Календарно-тематичне планування з української мови. 2 клас. ІІ семестр Варзацька Л, Трохименко Т.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з української мови. 2 клас. ІІ семестр Варзацька Л, Трохименко Т.
Перегляд файлу

Українська мова

(3 години  на  тиждень)

/Українська мова  та  читання: підручник  для 2 класу закладів загальної середньої освіти: у 2 ч. Ч.1. Л.О.Варзацька, Т.О.Трохименко.  -  Тернопіль: Навчальна  книга  - Богдан,2019/

п/п

Тема

Дата

Прим.

Прим.

Прим.

Прим.

61.

Службові слова. Прийменник.

                                             впр.285-289

 

 

 

 

 

62.

Практичне  ознайомлення  з  роллю  прийменників  у  реченні. 

                                             впр.290-296

 

 

 

 

 

63.

Повторення  вивченого  матеріалу  за  розділом  «Слово».                с.105, 106

 

 

 

 

 

64.

Тема:  Речення

Поняття  про  речення.     впр.297-302

 

 

 

 

 

65.

Види  речень  за  метою висловлювання  та  інтонацією.                               впр.303-308

 

 

 

 

 

66.

*РЗМ.  Навчаюся  звязно  висловлювати  думки.

 

 

 

 

 

67.

Види  речень  за  метою висловлювання  та  інтонацією. Розповідні  речення.

                                                             впр.309-314

 

 

 

 

 

68.

Питальні  речення. Розділові  знаки  в  кінці  речення.                               впр.315-320

 

 

 

 

 

69.

Спонукальні  речення. Розділові  знаки  в  кінці  речення.                               впр.321-326

 

 

 

 

 

70.

Головні  слова  в  реченні.        впр.327-332

 

 

 

 

 

71.

*Діагностична  робота. Списування

 

 

 

 

 

 

72.

*РЗМ.   Навчаюся  писати  записку.

 

 

 

 

 

73.

Аналіз  діагностичної  роботи.

 

 

 

 

 

74.

Поширення  речень  за  питаннями  та  словами  (словосполученнями).

                                                             впр.333-338

 

 

 

 

 

75.

Повторення  вивченого  матеріалу  за  розділом  «Речення».                              с.121

 

 

 

 

 

76.

*Діагностична  робота. Перевірка  мовних  знань і  умінь  за  темою  «Речення»

 

 

 

 

 

77.

Аналіз  діагностичних  робіт.

 

 

 

 

 

78.

*РЗМ.  Навчаюся  складати  розповідь  за  малюнком.

 

 

 

 

 

79.

Тема: Текст

Поняття  про  текст. Особливості  тексту. Заголовок.                                       впр.339-343

 

 

 

 

 

80.

Тема: Текст

Поняття  про  текст. Особливості  тексту. Заголовок.                                       впр.339-343

 

 

 

 

 

81.

Поняття  про  текст. Зв'язок  речень  у  тексті.                                                 впр.344-349

 

 

 

 

 

82.

Будова  тексту.                              впр.350-355

 

 

 

 

 

83.

Зв'язок  речень  у  тексті.           впр.356-361

 

 

 

 

 

84.

*РЗМ.  Використовую  службові  слова.

 

 

 

 

 

85.

*Діагностична  робота. Диктант

 

 

 

 

 

 

86.

Аналіз  діагностичної  роботи.

 

 

 

 

 

87.

Типи  текстів.                                  впр.362-369

 

 

 

 

 

88.

Типи  текстів.                                  впр.370-375

 

 

 

 

 

89.

Повторення  вивченого  матеріалу  за  розділом  «Текст».                                     с.136

 

 

 

 

 

90.

*РЗМ.  Навчаюся  складати  розповідь  на  основі  спостережень.

 

 

 

 

 

91.

*Діагностична  робота. Перевірка  мовних  знань і  умінь  за  темою  «Текст».

 

 

 

 

 

92.

Аналіз  діагностичної  роботи.

 

 

 

 

 

93.

Тема: Мова  і  мовлення

Спорідненість  мов.                    впр.376-381

 

 

 

 

 

94.

Мовні  та  немовні  знаки.       впр.382-389

 

 

 

 

 

95.

Усне  та  писемне  мовлення.

                                                             впр.390-395

 

 

 

 

 

96.

*РЗМ.   Відвідаємо  театр.

 

 

 

 

 

97.

Сила  голосу  та  швидкість  мовлення.

                                                             впр.396-400

 

 

 

 

 

98.

Слова  ввічливості.                      впр.401-405

 

 

 

 

 

99.

*Діагностична  робота. Діалог  (усно)

 

 

 

 

 

 

100.

Повторення  вивченого  матеріалу  за  розділом  «Мова  і  мовлення».          с.148

 

 

 

 

 

101.

*Діагностична  робота. Перевірка  мовних  знань і  умінь  за  темою  «Мова  і  мовлення».

 

 

 

 

 

102.

Аналіз  діагностичної  роботи.

 

 

 

 

 

103.

Тема: Повторення  вивченого  за  рік

Звуки  та  букви. Вживання  апострофа.

                                                             впр.406-412

 

 

 

 

 

104.

*РЗМ. Навчаюся  складати  розповідь  на  основі  власного досвіду.

 

 

 

 

 

105.

Подовження  приголосних. Слова – назви  предметів. Слова – назви  ознак.

                                                             впр.413-419

 

 

 

 

 

106.

Корінь  слова. Спільнокореневі  слова.

                                                             впр.420-426

 

 

 

 

 

107.

Склад. Правила  перенесення  слів.

                                                             впр.427-431

 

 

 

 

 

108.

*Діагностична  робота. Диктант

 

 

 

 

 

 

109.

Аналіз  діагностичної  роботи.

 

 

 

 

 

110.

*РЗМ.  Навчаюся  складати  розповідь  за  поданим  початком.

 

 

 

 

 

111.

Повторення  вивченого  матеріалу.

 

 

 

 

 

112.

Повторення  вивченого  матеріалу.

 

 

 

 

 

113.

Повторення  вивченого  матеріалу.

 

 

 

 

 

114.

Повторення  вивченого  матеріалу.

 

 

 

 

 

115.

Повторення  вивченого  матеріалу.

 

 

 

 

 

114.

*РЗМ. Навчаюся  складати  загадки.

 

 

 

 

 

115.

Підсумковий  урок  за  рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Фічоряк Ганна Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
10 лютого 2020
Переглядів
8431
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку