Гра "Математичний розпродаж"Чорна пятниця""

Про матеріал
Ділова гра "Математичний розпродаж "Чорна пятниця"" для учнів 8-9 класів. Гра в себе вкючає знання з різних предметів, звертаючи на те, що математика потрібна скрізь...
Перегляд файлу

 

 

Мета заходу:

  • створити умови для розвитку особистості учнів, зацікавити учнів та викликати у них бажання брати участь у різних конкурсах та іграх;
  • розвивати через гру інтерес до математики, її історії, читання додаткової літератури, логічне мислення, кмітливість;
  • формувати просторову уяву, привчати до самостійного творчого розв'язку нестандартних завдань;
  • виховувати цілеспрямованість, упевненість у собі, вміння і навички розмірковувати, розширювати кругозір;
  • поглиблювати й розширити знання та практичні навички, виховувати в учнів свідоме ставлення до набуття знань;
  • охопити якомога більше учнів.   

 

Учасники: чотири команди ( учні 8-9 класів та групи підтримки)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід гри

    Ведучий. Добрий день всім присутнім у цьому залі!

Не все на світі просто, але є

Якась закономірність саме в тому,

Що істина раптово постає

Крізь ліс ускладнень, в самому простому.

Сьогодні близький друг стає далеким,

Сьогодні свято торжества,

Сьогодні цифри змагаються й знаки,

І почуття, і добрії слова.

      Епіграфом до нашої ділової гри візьмемо слова економіста Пола Хейне: «Багато людей вважають економічні проблеми складними тільки тому, що не мають чіткого уявлення про нормально функціонуючу економіку».        

    Що таке розпродаж? Найдієвішим моментом в будь-якій торговлі є заохочення клієнтів за рахунок подарунків і сувенірів, а також бонусів при покупці на певну суму. Звичайно ж всі прекрасно розуміють, що безкоштовний сир тільки в мишоловці, і що вартість подарунка вже включена у вартість самого товару. Людська натура така, що завжди буде хотітися більшого, особливо під час здійснення покупок. Кожному хочеться заощадити на одному товарі, щоб в результаті придбати інший, або купити давно бажану річ за привабливою ціною.

    Якщо ж фінансові можливості сильно «підтискають», то такі слова, як «акція», «знижки», «розпродаж» викликатимуть шалений ажіотаж. При цьому можна набрати багато зайвого і непотрібного, зате недорого. Власники магазинів знають всі хитрощі, тому готові залучати подібним нових і нових клієнтів.

         «Чорна п'ятниця» традиційний американський розпродаж, який приурочений до Різдва. Саме в цей період велика частина Америки та Європи купує подарунки. А магазини, борючись за покупця, пропонують знижки все більше і більше. Україна також стала брати активну участь у божевільному розпродажі. Божевільному – тому, що кожен хоче встигнути купити те, що бажає, в рази дешевше.

     І сьогодні ми візьмемо участь в справжньому розпродажі «Чорна п'ятниця».

    У залі розпродажу присутні акціонери, які розіб'ються на групи і змагатимуться за право володіти товаром.

  Отже,  математичний гіпермаркет «Банк знань» починає свою роботу. Але в обігу банка незвичайні гроші – «геоми», тобто ваші знання.

   Ваша мета – розв'язувати задачі та давати відповіді на питання з різних розділів, щоб збільшити свій початковий капітал. Також у вас є акціонери (вболівальники), які можуть відповідати на запитання, та приносити вам прибуток. 

 Стартовий капітал кожного банку 1000 геом.

    Починаємо відбірковий тур. В цьому завданні кожне питання має певну ціну. Кожному банку пропонується по черзі вибрати собі завдання з будь-якої теми та за будь-якою вартістю. За правильну відповідь банк заробляє гроші, у разі ж неправильної відповіді ви втрачаєте 50% від ціни завдання, якщо й інші банки відповідають невірно, і 100% - у разі позитивного рішення завдання.

 Сьогодні пропонуються питання з таких тем:

  • Історичний.
  • Відомі імена.
  • Логіка.
  • Економіка.
  • Фізика.
  • Рахую усно.

Теми

Вартість питання

Історичний

50

100

150

200

300

Відомі імена

50

100

150

200

300

Логіка

50

100

150

200

300

Економіка

50

100

150

200

300

Фізика

50

100

150

200

300

Рахую усно

50

100

150

200

300

 

Питання до розділів. (Додаток 1)

       Коли гроші зароблені починається розпродаж.

Ведучий. Увага! Увага! Спішіть, поспішайте!

                 Господарі й гості глядіть, не минайте!

                 У гіпермаркет прошу заходьте,

                 З пустими руками від нас не виходьте.

                 В магазині нашім товарів багато – 

                 Є чим дивуватись і є що придбати.

                 Чия родина купить найбільше товару –

                 Отримає карту на знижку чималу!

                 При вході не баріться,

                 Швиденько вмить зберіться.

                 Хто правильно вгадає –

                 Корзинку ось вже має.

                 Беріть корзинки в руки –

                 Бажаю вдалої покупки!

Ведучий. Вам пропонуються товари, але закритого типу. Щоб розпізнати найменування  предмету, виставленого на розпродаж, ви повинні відгадувати його за підказками. Чим більше підказок отримує ваша група, тим менший відсоток ви отримуєте на знижку до цього товару. Команда, яка швидше називає предмет продажу, має право його придбати.

  Ведучий.   Запрошую вас до першої секції нашого гіпермаркету. На продаж виставлено перший товар. Його ціна 500 грн. Використавши першу підказку, ви  маєте можливість придбати товар зі знижкою 90% , з кожною наступною знижка зменшується на 10% ( додаток 2)

Звітність команди

№ придбаного товару

Початкова ціна

Витрачена сума

Залишок грошей на рахунку ( - 1000)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гра продовжується до повного розпродажу товарів, або до тих пір, поки  у команд є гроші.

Ведучий. Хто більше в нас товару придбав,

                 Полиць у відділах не оминав -

                 Отримує карту дисконтну на знижки

                 При наступній покупці процент на товар скидаємо більший трішки.

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Сценарії
Додано
29 листопада 2020
Переглядів
411
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку