Гра « Ланцюжок асоціацій»
Мета :
Матеріали : картки із зображеннями об’єктів живої та неживої природи, предметів навколишнього світу, природних явищ.
Застосування :
Хід гри
Крок 1.
На дошці картки із зображеннями. Їх кількість вчитель визначає сам для свого класу.
Крок 2.
Учитель пропонує учням вибрати пару малюнків, зображення яких мають логічний зв’язок. Методом жеребкування ( чи будь-яким іншим на розсуд вчителя ) один із учнів називає свою пару, при цьому аргументуючи зв’язок.
Крок 3.
Передаючи слово один одному, учні вибирають малюнок, який на їхню думку пов'язаний з попереднім. ОБОВ'ЯЗКОВО потрібно озвучити причину створення логічного ланцюжка.
Крок 4.
Знайти зв’язок між першим та останнім малюнками.
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||