Гра-квест з математики для учнів 5 класу
" У пошуках скарбів"
Правила гри
1. Команди виконують завдання в приміщенні та на подвірї школи.
2. Під час гри командам потрібно знайти певне місце –«точку» і там виконати завдання. Щоб це зробити, їм потрібно не тільки добре і швидко міркувати, але ще вміти діяти чітко і злагоджено.
3. У кожній «точці» командам видається завдання, якщо ви правильно розгадуєте його за відведений час, то одержуєте завдання, в якому зашифровано номер чи назву кабінету, із наступним завданням.
4. Кожна команда має маршрутний лист, в якому зазначаються успішно пройдені випробування. Записи в маршрутному листі виконує черговий на відповідній «точці» модератор.
5. Перед початком гри всі засоби зв'язку, в тому числі мобільні телефони, здаються організатору гри.
6. Членам команди необхідно мати ручки і чисті аркуші паперу.
7. Гра ведеться чесно, без підказок .
8. Переможе та команда, яка першою виконає всі завдання і досягне фінішу.
План проведення квесту
Гра починається у компютерному класі з представлення і привітання команд (кожна команда має назву, емблему і девіз). На кожному пункті є ведучий вчитель, який надає потрібні консультації.
Вчитель: Шановні учні, вітаємо вас на початку цікавої пригоди. Робота в команді при проходженні квесту зуміє розкрити усі ваші талани. Швидко вирішуйте поставленні завдання. Бажаємо вам успіху!
1. Команда №1 "Розумники"
Девіз: «Нехай розум переможе силу» .
Команда №2 "Кмітливі"
Девіз: «Сім раз подумай і один раз розв’яжи».
2. Вручення маршрутних листів.
3. Проходження маршруту
Пункт "Учительська"
Ключ: із букв склади слово це і буде назва кабінету із завданням
У |
Ч |
И |
Т |
Е |
Л |
Ь |
С |
Ь |
К |
А |
Пункт "Бібліотека"
Ключ: Відгадай загадку і дізнаєшся наступний пункт в маршруті:
Всі на світі книжки має,
На поличках їх тримає.
Тихо там себе веди,
Прочитав на місце поклади. (бібліотека)
Пункт "Їдальня"
Ключ: Розгадай ребус і дізнаєшся наступний пункт в маршруті
( їдальня)
Пункт "Прапор"
Ключ: місце наступнго завдання ви знайдете , коли відгадаєте загадку:
Є священний диво-птах
в синьо-жовтих кольорах,
нас ніколи не покине
хоч летить на всіх вітрилах. ( прапор)
Пункт "Турніки"
Ключ: Обчисли вирази, запиши потрібні літери і прочитай назву наступного пункту із завданням
3 |
І |
4 |
Н |
5 |
К |
6 |
Т |
7 |
Р |
8 |
У |
9 |
И |
48:8 |
2•4 |
2+5 |
22 |
12-9 |
25:5 |
18:2 |
|
|
|
|
|
|
|
(турніки)
Пункт "Комп'ютерний клас"
Ключ: розгадайте ребус, зашифроване слово є підказкою до наступного пункту у квесті
(комп'ютерний клас)
Завдання у відповідних пунктах квесту
Пункт "Учительська"
Конверт із завданням отримаєте після того як розгадаєте загадку:
Ось я кнопку натискаю
І папір вже заправляю.
Він друкує без зупинки
Вірші, пісні і картинки
І швидкий він, наче спринтер
Відгадайте, що це ...
(принтер)
( Під кришкою принтера є завдання "Поміркуй")
Завдання: На заданих схемах слова зашифровані числами. Кожній команді потрібно записати число, що відповідає заданому слову. Завдання однакові. Враховуються швидкість і правильність виконання.
Максимальна оцінка — 5 балів.
Команда "Розумники"
На заданих схемах слова зашифровані числами. Запишіть число, що відповідає заданому слову.
СІНО - 7190;
ПЕНЯ - 8394.
ПІСНЯ -?
(81794)
Команда "Кмітливі"
На заданих схемах слова зашифровані числами. Запишіть число, що відповідає заданому слову.
ЛИПА - 5391;
ГНОМ - 4208.
ГЛИНА -?
(45321)
Пункт "Бібліотека"
Конверт із завданнями одержите, коли прочитаєте хмару слів. Це вислів В. Сухомлинського .
Відповідь.
«Бібліотека – це той храм, де завжди народжується і зберігається духовність..»
В. Сухомлинський
Стелаж справа, конверт зліва і завдання вам підсилу
Завдання: Анаграми (перестав букви в словах, і отримаєте математичні терміни)
Максимальна оцінка — 5 балів.
Команда "Розумники"
Завдання: Анаграми (перестав букви в словах, і отримаєте математичні терміни)
АТДВРАК, НОМІРПЬ, ОКЛО, АДАЗЧА, БОТУКОД
(квадрат, промінь, коло, задача, добуток)
Команда "Кмітливі"
Завдання: Анаграми (перестав букви в словах, і отримаєте математичні терміни)
КИТРИТУКН, ТКАЧСА, СИЧЛО, ГРУК, АТДВРАК
(трикутник, частка, число, круг, квадрат)
Пункт "Комп'ютерний клас"
Запитання
Команди по черзі отримують запитання. Відповідати потрібно швидко і чітко. За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал.
Максимальна оцінка — 10 балів.
Запитання команді "Розумники"
Запитання команді «Кмітливі»
10. Чому дорівнює периметр квадрата зі стороною 2 см?(8)
Пункт "Їдальня"
Максимальна оцінка — 10 балів.
Завдання: Обчисли вартість овочевої тарілки
Команда "Розумники"
Команда "Кмітливі"
Пункт "Прапор"
Максимальна оцінка — 10 балів.
Команда "Розумники"
Завдання: Розв'язати рівняння: «Україну, яку ви могли не знати»
Команда "Кмітливі"
Завдання: Розв'язати рівняння: «Україну, яку ви могли не знати»
Пункт "Турніки"
Завдання для команди "Розумники"
На малюнку з сірників викладена невірна рівність 26-12=37. Перекладіть 1 сірник, щоб рівність стала вірною.
(25+12=37)
Завдання для команди "Кмітливі"
На картинці з сірників викладена невірна рівність 36+4=108. Перекладіть 1 сірник, щоб рівність стала вірною.
(96+4=100)
4.Підбиття підсумків квесту. Вручення призів-скарбів .
Маршрут команди "Розумники" |
Маршрут команди "Кмітливі" |
1. Учительстка 2. Турніки 3. Їдальня 4. Бібліотека 5. Прапор 6. Комп'ютерний клас |
1. Їдальня 2. Бібліотека 3. Турніки 4. Учительська 5. Прапор 6. Комп'ютерний клас |
Маршрутний лист Назва команди "Кмітливі"
Загальна сума балів _________________ |
Маршрутний лист Назва команди "Розумники"
Загальна сума балів _________________ |