Гра-квест "У пошуках математичних скарбів"

Про матеріал
Розробка містить сценарій пізнавальної гри з математики для учнів 5 класу Гра-квест "У пошуках математичних скарбів". Командна гра, цікаві завдання заставлять учнів зацікавитися математикою та полюбити її.
Перегляд файлу

Гра-квест з математики для учнів 5 класу

" У пошуках скарбів"

Правила гри

1.  Команди виконують завдання в приміщенні та на подвірї школи.

2.  Під час гри командам потрібно знайти певне місце –«точку»  і там виконати завдання. Щоб це зробити, їм потрібно не тільки добре і швидко міркувати, але ще вміти діяти чітко і злагоджено.

3.  У кожній «точці» командам  видається завдання, якщо ви правильно розгадуєте його за відведений час, то одержуєте завдання, в якому зашифровано номер чи назву кабінету, із наступним завданням.

4.  Кожна команда має маршрутний лист, в якому зазначаються успішно пройдені випробування. Записи в маршрутному листі виконує черговий на відповідній «точці» модератор.

5.  Перед початком гри всі засоби зв'язку, в тому числі мобільні телефони, здаються організатору гри.

6.  Членам команди необхідно мати ручки і чисті аркуші паперу.

7.  Гра ведеться чесно, без підказок .

8.  Переможе та  команда, яка першою виконає всі завдання і досягне фінішу.

План проведення квесту

Гра починається у компютерному класі з представлення і привітання команд (кожна команда має назву, емблему і девіз).  На кожному пункті є ведучий вчитель, який надає потрібні консультації.

Вчитель: Шановні учні, вітаємо вас на початку цікавої пригоди.  Робота в команді  при проходженні квесту зуміє розкрити усі ваші талани. Швидко вирішуйте поставленні завдання. Бажаємо  вам успіху!

1. Команда №1 "Розумники"

Девіз: «Нехай розум переможе силу»  .                     

 Команда №2  "Кмітливі"

           Девіз: «Сім раз подумай і один раз  розв’яжи».

2. Вручення маршрутних листів.

3. Проходження маршруту

Пункт "Учительська"

Ключ: із букв склади слово  це і буде назва кабінету із завданням

У

Ч

И

Т

Е

Л

Ь

С

Ь

К

А

 

Пункт "Бібліотека"

Ключ: Відгадай загадку і дізнаєшся наступний пункт в маршруті:     

                                  Всі на світі книжки має,

                                  На поличках їх тримає.

                                  Тихо там себе веди,

                                  Прочитав на місце поклади.                     (бібліотека)

Пункт "Їдальня"

Ключ: Розгадай ребус і дізнаєшся наступний пункт в маршруті

( їдальня)

Пункт "Прапор"

Ключ: місце наступнго завдання ви знайдете , коли відгадаєте загадку:

Є священний диво-птах

   в синьо-жовтих кольорах,

нас ніколи не покине

                          хоч летить на всіх вітрилах.          ( прапор)

Пункт "Турніки"

Ключ:  Обчисли вирази, запиши потрібні літери і прочитай назву наступного пункту із завданням

3

І

4

Н

5

К

6

Т

7

Р

8

У

9

И

 

48:8

2•4

2+5

22

12-9

25:5

18:2

 

 

 

 

 

 

 

(турніки)

Пункт "Комп'ютерний клас"

Ключ: розгадайте ребус, зашифроване слово є підказкою  до наступного пункту у квесті

 

(комп'ютерний клас)

Завдання у відповідних пунктах квесту

Пункт "Учительська"

Конверт із завданням  отримаєте після того як розгадаєте загадку:

 Ось я кнопку натискаю

І папір вже заправляю.

Він друкує без зупинки

Вірші, пісні і картинки

І швидкий він, наче спринтер

Відгадайте, що це ...

(принтер)

( Під кришкою принтера є завдання "Поміркуй")

Завдання: На заданих схемах слова зашифровані числами. Кожній команді потрібно записати число, що відповідає заданому слову. Завдання однакові. Враховуються швидкість і правильність виконання.

Максимальна оцінка — 5 балів.

Команда "Розумники"

На заданих схемах слова зашифровані числами. Запишіть число, що відповідає заданому слову.

СІНО - 7190;

ПЕНЯ - 8394.

 

ПІСНЯ -?

(81794)

 

Команда "Кмітливі"

На заданих схемах слова зашифровані числами. Запишіть число, що відповідає заданому слову.

 

ЛИПА - 5391;

ГНОМ - 4208.

