Українська мова
(3 години на тиждень)
/Українська мова та читання: підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти: у 2 ч. Ч.1. Л.О.Варзацька, Т.О.Трохименко. - Тернопіль: Навчальна книга - Богдан,2019/
№ п/п |
Тема |
Дата |
Прим. |
Прим. |
Прим. |
Прим. |
61. |
Службові слова. Прийменник. впр.285-289 |
|
|
|
|
|
62. |
Практичне ознайомлення з роллю прийменників у реченні. впр.290-296 |
|
|
|
|
|
63. |
Повторення вивченого матеріалу за розділом «Слово». с.105, 106 |
|
|
|
|
|
64. |
Тема: Речення Поняття про речення. впр.297-302 |
|
|
|
|
|
65. |
Види речень за метою висловлювання та інтонацією. впр.303-308 |
|
|
|
|
|
66. |
*РЗМ. Навчаюся зв’язно висловлювати думки. |
|
|
|
|
|
67. |
Види речень за метою висловлювання та інтонацією. Розповідні речення. впр.309-314 |
|
|
|
|
|
68. |
Питальні речення. Розділові знаки в кінці речення. впр.315-320 |
|
|
|
|
|
69. |
Спонукальні речення. Розділові знаки в кінці речення. впр.321-326 |
|
|
|
|
|
70. |
Головні слова в реченні. впр.327-332 |
|
|
|
|
|
71. |
*Діагностична робота. Списування
|
|
|
|
|
|
72. |
*РЗМ. Навчаюся писати записку. |
|
|
|
|
|
73. |
Аналіз діагностичної роботи. |
|
|
|
|
|
74. |
Поширення речень за питаннями та словами (словосполученнями). впр.333-338 |
|
|
|
|
|
75. |
Повторення вивченого матеріалу за розділом «Речення». с.121 |
|
|
|
|
|
76. |
*Діагностична робота. Перевірка мовних знань і умінь за темою «Речення» |
|
|
|
|
|
77. |
Аналіз діагностичних робіт. |
|
|
|
|
|
78. |
*РЗМ. Навчаюся складати розповідь за малюнком. |
|
|
|
|
|
79. |
Тема: Текст Поняття про текст. Особливості тексту. Заголовок. впр.339-343 |
|
|
|
|
|
80. |
Тема: Текст Поняття про текст. Особливості тексту. Заголовок. впр.339-343 |
|
|
|
|
|
81. |
Поняття про текст. Зв'язок речень у тексті. впр.344-349 |
|
|
|
|
|
82. |
Будова тексту. впр.350-355 |
|
|
|
|
|
83. |
Зв'язок речень у тексті. впр.356-361 |
|
|
|
|
|
84. |
*РЗМ. Використовую службові слова. |
|
|
|
|
|
85. |
*Діагностична робота. Диктант
|
|
|
|
|
|
86. |
Аналіз діагностичної роботи. |
|
|
|
|
|
87. |
Типи текстів. впр.362-369 |
|
|
|
|
|
88. |
Типи текстів. впр.370-375 |
|
|
|
|
|
89. |
Повторення вивченого матеріалу за розділом «Текст». с.136 |
|
|
|
|
|
90. |
*РЗМ. Навчаюся складати розповідь на основі спостережень. |
|
|
|
|
|
91. |
*Діагностична робота. Перевірка мовних знань і умінь за темою «Текст». |
|
|
|
|
|
92. |
Аналіз діагностичної роботи. |
|
|
|
|
|
93. |
Тема: Мова і мовлення Спорідненість мов. впр.376-381 |
|
|
|
|
|
94. |
Мовні та немовні знаки. впр.382-389 |
|
|
|
|
|
95. |
Усне та писемне мовлення. впр.390-395 |
|
|
|
|
|
96. |
*РЗМ. Відвідаємо театр. |
|
|
|
|
|
97. |
Сила голосу та швидкість мовлення. впр.396-400 |
|
|
|
|
|
98. |
Слова ввічливості. впр.401-405 |
|
|
|
|
|
99. |
*Діагностична робота. Діалог (усно)
|
|
|
|
|
|
100. |
Повторення вивченого матеріалу за розділом «Мова і мовлення». с.148 |
|
|
|
|
|
101. |
*Діагностична робота. Перевірка мовних знань і умінь за темою «Мова і мовлення». |
|
|
|
|
|
102. |
Аналіз діагностичної роботи. |
|
|
|
|
|
103. |
Тема: Повторення вивченого за рік Звуки та букви. Вживання апострофа. впр.406-412 |
|
|
|
|
|
104. |
*РЗМ. Навчаюся складати розповідь на основі власного досвіду. |
|
|
|
|
|
105. |
Подовження приголосних. Слова – назви предметів. Слова – назви ознак. впр.413-419 |
|
|
|
|
|
106. |
Корінь слова. Спільнокореневі слова. впр.420-426 |
|
|
|
|
|
107. |
Склад. Правила перенесення слів. впр.427-431 |
|
|
|
|
|
108. |
*Діагностична робота. Диктант
|
|
|
|
|
|
109. |
Аналіз діагностичної роботи. |
|
|
|
|
|
110. |
*РЗМ. Навчаюся складати розповідь за поданим початком. |
|
|
|
|
|
111. |
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
|
112. |
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
|
113. |
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
|
114. |
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
|
115. |
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
|
114. |
*РЗМ. Навчаюся складати загадки. |
|
|
|
|
|
115. |
Підсумковий урок за рік. |
|
|
|
|
|