Практична робота.
«Графіка в середовищі програмування Scratch»
Словесний опис алгоритму створення виконавця «Колобок»
1. Відкрий середовища програмування Scratch (https://scratch.mit.edu/).
2. У вікні програми натисни на закладку .
3. Проведи по значку вгору та обери «Малювати»
(З’явиться нове тло для малювання).
4. Після створення нового образа видали два попередніх.
5. Зміни ім’я спрайта на Колобок.
змінити на
6. Обери інструмент КОЛО
7. Змінити колір фігури. Для цього:
a) обери потрібний колір;
b) натисни на кнопку ЗАПОВНЕННЯ ;
c) клацни у середині кола.
8. Намалюй посмішку. Для цього:
a) обери інструмент ЛІНІЯ ;
b) намалюй одну лінію, потім поверх першої намалюй другу лінію.
c) сформуй посмішку. Для цього:
✓ обери інструмент РЕФОРМУВАТИ ;
✓ клацни по лініях;
✓ обери середину ліній та протягни донизу (спочатку одну, потім – другу).
d)розфарбуй посмішку. Для цього виконай дії з пункту 7.
9. Намалюй очі. Для цього обери інструмент КОЛО .
10.Зміни колір очей.
11.Намалюй вії, ніс та чуб. Для цього обери інструмент ПЕНЗЕЛЬ
12.Продемонструй створений спрайт учителю.