 

ГЛИНА -?

(45321)

 

Пункт "Бібліотека"

Конверт із завданнями одержите, коли прочитаєте хмару слів. Це вислів  В. Сухомлинського .

Відповідь.

«Бібліотека – це той храм, де завжди народжується і зберігається духовність..»

В. Сухомлинський

Стелаж справа, конверт зліва і завдання вам підсилу

Завдання: Анаграми (перестав букви в словах, і отримаєте математичні терміни)

Максимальна оцінка — 5 балів.

Команда "Розумники"

Завдання: Анаграми (перестав букви в словах, і отримаєте математичні терміни)

АТДВРАК,  НОМІРПЬ,  ОКЛО, АДАЗЧА, БОТУКОД

(квадрат, промінь, коло, задача, добуток)

Команда "Кмітливі"

Завдання: Анаграми (перестав букви в словах, і отримаєте математичні терміни)

КИТРИТУКН,  ТКАЧСА, СИЧЛО, ГРУК, АТДВРАК

(трикутник, частка, число, круг, квадрат)

Пункт "Комп'ютерний клас"

Запитання

Команди по черзі отримують запитання. Відповідати потрібно швидко і чітко. За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал.

Максимальна оцінка — 10 балів.

Запитання команді "Розумники"

  1. Як називаються числа, що використовуються для лічби предметів? (натуральні)
  2. Скільки сантиметрів у одному дециметрі?(10)
  3. Яка найменша геометрична фігура?(точка)
  4. Яка градусна міра розгорнутого кута?( 180°)
  5. Назвіть будь-який неправильний дріб.( або )
  6. Скільки кольорів має веселка?(7)
  7. Який прилад для вимірювання величини кута ви знаєте?(транспортир)
  8. Сформулюйте ознаку подільності на 9. (Сума цифр ділиться на 9)
  9. Скільки кутів у квадрата?(4)
  10.  Назвіть остачу від ділення 23: 2.(1)

Запитання команді «Кмітливі»

  1. Скільки годин має доба?  (24)
  2. Скільки дециметрів у одному метрі?(10)
  3. Яка геометрична фігура не має ні початку ні кінця?(пряма)
  4. Чому дорівнює кут у квадраті?(90)
  5. Назвіть чотири двоцифрові числа, які діляться на 7.(14; 21;28;70;…)
  6. Скільки кольорів має світлофор?(3)
  7. За допомогою якого приладу можна побудувати коло?(циркуля)
  8. Назвіть пять чисел, які діляться на 3.(3; 6; 9; 12;15;…)
  9. Скільки сторін у квадрата?(4)

10. Чому дорівнює периметр квадрата зі стороною 2 см?(8) 

Пункт "Їдальня"

Максимальна оцінка — 10 балів.

Завдання: Обчисли вартість овочевої тарілки

Команда "Розумники"

Команда "Кмітливі"

Пункт "Прапор"

Максимальна оцінка — 10 балів.

Команда "Розумники"

Завдання: Розв'язати рівняння: «Україну, яку ви могли не знати»

Команда "Кмітливі"

Завдання: Розв'язати рівняння: «Україну, яку ви могли не знати»

Пункт "Турніки"

Завдання для команди "Розумники"

На малюнку з сірників викладена невірна рівність 26-12=37. Перекладіть 1 сірник, щоб рівність стала вірною.

(25+12=37)

 

Завдання для команди "Кмітливі"

На картинці з сірників викладена невірна рівність 36+4=108. Перекладіть 1 сірник, щоб рівність стала вірною.

(96+4=100)

4.Підбиття підсумків квесту. Вручення призів-скарбів .

 

 

Маршрут команди "Розумники"

Маршрут команди "Кмітливі"

1. Учительстка

2. Турніки

 3. Їдальня

4. Бібліотека

5. Прапор

6. Комп'ютерний клас

1. Їдальня

2. Бібліотека

3. Турніки

 4. Учительська

5. Прапор

6. Комп'ютерний клас

 

 


 

Маршрутний лист

Назва команди "Кмітливі"

№ пункту

Назва пункту

Кількість

балів

1

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

4

 

 

 

5

 

 

 

6

 

 

 

 

Загальна сума балів _________________


 

Маршрутний лист

Назва команди "Розумники"

№ пункту

Назва пункту

Кількість

балів

1

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

4

 

 

 

5

 

 

 

6

 

 

 

 

Загальна сума балів _________________


docx
Додано
30 березня 2023
Переглядів
730
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку