Графік роботи практичного психолога Інклюзивно-ресурсного центру під час карантину

Про матеріал
Графік роботи практичного психолога Інклюзино-ресурсого центру під час карантину (16.03. 2020 - 03.04.2020) передбачає дистанційне онлайн-консультування батьків дітей з особливими освітніми пртребами, організаційно-методичну роботу (підготовка матеріалів до корекційних занять) та підвищення професійної майстерності (самоосвіта)
Перегляд файлу

                                                                                                                                                                   ЗАТВЕРДЖУЮ

 

ДИРЕКТОР КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

«ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР»

 

 

 

 

 

Графік роботи

практичного психолога

Соколової Алли Сергіївни

10 – 13 березня (зі змінами)

години

ПОНЕДІЛОК

ВІВТОРОК

СЕРЕДА

ЧЕТВЕР

П’ЯТНИЦЯ

8.00 – 9.00

Складання щотижневого графіку роботи

Підготовка до корекційного заняття

Проведення корекційного заняття

Проведення корекційного заняття

Карантин

Організаційно-методична робота.

Оформлення протоколів діагностики

Підготовка та складання висновку за результатами комплексної оцінки.

Робота з порталом інклюзивної освіти.

9.00 -12.00

Проведення корекційного заняття

Проведення корекційного заняття

Проведення корекційного заняття

Проведення корекційного заняття

Проведення корекційного заняття

Проведення корекційного заняття

Проведення корекційного заняття

Проведення корекційного заняття

Проведення корекційного заняття

Проведення корекційного заняття

Проведення корекційного заняття

Підготовка до проведення комплексної оцінки (умови виховання в сім`ї, відносини між членами сім`ї)

12.00 – 12.45

Обідня перерва

Обідня перерва

Обідня перерва

Обідня перерва

Обідня перерва

12.45 – 16.00

Індивідуальне консультування батьків та законних представників

Інформування батьків щодо результатів корекційної роботи з дітьми

Методична, інформаційно-просвітницька робота

Методична, інформаційно-просвітницька робота

Розробка рекомендацій для батьків

Самоосвіта, опрацювання літератури з питань інклюзивного навчання

Інформування батьків щодо результатів корекційної роботи з дітьми

Моніторинг динаміки розвитку дитини, ефективності виконання рекомендацій ІРЦ

Проведення корекційного заняття

Проведення комплексної оцінки.

Оцінка умов виховання в сім`ї, відносини між членами сім`ї.

Оцінка емоційно-вольової сфери

Індивідуальне консультування педагогічних працівників

Поновлення інформаційного куточка ІРЦ

Внесення даних КО в систему ІРЦ

16.00 – 17.00

Робота з поточною документацією

Ведення документації ІРЦ

Ведення документації ІРЦ

Самоосвіта, опрацювання літератури з питань інклюзивного навчання

 

 

          ЗАТВЕРДЖУЮ

 

ДИРЕКТОР КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

«ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР»

 

 

 

Графік роботи

практичного психолога

Соколової Алли Сергіївни

16 – 20 березня

КАРАНТИН

години

ПОНЕДІЛОК

ВІВТОРОК

СЕРЕДА

ЧЕТВЕР

П’ЯТНИЦЯ

8.00 – 9.00

Складання щотижневого графіку роботи

Організаційно-методична робота. Підготовка матеріалів для проведення корекційних занять. Оформлення теки «Математичні вміння»

Ознайомлення батьків з висновком комплексної оціки

Моніторинг динаміки розвитку дитини, ефективності виконання рекомендацій ІРЦ

Організаційно-методична робота.

Підготовка матеріалів для проведення корекційних занять. Оформлення теки «Розвиток навичок спілкування» («Де знайти друзів?», «За що мене похвалять?», «Що добре, а що погано»

Організаційно-методична робота.

Підготовка матеріалів для проведення корекційних занять.

Оформлення теки «Розвиток уваги» (Бланки «»Коректурна проба», Таблиці Шульте, Кольорові таблиці, Гра «Що змінилось»)

9.00 -11.00

Узагальнення результатів комплексної оцінки (засідання фахівців ІРЦ).

Робота з порталом інклюзивної освіти.

Створення шаблону «Інформація про стан здоров`я дитини»

11.00 -12.00

Оформлення висновку.

Оформлення журналів та реєстрів

Перегляд курсу «Захист прав людей з інвалідністю». Модуль 1

Платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus

Перегляд курсу «Захист прав людей з інвалідністю». Модуль 2

Платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus

Перегляд курсу «Захист прав людей з інвалідністю». Модуль 3

Платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus

Перегляд курсу «Захист прав людей з інвалідністю». Модуль 4

Платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus

12.00 – 12.45

Обідня перерва

Обідня перерва

Обідня перерва

Обідня перерва

Обідня перерва

12.45 – 14.00

Індивідуальне консультування батьків  (в телефонному режимі)

Робота з порталом інклюзивної освіти. Створення шаблонів комплексної оцінки:

  •                    Рекомендації для батьків (законних працівників);

Надання рекомендацій батькам (в телефонному режимі) дітей з особливими освітніми потребами (які відвідують заняття в ІРЦ), щодо виконання розвиткових завдань вдома

Індивідуальне консультування педагогів (в телефонному режимі)

Оновлення засобів діагностики, дослідження (оцінювання) особливостей розвитку дитини

14.00 – 16.00

 

Підготовка матеріалів для проведення корекційних занять. Оформлення теки «Графомоторні навички»

Робота з порталом інклюзивної освіти. Створення шаблонів комплексної оцінки:

  •                    Рекомендації для вчителів (вихователів);
  •                    Рекомендації для асистентів

Організаційно-методична робота.

Підготовка матеріалів для проведення корекційних занять. Оформлення теки «Розвиток мислення» («Що зайве?» на 3,4 зображення, «Узагальнення», «Класифікація» )

Перегляд прямого ефіру заступниці міністра освіти і науки Любомири Мадзій «Дистанційна робота

Підвищення фахової майстерності. Науково- дослідницька робота.

К.Моріс, Д.Грін, С.Льюіс «Заняття з модифікації поведінки для аутичних дітей: керівництво для батьків та спеціалістів»

16.00 – 17.00

Ведення документації ІРЦ

Перегляд вебінару «Підтримка дітей з ООП: практичні поради»

Проект «Всеосвіта»

 

                                                                                                                                                             

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

 

                 ДИРЕКТОР КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

  «ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР»

  

 Графік роботи  

практичного психолога

Соколової Алли Сергіївни

23 – 27 березня

КАРАНТИН

години

ПОНЕДІЛОК

ВІВТОРОК

СЕРЕДА

ЧЕТВЕР

П’ЯТНИЦЯ

8.00 – 9.00

Складання щотижневого графіку роботи

Організаційно-методична робота. Підготовка матеріалів для розробки буклету до Всесвітнього дня поширення інформації про проблему аутизму.

Оформлення буклету.

Розміщення в мережі Інтернет, на фахових сторінках

Організаційно-методична робота.

Підготовка матеріалів для проведення корекційних занять. Оформлення теки «Емоції» (Гра «Емоції казкових героїв», «Піктограми емоційних станів», виготовлення сигнальних карток «Моя емоція», «Тепломір настрою»

Підвищення фахової майстерності. Науково-дослідницька робота . Ознайомлення та аналіз публікацій щодо створення карток PECS. Перегляд відеоматеріалів «Використання карток PECS у роботі з дітьми з розладами аутичного спектру»

Підбір карток на тему «Дії», «Частини тіла»

Організаційно-методична робота.

Підготовка матеріалів для проведення корекційних занять. Оформлення тек «Кінезіологічні вправи», «Психогімнастика», «Гімнастика для очей»

9.00 -11.00

Підвищення фахової майстерності. Науково- дослідницька робота.

К.Моріс, Д.Грін, С.Льюіс «Заняття з модифікації поведінки для аутичних дітей: керівництво для батьків та спеціалістів»

11.00 -12.00

Підведення підсумків корекційної роботи та вивчення динаміки дітей, які відвідують корекційно-розвиткові заняття психолога в ІРЦ

Перегляд ознайомчих відеоматеріалів про методики ІРЦ, а також відеоінструкцї з використання Нової тестової платформи (NTP) на медіасервері Giunti Psychometrics Ukraine,

Перегляд ознайомчих відеоматеріалів про методики ІРЦ, а також відеоінструкцї з використання Нової тестової платформи (NTP) на медіасервері Giunti Psychometrics Ukraine,

Перегляд вебінару «Психолог в інклюзивному дошкільному закладі». Цифрове видавництво MCFR

Перегляд ознайомчих відеоматеріалів про методики ІРЦ, а також відеоінструкцї з використання Нової тестової платформи (NTP) на медіасервері Giunti Psychometrics Ukraine

12.00 – 12.45

Обідня перерва

Обідня перерва

Обідня перерва

Обідня перерва

Обідня перерва

12.45 – 14.00

Індивідуальне консультування батьків  (в телефонному режимі)

Надання рекомендацій батькам (в телефонному режимі) дітей з особливими освітніми потребами (які відвідують заняття в ІРЦ), щодо виконання розвиткових завдань вдома

Моніторинг динаміки розвитку дитини, ефективності виконання рекомендацій ІРЦ (в телефонному режимі)

Надання рекомендацій батькам (в телефонному режимі) дітей з особливими освітніми потребами (які відвідують заняття в ІРЦ), щодо виконання розвиткових завдань вдома

Індивідуальне консультування педагогічних працівників (в телефонному режимі)

14.00 – 16.00

 

Підведення підсумків корекційної роботи та вивчення динаміки дітей, які відвідують корекційно-розвиткові заняття психолога в ІРЦ

Оновлення засобів діагностики, дослідження (оцінювання) особливостей розвитку дитини

Перегляд протоколів дослідження, оцінки емоційно-вольової сфери

Підготовка публікацій для батьків та педагогічних працівників щодо особливостей корекційно-розвиткової роботи з дітьми, що мають розлад дефіциту уваги і гіперактивності

Оновлення засобів діагностики, дослідження (оцінювання) особливостей розвитку дитини.

Перегляд протоколів дослідження, оцінки емоційно-вольової сфери

Оформлення поточної документації.

Розробка пам`ятки для батьків щодо закладів освіти з інклюзивною формою навчання

16.00 – 17.00

Перегляд вебінару «Робота з дітьми з розладами аутистичного спектру в інклюзивному класів». Освітній проект На урок

Розроблення рекомендацій для педагогічних працівників щодо особливостей організації освітнього процесу, реалізації корекційно-розвиткових цілей в процесі навчання

Підготовка матеріалу для друку у засобах масової інформації «Дніпровські вогні» до Всесвітнього дня поширення інформації про проблему аутизму

Упорядкування папки «Підвищення кваліфікаційного рівня»

Самоосвіта, опрацювання літератури з питань інклюзивного навчання

 


                                                                                                                                                                                 ЗАТВЕРДЖУЮ

 

  ДИРЕКТОР КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

         «ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР»

     

 

 

 

 

Графік роботи

практичного психолога

Соколової Алли Сергіївни

30 березня  – 03 квітня

КАРАНТИН

години

ПОНЕДІЛОК

ВІВТОРОК

СЕРЕДА

ЧЕТВЕР

П’ЯТНИЦЯ

8.00 – 9.00

Складання щотижневого графіку роботи

Організаційно-методична робота. Підготовка матеріалів для розвитку емоційно-вольової. Оформлення теки «Моє тіло» («Моя стать», «Органи чуття», «Як ми пізнаємо світ?»)

Підбір аудіо-та-відеоматеріалів для проведення рухливих ігор та динамічних пауз під час корекційно-розвиткових занять

Підвищення фахової майстерності. Науково- дослідницька робота.

Шкварська Т.М. «Психологічний супровід дітей з аутизмом»

Організаційно-методична робота.

Підготовка матеріалів для проведення корекційних занять. Оформлення теки «Розвиток пам`яті» («10 слів», карти для розвитку зорової пам`яті)

Створення мультимедійної презентації «Розвиток пізнавальних процесів»

Підвищення фахової майстерності. Написання публікації «Роль сім`ї у соціалізації дитини з особливими освітніми потребами»

 

9.00 -11.00

Організаційно-методична робота. Перегляд технології використання Міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров`я дітей та підлітків (МКФ - ДП) в освіті для визначення особливих освітніх потреб дитини

11.00 -12.00

Опрацювання фахової літератури «Психолог», «Дефектолог»

http://lib.iitta.gov.ua/106604/

 

Опрацювання фахової літератури «Психолог», «Дефектолог»

http://lib.iitta.gov.ua/709275/

Оновлення тестових бланків, діагностичного інструментарію

Дистанційна індивідуальна робота з батьками «Стабілізація емоційних станів у дитини» (телефон, Viber, Messenger)

Систематизація документації практичного психолога ІРЦ

12.00 – 12.45

Обідня перерва

Обідня перерва

Обідня перерва

Обідня перерва

Обідня перерва

12.45 – 14.00

Індивідуальне консультування батьків  (в телефонному режимі)

Надання рекомендацій батькам (в телефонному режимі) дітей з особливими освітніми потребами (які відвідують заняття в ІРЦ), щодо виконання розвиткових завдань вдома

Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з курсу: «Корекція розвитку» для дітей ЗПР

Надання рекомендацій батькам (в телефонному режимі) дітей з особливими освітніми потребами (які відвідують заняття в ІРЦ), щодо виконання розвиткових завдань вдома

Індивідуальне консультування педагогічних працівників (в телефонному режимі)

14.00 – 16.00

 

Опрацювання додаткової наукової літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з психології

Підготовка публікацій для батьків та педагогічних працівників щодо особливостей корекційно-розвиткової роботи з дітьми, що мають затримку психічного розвитку

Підбір дидактичних матеріалів та засобів корекції для корекційно-розвиткових занять з дітьми, що мають порушення опорно-рухового апарату

Опрацювання фахової літератури «Психолог», «Дефектолог»

http://lib.iitta.gov.ua/705428/

http://lib.iitta.gov.ua/106569/

http://lib.iitta.gov.ua/106501/

Розроблення рекомендацій для педагогічних працівників щодо особливостей організації освітнього процесу, реалізації корекційно-розвиткових цілей в процесі навчання

16.00 – 17.00

Перегляд вебінару «Створення інклюзивного середовища в закладі освіти». Освітній проект На урок

Дистанційна індивідуальна робота з батьками «Стабілізація емоційних станів у дитини» (телефон, Viber, Messenger)

Самоосвіта, опрацювання літератури з питань інклюзивного навчання

Оновлення засобів діагностики, дослідження (оцінювання) особливостей розвитку дитини

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Інкл
Додано
23 березня 2020
Переглядів
7949
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку