАША

6. Відома марка радіо та телеапаратури, приймачів, ігрових приставок. СОНІ

7. Пестливе імя, утворене від імені Олександр. САША

8. Тварини, на яких їздять вершники. КОНІ

 

Ведуча. Пані суддя, вам слово.

 

Суддя. В цьому конкурсі перемагають____з рахунком___.

 

Бонусне питання. Який відсоток учнів в школі закінчили І семестр на високий та достатній рівень

 

Ведучий . А зараз правильна відповідь.

 

Ведуча. Пані суддя, вам слово.

 

Суддя. Правильна відповідь __. Рахунок__________ на користь____________.

 

Ведуча. Наступний конкурс «Відгадай мелодію». 

На конкурс я запрошую (вибирає сама когось із команди). Ти слухаєш уважно мелодію в навушниках . А потім за допомогою міміки і жестів показуєш своїй команді цю пісню. За 120 секунд команда повинна відгадати, що це за пісня.

 

Ведучий. А я запрошую для цього конкурсу (сам вибирає). У тебе теж є 120

секунд. Спочатку ти слухаєш пісню. А потім показуєш її команді.

 

Суддя. В цьому конкурсі перемагають____з рахунком___.

 

Бонусне питання.

Який відсоток учнів нашої школи люблять читати книги?

 

Ведучий . А зараз правильна відповідь.

 

Ведуча. Пані суддя, вам слово.

 

Суддя. Правильна відповідь __. Рахунок__________ на користь____________.

 

 

Ведуча. Наступний конкурс називається "Зірки школи в ряд".

Починають хлопці. Отже, я хочу, щоб ви розмістили цих 6 дівчат в порядку спадання, в залежності від часу. Першою має стояти дівчина, яка, на вашу думку, на вивчення вірша витрачає найдовше часу і т.д в порядку зменшення часу.

У вас є рівно 90 секунд

 

Ведучий . Включайте свою чоловічу логіку,радьтеся. Час пішов.

(хлопці розставляють дівчат)

Ведуча. А зараз правильна відповідь. Дівчата станьте правильно. Кожне відгадування 1 бал.

 

Ведучий. А я теж не залишився в боргу у наших дорогих красунь і приготував сюрприз. Дівчата, ви знаєте, як люблять хлопці ігри, а комп'ютерні ігри так особливо. От і розмістіть хлопців в порядку зростання в залежності від часу, який хлопці проводять за комп'ютерними іграми. Тобто першим буде стояти хлопець, який найменше часу проводить за комп’ютером і так далі в порядку зростання.

 

Ведуча. Дівчата зберіться, я тримаю за вас кулаки, я вірю ви -- найкращі!

 

Ведучий .Ну, найкращими ви будете коли відгадаєте, час пішов. Ваші 90 секунд почалися.

 

Ведучий . А зараз правильна відповідь. Пані суддя вам слово.

 

Суддя: В цьому конкурся перемагають ______ з результатом____

 

Бонусне питання: Який відсоток дівчат у нашій школі? ( ____%)

 

Ведуча. Пані суддя, вам слово.

 

Суддя. Правильна відповідь ____. Рахунок__________ На користь____________

 

Ведучий :І ось він і прийшов, момент істини. Залишився тільки один конкурс, який і розставить все по своїх місцях. 
Наступний конкурс «Обмін ролями» Яка команда в цьому конкурсі

переможе, то її бали буде подвоєно. Прошу моїх помічників винести інвентар для дівчат.

Дівчата – кожній дівчині забити по цвяху, щоб не зігнувся.

 

Ведуча: Ми також не збираємося пасти задніх. І придумали вам хлопці теж гарне завдання. Ви знаєте що з самого дитинства кожна дівчина вчиться різним жіночим штучкам, які б зробили нас дівчат гарними. Одне з таких занять, це фарбування нігтів. Ми пропонуємо вам нафарбувати собі нігті на обох руках.

Час – 120 секунд.

 

Ведуча. Найсмішніше в тому, що я і сама не помітила, за кого я вболівала більше? Хочеться, щоб мої дівчата виграли, але й хлопців теж жаль ! Ніколи не думала, що ви, хлопці, такі веселі, винахідливі та прикольні!

 

Ведучий .Та й ви, дівчата, нічого, вмієте не тільки уроки зубрити і класному керівникові бігати жалітися, з вами можна повеселитися!

 

Ведуча. Почекай, так якщо ти визнаєш, що ми такі класні, і я згодна, що з хлопцями «кльово» , то чого ми тут баталії влаштовуємо? Може досить змагатися, може вже пора визнати, що ми одне без одного нічого не варті? Що ми доповнюємо силу красою, а розум творчістю?

 

Ведучий. Ти, як завжди, права. Без вас, дівчат, цей світ був би не такий красивий, а без нас хлопців, можна було б з суму померти! Так що нам одне без одного нікуди!

 

Ведуча. Ну, а зараз кульмінаційний момент: наша непідкупна Феміда оголошує результати змагань.

 

(Виступ журі)

 

Ведучий. А наостанок ми хочемо сказати:

 

Ведуча. Ми -- найкращі!

 

Ведучий. Ми -- найкрутіші!

 

Ведуча. Ми суперові і прикольні!

 

Ведучий. Ми – це дівчата і хлопці!

 

Ведуча. То ж на сьогодні ми прощаємося з вами.

 

Ведучий. Ні, не прощаємося, ми говоримо до побачення, до скорої зустрічі!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Сценарії
Додано
11 вересня
Переглядів
45
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку