ЗАТВЕРДЖУЮ
ДИРЕКТОР КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
«ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР»
Графік роботи
практичного психолога
Соколової Алли Сергіївни
10 – 13 березня (зі змінами)
години |
ПОНЕДІЛОК |
ВІВТОРОК |
СЕРЕДА |
ЧЕТВЕР |
П’ЯТНИЦЯ |
8.00 – 9.00 |
Складання щотижневого графіку роботи |
Підготовка до корекційного заняття |
Проведення корекційного заняття |
Проведення корекційного заняття |
Карантин Організаційно-методична робота. Оформлення протоколів діагностики Підготовка та складання висновку за результатами комплексної оцінки. Робота з порталом інклюзивної освіти. |
9.00 -12.00 |
Проведення корекційного заняття Проведення корекційного заняття Проведення корекційного заняття |
Проведення корекційного заняття Проведення корекційного заняття Проведення корекційного заняття |
Проведення корекційного заняття Проведення корекційного заняття Проведення корекційного заняття |
Проведення корекційного заняття Проведення корекційного заняття Підготовка до проведення комплексної оцінки (умови виховання в сім`ї, відносини між членами сім`ї) |
|
12.00 – 12.45 |
Обідня перерва |
Обідня перерва |
Обідня перерва |
Обідня перерва |
Обідня перерва |
12.45 – 16.00 |
Індивідуальне консультування батьків та законних представників Інформування батьків щодо результатів корекційної роботи з дітьми Методична, інформаційно-просвітницька робота |
Методична, інформаційно-просвітницька робота Розробка рекомендацій для батьків Самоосвіта, опрацювання літератури з питань інклюзивного навчання |
Інформування батьків щодо результатів корекційної роботи з дітьми Моніторинг динаміки розвитку дитини, ефективності виконання рекомендацій ІРЦ |
Проведення корекційного заняття Проведення комплексної оцінки. Оцінка умов виховання в сім`ї, відносини між членами сім`ї. Оцінка емоційно-вольової сфери |
Індивідуальне консультування педагогічних працівників Поновлення інформаційного куточка ІРЦ Внесення даних КО в систему ІРЦ |
16.00 – 17.00 |
Робота з поточною документацією |
Ведення документації ІРЦ |
Ведення документації ІРЦ |
Самоосвіта, опрацювання літератури з питань інклюзивного навчання |
|
ЗАТВЕРДЖУЮ
ДИРЕКТОР КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
«ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР»
Графік роботи
практичного психолога
Соколової Алли Сергіївни
16 – 20 березня
КАРАНТИН
години |
ПОНЕДІЛОК |
ВІВТОРОК |
СЕРЕДА |
ЧЕТВЕР |
П’ЯТНИЦЯ |
8.00 – 9.00 |
Складання щотижневого графіку роботи |
Організаційно-методична робота. Підготовка матеріалів для проведення корекційних занять. Оформлення теки «Математичні вміння» Ознайомлення батьків з висновком комплексної оціки |
Моніторинг динаміки розвитку дитини, ефективності виконання рекомендацій ІРЦ |
Організаційно-методична робота. Підготовка матеріалів для проведення корекційних занять. Оформлення теки «Розвиток навичок спілкування» («Де знайти друзів?», «За що мене похвалять?», «Що добре, а що погано» |
Організаційно-методична робота. Підготовка матеріалів для проведення корекційних занять. Оформлення теки «Розвиток уваги» (Бланки «»Коректурна проба», Таблиці Шульте, Кольорові таблиці, Гра «Що змінилось») |
9.00 -11.00 |
Узагальнення результатів комплексної оцінки (засідання фахівців ІРЦ). |
Робота з порталом інклюзивної освіти. Створення шаблону «Інформація про стан здоров`я дитини» |
|||
11.00 -12.00 |
Оформлення висновку. Оформлення журналів та реєстрів |
Перегляд курсу «Захист прав людей з інвалідністю». Модуль 1 Платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus |
Перегляд курсу «Захист прав людей з інвалідністю». Модуль 2 Платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus |
Перегляд курсу «Захист прав людей з інвалідністю». Модуль 3 Платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus |
Перегляд курсу «Захист прав людей з інвалідністю». Модуль 4 Платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus |
12.00 – 12.45 |
Обідня перерва |
Обідня перерва |
Обідня перерва |
Обідня перерва |
Обідня перерва |
12.45 – 14.00 |
Індивідуальне консультування батьків (в телефонному режимі) |
Робота з порталом інклюзивної освіти. Створення шаблонів комплексної оцінки:
|
Надання рекомендацій батькам (в телефонному режимі) дітей з особливими освітніми потребами (які відвідують заняття в ІРЦ), щодо виконання розвиткових завдань вдома |
Індивідуальне консультування педагогів (в телефонному режимі) |
Оновлення засобів діагностики, дослідження (оцінювання) особливостей розвитку дитини |
14.00 – 16.00
|
Підготовка матеріалів для проведення корекційних занять. Оформлення теки «Графомоторні навички» |
Робота з порталом інклюзивної освіти. Створення шаблонів комплексної оцінки:
|
Організаційно-методична робота. Підготовка матеріалів для проведення корекційних занять. Оформлення теки «Розвиток мислення» («Що зайве?» на 3,4 зображення, «Узагальнення», «Класифікація» ) |
Перегляд прямого ефіру заступниці міністра освіти і науки Любомири Мадзій «Дистанційна робота |
Підвищення фахової майстерності. Науково- дослідницька робота. К.Моріс, Д.Грін, С.Льюіс «Заняття з модифікації поведінки для аутичних дітей: керівництво для батьків та спеціалістів» |
16.00 – 17.00 |
Ведення документації ІРЦ |
Перегляд вебінару «Підтримка дітей з ООП: практичні поради» Проект «Всеосвіта» |
|
ЗАТВЕРДЖУЮ
ДИРЕКТОР КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
«ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР»
Графік роботи
практичного психолога
Соколової Алли Сергіївни
23 – 27 березня
КАРАНТИН
години |
ПОНЕДІЛОК |
ВІВТОРОК |
СЕРЕДА |
ЧЕТВЕР |
П’ЯТНИЦЯ |
8.00 – 9.00 |
Складання щотижневого графіку роботи |
Організаційно-методична робота. Підготовка матеріалів для розробки буклету до Всесвітнього дня поширення інформації про проблему аутизму. Оформлення буклету. Розміщення в мережі Інтернет, на фахових сторінках |
Організаційно-методична робота. Підготовка матеріалів для проведення корекційних занять. Оформлення теки «Емоції» (Гра «Емоції казкових героїв», «Піктограми емоційних станів», виготовлення сигнальних карток «Моя емоція», «Тепломір настрою» |
Підвищення фахової майстерності. Науково-дослідницька робота . Ознайомлення та аналіз публікацій щодо створення карток PECS. Перегляд відеоматеріалів «Використання карток PECS у роботі з дітьми з розладами аутичного спектру» Підбір карток на тему «Дії», «Частини тіла» |
Організаційно-методична робота. Підготовка матеріалів для проведення корекційних занять. Оформлення тек «Кінезіологічні вправи», «Психогімнастика», «Гімнастика для очей» |
9.00 -11.00 |
Підвищення фахової майстерності. Науково- дослідницька робота. К.Моріс, Д.Грін, С.Льюіс «Заняття з модифікації поведінки для аутичних дітей: керівництво для батьків та спеціалістів» |
||||
11.00 -12.00 |
Підведення підсумків корекційної роботи та вивчення динаміки дітей, які відвідують корекційно-розвиткові заняття психолога в ІРЦ |
Перегляд ознайомчих відеоматеріалів про методики ІРЦ, а також відеоінструкцї з використання Нової тестової платформи (NTP) на медіасервері Giunti Psychometrics Ukraine, |
Перегляд ознайомчих відеоматеріалів про методики ІРЦ, а також відеоінструкцї з використання Нової тестової платформи (NTP) на медіасервері Giunti Psychometrics Ukraine, |
Перегляд вебінару «Психолог в інклюзивному дошкільному закладі». Цифрове видавництво MCFR |
Перегляд ознайомчих відеоматеріалів про методики ІРЦ, а також відеоінструкцї з використання Нової тестової платформи (NTP) на медіасервері Giunti Psychometrics Ukraine |
12.00 – 12.45 |
Обідня перерва |
Обідня перерва |
Обідня перерва |
Обідня перерва |
Обідня перерва |
12.45 – 14.00 |
Індивідуальне консультування батьків (в телефонному режимі) |
Надання рекомендацій батькам (в телефонному режимі) дітей з особливими освітніми потребами (які відвідують заняття в ІРЦ), щодо виконання розвиткових завдань вдома |
Моніторинг динаміки розвитку дитини, ефективності виконання рекомендацій ІРЦ (в телефонному режимі) |
Надання рекомендацій батькам (в телефонному режимі) дітей з особливими освітніми потребами (які відвідують заняття в ІРЦ), щодо виконання розвиткових завдань вдома |
Індивідуальне консультування педагогічних працівників (в телефонному режимі) |
14.00 – 16.00
|
Підведення підсумків корекційної роботи та вивчення динаміки дітей, які відвідують корекційно-розвиткові заняття психолога в ІРЦ |
Оновлення засобів діагностики, дослідження (оцінювання) особливостей розвитку дитини Перегляд протоколів дослідження, оцінки емоційно-вольової сфери |
Підготовка публікацій для батьків та педагогічних працівників щодо особливостей корекційно-розвиткової роботи з дітьми, що мають розлад дефіциту уваги і гіперактивності |
Оновлення засобів діагностики, дослідження (оцінювання) особливостей розвитку дитини. Перегляд протоколів дослідження, оцінки емоційно-вольової сфери |
Оформлення поточної документації. Розробка пам`ятки для батьків щодо закладів освіти з інклюзивною формою навчання |
16.00 – 17.00 |
Перегляд вебінару «Робота з дітьми з розладами аутистичного спектру в інклюзивному класів». Освітній проект На урок |
Розроблення рекомендацій для педагогічних працівників щодо особливостей організації освітнього процесу, реалізації корекційно-розвиткових цілей в процесі навчання |
Підготовка матеріалу для друку у засобах масової інформації «Дніпровські вогні» до Всесвітнього дня поширення інформації про проблему аутизму |
Упорядкування папки «Підвищення кваліфікаційного рівня» Самоосвіта, опрацювання літератури з питань інклюзивного навчання |
|
ЗАТВЕРДЖУЮ
ДИРЕКТОР КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
«ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР»
Графік роботи
практичного психолога
Соколової Алли Сергіївни
30 березня – 03 квітня
КАРАНТИН
години |
ПОНЕДІЛОК |
ВІВТОРОК |
СЕРЕДА |
ЧЕТВЕР |
П’ЯТНИЦЯ |
8.00 – 9.00 |
Складання щотижневого графіку роботи |
Організаційно-методична робота. Підготовка матеріалів для розвитку емоційно-вольової. Оформлення теки «Моє тіло» («Моя стать», «Органи чуття», «Як ми пізнаємо світ?») Підбір аудіо-та-відеоматеріалів для проведення рухливих ігор та динамічних пауз під час корекційно-розвиткових занять |
Підвищення фахової майстерності. Науково- дослідницька робота. Шкварська Т.М. «Психологічний супровід дітей з аутизмом» |
Організаційно-методична робота. Підготовка матеріалів для проведення корекційних занять. Оформлення теки «Розвиток пам`яті» («10 слів», карти для розвитку зорової пам`яті) Створення мультимедійної презентації «Розвиток пізнавальних процесів» |
Підвищення фахової майстерності. Написання публікації «Роль сім`ї у соціалізації дитини з особливими освітніми потребами»
|
9.00 -11.00 |
Організаційно-методична робота. Перегляд технології використання Міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров`я дітей та підлітків (МКФ - ДП) в освіті для визначення особливих освітніх потреб дитини |
||||
11.00 -12.00 |
Опрацювання фахової літератури «Психолог», «Дефектолог» http://lib.iitta.gov.ua/106604/
|
Опрацювання фахової літератури «Психолог», «Дефектолог» |
Оновлення тестових бланків, діагностичного інструментарію |
Дистанційна індивідуальна робота з батьками «Стабілізація емоційних станів у дитини» (телефон, Viber, Messenger) |
Систематизація документації практичного психолога ІРЦ |
12.00 – 12.45 |
Обідня перерва |
Обідня перерва |
Обідня перерва |
Обідня перерва |
Обідня перерва |
12.45 – 14.00 |
Індивідуальне консультування батьків (в телефонному режимі) |
Надання рекомендацій батькам (в телефонному режимі) дітей з особливими освітніми потребами (які відвідують заняття в ІРЦ), щодо виконання розвиткових завдань вдома |
Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з курсу: «Корекція розвитку» для дітей ЗПР |
Надання рекомендацій батькам (в телефонному режимі) дітей з особливими освітніми потребами (які відвідують заняття в ІРЦ), щодо виконання розвиткових завдань вдома |
Індивідуальне консультування педагогічних працівників (в телефонному режимі) |
14.00 – 16.00
|
Опрацювання додаткової наукової літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з психології |
Підготовка публікацій для батьків та педагогічних працівників щодо особливостей корекційно-розвиткової роботи з дітьми, що мають затримку психічного розвитку |
Підбір дидактичних матеріалів та засобів корекції для корекційно-розвиткових занять з дітьми, що мають порушення опорно-рухового апарату |
Опрацювання фахової літератури «Психолог», «Дефектолог» http://lib.iitta.gov.ua/705428/ |
Розроблення рекомендацій для педагогічних працівників щодо особливостей організації освітнього процесу, реалізації корекційно-розвиткових цілей в процесі навчання |
16.00 – 17.00 |
Перегляд вебінару «Створення інклюзивного середовища в закладі освіти». Освітній проект На урок |
Дистанційна індивідуальна робота з батьками «Стабілізація емоційних станів у дитини» (телефон, Viber, Messenger) |
Самоосвіта, опрацювання літератури з питань інклюзивного навчання |
Оновлення засобів діагностики, дослідження (оцінювання) особливостей розвитку дитини |
|