присвячена 150-річчю від дня народження Лесі Українки
Мета: поглибити знання учнів про життєвий та творчий шлях Лесі Українки; розвивати кмітливість, логічне мислення, пам’ять, вміння працювати в команді; виховувати любов до творчості поетеси.
Опис гри
У квесті може брати участь від трьох до п’яти команд. Так як назва пов’язана з однойменною назвою циклу поезій Лесі Українки, то і назви станцій відповідають назвам поезій циклу:
Do (довідкова)
Re (реконструкція)
Mi (мішанина)
Fa (факт - фальш)
Sol (сольна партія)
La (лямур)
Si (сімейний альбом)
Станції розміщені в навчальних кабінетах, викладачі на кожній станції мають завдання, які повинні виконати учні. Після виконання завдань, викладач виставляє набрані учнями бали в картку оцінювання у клітинку своєї станції та відповідної команди.
Станція Do (довідкова)
На першій станції всі команди знайомляться з правилами гри, отримують маршрутні листи, листки оцінювання. Після проходження всіх станцій вони знову повертаються на першу для підбиття підсумків та нагородження команд.
(Назви станцій, маршрутні листи, картки оцінювання у презентації, дипломи у додатку)
Станція Re (реконструкція)
На цій станції учнів чекають цікаві завдання (ребуси, анаграми, кросворди).
На власний розсуд можна вибрати кількість завдань. Щоб всі команди мали рівні можливості, викладач може встановити певний час для виконання того чи іншого завдання.
Ребуси «Драматургія Лесі Українки»
«Лісова пісня»
«Одержима»
«Кассандра»
«У катакомбах»
«Бояриня»
«Камінний господар»
Анаграми
Кросворд
Станція Mi (мішанина)
На цій станції учням пропонується скласти три зображення за допомогою пазлів. Пазли учні складають у презентації. Вчитель визначає кількість балів та час для виконання завдання. Примітка: пазли можна складати, якщо презентація не відкрита на весь екран
Станція Fa (факт - фальш)
На цій станції учням роздаються аркуші з висловлюваннями, пов’язаними з життям та творчістю Лесі Українки (для друку у презентації). Після кожного висловлювання учень підтверджує його правдивість, ставлячи в дужках слова «факт» або «фальш». Кількість висловлювань та час для виконання завдання визначає вчитель.
Правдиві чи ні наступні висловлювання?
Станція Sol (cольна партія)
На цій станції учням пропонується обрати одного учасника зі своєї команди, який буде виконувати «сольну партію», тобто самостійно виконувати завдання, а саме заповнювати пропуски у поезіях Лесі Українки (на вибір).
У презентації - дві поезії на вибір вчителя: «Мамо, іде вже зима» та «Contra spem spero». Роздрукувати вірші з пропусками можна з презентації. Можна вибрати й інші поезії Лесі Українки (ті, які учні вивчали напам’ять). Максимальна кількість балів за завдання визначається вчителем.
Станція La (лямур)
На цій станції учнів чекають завдання, пов’язані з коханням як Лесі Українки, так і персонажів її драматичних творів. На окремих картках написані імена, імена і прізвища. Учасникам команди треба поєднати ті імена героїв чи людей, яких пов’язувало почуття кохання (розділене або ні) і назвати назву твору. Взяті персонажі з драматичних творів Лесі Українки: «Одержима», «Руфін і Прісцілла», «Блакитна троянда», «Лісова пісня», «Бояриня». Картки для друку і розрізання в презентації. Максимальна кількість балів за завдання визначається вчителем.
Станція Si (сімейний альбом)
На цій станції учням пропонуються фотозапитання з трьома відповідями до них. Учні обирають одну відповідь. Час для виконання завдання та кількість балів визначає вчитель. (Фотозапитання у презентації).
Станція Do (довідкова)
Після проходження всіх станцій команди знову повертаються на першу для підбиття підсумків та нагородження. Вчитель отримує від учнів картки оцінювання, підбиває бали та нагороджує команди.
(Дипломи у додатку, формат PDF)