Гра "Поле чудес" з математики у 6 -10 класах.

Про матеріал

розвивати пізнавальний інтерес до предмета, до історії розвитку математики, до питань, що вивчаються в ній, до історії життя й наукової діяльності вчених-математиків; прищеплювати навички ділового спілкування; розвивати логічне мислення, творчість, працьовитість, упевненість у своїх силах; сприяти розвитку толерантних відношень під час гри: основне правило «Поважай думку іншого».

Перегляд файлу

Позакласний захід з математики для учнів 6 - 10 класів.

Гра "Поле чудес" з математики у 6 -10 класах.

Мета: 

  • розвивати пізнавальний інтерес до предмета, до історії розвитку математики, до питань, що вивчаються в ній, до історії життя й наукової діяльності вчених-математиків; прищеплювати навички ділового спілкування;
  • розвивати логічне мислення, творчість, працьовитість, упевненість у своїх силах;
  •  сприяти розвитку толерантних відношень під час гри: основне правило «Поважай думку іншого».

 

 Обладнання: барабан зі стрілкою, портрети математиків, ручки, листочки.

                                                         Хід заходу.
Вчитель: Шановні глядачі, вболівальники, учасники зустрічі! Я рада вітати вас на великий математичній грі «Поле чудес», яка присвячена  цариці всіх наук - математиці.

-  Є наука, що розум приводить

   У порядок ясний і чіткий.

   Нам вона теореми доводить,

   Що поєднують формул рядки.

   Математику всі ви впізнали,

   Від людей всіх їй честь і хвала,

   Також всім, хто її підкоряли,

    Промовляєм подяки слова.

    Скільки ще теорем невідкритих

    І задач нерозв’язаних є!

    Хай живе математика в світі

    І для розуму думки дає!
Ведучий 1: Девіз нашої зустрічі - «Математика без кордонів».
Ведучий 2: Сьогодні з нами ті, хто хоче вчитися із захопленням. 
Ведучий 1: Всі, хто любить таємниці, загадки, пригоди. 
Ведучий 2: Всі, хто допитливий, працьовитий, наполегливий!
Вчитель: Дорогі учасники гри, захопіть з собою кмітливість, винахідливість, сміливість, а сміливість, кажуть, міста бере, і тоді перемога буде завжди за вами. Успіхів вам! Розпочинаємо гру!
Ведучий 1: Умови гри такі ж, як на телегрі «Поле чудес». Гра проходить в 3 тури. Переможці з кожного туру виходять у фінал. Переможець гри буде 1 людина. Відгадане слово, сховане на табло по буквах. На барабані сектор «І» означає гра, «П» - приз, «+» - можна відкрити будь-яку букву, «Про» перехід ходу.
Ведучий 2: Для участі у 1 турі гри нам потрібні 3 людини. Будемо вибирати серед вас. (Відбір гравців 1 туру).

Вчитель: Запитання для відбору першої трійки гравців:

  1. Розташуйте міри ваги за зростанням:

А) центнер;

Б) грам;

В) тонна;

Сколько треугольников в фигуреГ) кілограм.

Відповідь: бгав

  1. Скільки трикутників у фігурі:
     

 

 

 

 

 

 

Відповідь: 32

 

  1. Скільки разів від 100 можливо відняти 10.

Відповідь: 1 раз, бо наступне число буде 90.

Ведучий 1: І так перша трійка складається з учнів _________________________   ________________________________________________________________

слухайте запитання.

 Будь – якому   числу піфагорійці відводили свою роль. А значно пізніше одному з чисел у самому центрі Будапешта (Угорщина) було встановлено пам’ятник. Що це за число?

                                   НУЛЬ.

Гравці по черзі крутять барабан, називають букви.

Ведучий 2: Переможцем І туру стає____________________________________

 

Вчитель: Запитання для відбору другої трійки гравців:

  1. Розташуйте наступні числа в порядку спадання:

А) тисяча;

Б) мільйон;

В) трильйон;

Г) мільярд.

Відповідь: вгба

  1. Порахуйте скільки кутів зображено на малюнку:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповідь: 10

  1. Скільки нулів у запису числа 1 мільйон?   

Відповідь:    6.

Ведучий 1: До другої трійка увійшли такі учні _______________________________ _____________________________________________________________- слухайте запитання.

Яку назву має прилад для вимірювання кутів на місцевості?

                                   АСТРОЛЯБІЯ

Гравці по черзі крутять барабан, називають букви.

Ведучий 2: Переможцем ІІ туру стає____________________________________

 

Вчитель: А ми з вами продовжуємо і зараз прослухайте запитання для  відбору останньої третьої  трійки гравців:

  1. Розташуйте вчених у хронологічному порядку:

А) Архімед;

Б) Вієт;

В) Лобачевський;

Г) Хайям.

2.  Скільки трикутників у фігурі?

        Відповідь: 18.

3. Як записати число 100 шістьма однаковими цифрами?

  Відповідь: 99 + 99 : 99.

 Ведучий 1:  Третя трійка гравців обрана і це  учні _____________________________ _____________________________________________________________- слухайте запитання.

Яка міра довжини найменша?

                        ДЮЙМ.

Гравці по черзі крутять барабан, називають букви.

Ведучий 2: Переможцем ІІІ туру стає____________________________________

 

 

 

Ведучий 1:  А зараз невелика пауза. Сценка «Середнє арифметичне»

Сценка «Середнє арифметичне».

  Ілля: Як добре, що у світі є середнє арифметичне!

 Анжела: Чому це?

 Ілля: Ти, що сьогодні отримала?

 Анжела: 12, а ти?  

Ілля: А я 2. А в середньому кожен з нас отримав по 7 балів. І батьки не лаятимуть!

Анжела: А який твій номер взуття?

Ілля: 27-й, а навіщо тобі?

Анжела: Ти здається, збирався сьогодні купувати нові черевики. Навіщо тобі турбуватися, сиди, відпочивай, а я збігаю куплю.

Ілля: Тримай!. (Дає гроші. Анжела йде. Він продовжує розмірковувати). Ось Анжела прийшла сьогодні на 20 хвилин раніше до школи, а я на 20 хвилин спізнився. У середньому кожен з нас прийшов вчасно.

Заходить Анжела, витягує з пакета один великий черевик, а другий – маленький.

Ілля (здивовано): Що це?

Анжела: Це 42 – й номер, а це 12 – й, у середньому якраз твій номер.

Ілля хапається за голову і втікає.

Анжела: Хай живе середнє арифметичне!

 

Вчитель: А зараз фінальна гра до якої запрошуються переможці перших трьох турів________________________________________________________________

Фінальне запитання: Як називається поділ відрізка на дві частини, більша з яких є середнє пропорціональне між усім відрізком і його меншою частиною?

ЗОЛОТИЙ ПЕРЕРІЗ

Гравці по черзі крутять барабан і відгадують букви.

Вчитель: Переможцем математичної розважально -  інтелектуальної гри  «Поле чудес» стає_______________________________________.

Нагородження переможця.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
30 липня 2018
Переглядів
793
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку