Школа і музей: навчатися разом веселіше.

Про матеріал
Представлені матеріали у презентації «Школа і музей: навчатися разом веселіше» забезпечують підвищення ефективності практичної роботи. Конкретні матеріали, які містить робота, становлять інтерес для освітян , оскільки дозволяють використовувати літературне музеєзнавство та літературне краєзнавство, загалом – музейний ресурс, і тим самим залучати учнів до творчої співпраці, проектної діяльності, використання мультимедійних засобів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ш К О Л А І М У З Е Й: Н А В Ч А Т И С Я Р А З О М В Е С Е Л І Ш Е ! (Сучасний підхід до використання потенціалу музейної педагогіки на уроках словесності )Посільська Оксана,вчитель української мови та літератури. Мирогощанської ЗОШ І – ІІІ ст.

Номер слайду 2

МУЗЕЙНА ПЕДАГОГІКАробить можливим оригінальний підхід до побудови структури сучасного уроку української мови та літератури з використанням ІКТ та елементів музейної педагогіки;сприяє реалізації основних принципів Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти;формує мотивацію учнів до навчальної діяльності, потребу в самовдосконаленні та самореалізації;забезпечує умови для розвитку творчої особистості дитини;забезпечує особистісно зорієнтовану модель навчання.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

ЗМІСТРозробки уроків за темою досвіду:- Веб-квест з літератури рідного краю в 9 класі із використанням потенціалу музейної педагогіки «Письменник у дзеркалі комунікацій».- Урок української літератури в 8 класі із використанням потенціалу музейної педагогіки «Українські народні думи».- Урок розвитку зв’язного мовлення у 6 класі із використанням потенціалу музейної педагогіки «Усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень ».- Година світлої пам’яті родини Шумовських у 11 класі (краєзнавче дослідження з використанням елементів музейної педагогіки).

Номер слайду 5

ВЕБ – КВЕСТ ІЗ ЛІТЕРАТУРИ РІДНОГО КРАЮ« Письменник у дзеркалі комунікацій »Напрям: література рідного краю. Клас: 9 Вік дітей: 14 – 15 років. Кількість: 20 – 25 учнів. Результат: створення презентації «Письменник у дзеркалі комунікацій». Ресурси: комп’ютерний клас із доступом до мережі Інтернет.

Номер слайду 6

БІОГРАФИСкористайтеся наступними джерелами:https://uk.wikipedia.org; ogo.ua bibliograph.jimdo.com http://www.rdobd.com.ua. ПОЦІНОВУВАЧІ СЛОВАСкористайтеся наступними джерелами:http://doshkolenok.kiev.ua, http://knigolubia.blogspot.com http://crbdubno.org.ua http://www.chytanka.com.ua. ЗНАВЦІ МУЛЬТИПЛІКАЦІЇСкористайтеся наступними джерелами:http://www.children.kulichki.net http://www.skazochki.narod.ru http://www.rdobd.com.ua. ЮНІ КІНОЗНАВЦІСкористайтеся наступними джерелами:http://www.radiosvoboda.org http://poradnik.rv.ua http://crbdubno.org.ua http://www.trkdubno.com. МЕДІЙНИКИСкористайтеся наступними джерелами:http://www.radiosvoboda.org http://poradnik.rv.uahttp://crbdubno.org.ua http://www.trkdubno.comwww.calameo.com. МУЗЕЄЗНАВЦІ Скористайтеся наступними джерелами:http://mir1muzeum.io.ua http://www.trkdubno.com http://zamokdubno.com.ua

Номер слайду 7

«Письменник у дзеркалі комунікацій»

Номер слайду 8

Урок української літератури у 8 класіТема. Українські народні думи. Ге­роїчний епос українського народу. Різновиди дум. Кобзарі та лірники. І група – представлення матеріалу про архітектурну пам’ятку нашого краю Тараканівський форт, де було знято фільм про кобзарів (фрагмент віртуальної мандрівки http://fort.tarakaniv.tk/ ).ІІ група – представлення матеріалу про фільм «Поводир, або квіти мають очі».ІІІ група – представлення краєзнавчих матеріалів про І. Верховця – останнього лірника Рівненщини і Волині (учні використовували музейний ресурс: http://zamokdubno.com.ua/, mir1muzeum.io.ua/)

Номер слайду 9

«Шлях лірників і кобзарів – шлях українського народу»Тараканівський фортІ. Верховець – останній лірник Рівненщини і Волині

pptx
Додано
28 лютого 2021
Переглядів
368
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку