Розробка гри-квесту для учнів 5 "Я люблю Україну!" . Гра була проведена до Дня Соборності України
Я люблю Україну!
(гра-квест для учнів 5 класів)
Мета: виховання в учнів почуття патріотизму, національної гідності, любові та поваги до історії Батьківщини та рідного краю, поглиблювати знання учнів про Україну, про видатних українців; вшанування народних звичаїв та свят, формувати переконання у нетлінності духовних скарбів народу; розвиток пізнавальної активності учнів
Хід заняття:
(Хоч малий, я невеликий, Зате добре знаю,
Що край рідний – Україна, Я її кохаю.)
Переход «Ребус – имя»
1.Задача – назвать дату, когда отмечают эти празники..
2. Викторина
1. У якій півкулі знаходиться на карті наша Батьківщина? (У східній). 2. На якому материку ми живемо? (Євразія). 3. Де знаходяться географічний центр Європи? (На території України в Закарпатській області поблизу с. Ділове). 4. Яка називається найвища вершина Карпат? (Гора Говерла, 2061 м).
Переход «Символы»
III. Конкурс «Чи знаєте ви Україну?»
Да или Нет
1.Площа України становить 244,1 тис. кв. км Нет (площа України більша і дорівнює 603,638 тис. кв. км).
2. До складу України входить 24 області Да
3. Україна межує з 10 державами: Болгарією, Чехією, Білоруссю, Росією, Німеччиною, Молдовою, Польщею, Словаччиною, Угорщиною, Румунією Нет (Україна межую із 7 країнами: Білоруссю, Росією, Молдовою, Польщею, Словаччиною, Угорщиною, Румунією).
4. Найвища гора України – Говерла. Да
Переход «Рушник»
IV. «Мовознавство для допитливих»:
1. Закончи пословицу.
1.Без верби і калини……………………. нема України.
2.Рідна земля …………………………….. і в жмені мила.
3.За рідний край…………………….. життя віддай.
4.Кожному мила ……………………….. рідна сторона.
5.Всюди добре, …………… а вдома найліпше.
Любов до батьківщини починається з родини.
Вітчизна – це не хтось і десь, я – теж Вітчизна.
Забудеш рідний край – твоє всохне коріння.
Наша країна – рідна, квітуча Україна.
Переход «Сундучок»
V. Финал. Собери карту и назови жителя….
у Києві – (киянин); у Кіровограді – (кіровоградець); у Харкові –(харків’янин); у Львові – (львів’янин); у Сумах – (сумчанин); у Донбасі – (донбасівець); в Одесі – (одесит); у Чернівцях – (чернівчанин); у Чернігові – (чернігівець); у Полтаві – (полтавчанин); у Дніпрі – Дніпрянін.
Переход «Ребус - имя»
Решите ребус. Ответ подскажет вам у кого искать следующее задание.
_________________________________________________________________
Переход «Символы»
1. Назовите украинский национальный герб. (Тризуб)
2. Назовите святыню украинского народа в музыке. (Гимн)
3.Назовите главный государственный Закон Украины (Конституция)
4. Как это всё вместе назовёте? (Державные символы)
Следующее задание вы найдёте там, где их изображение.
___________________________________________________
Переход «Рушник»
Этот оберег на счастье мама даёт в дорогу детям, надовго уходящим из дома. (Рушник)
Следующее задание вы найдёте на нём.
______________________________________________________
Переход «Сундучок»
Этот предмет стоял в каждой хате. В нём хранили разные вещи. Добавьте к нему уменьшительный суффикс, и получится …. (Сундучок)
Следующее задание вы в нём и найдёте.