Графіка в середовищі програмування Scratch

Про матеріал
У розробці розглядаються принципи роботи з графікою в середовищі програмування Scratch на прикладі створення виконавця «Колобок». Виконуючи наведений алгоритм, учні навчаться змінювати ім'я спрайта, ознайомляться з переліком інструментів для створення графічних зображень у Scratch та застосують деякі з них.
Перегляд файлу

Практична робота.

«Графіка в середовищі програмування Scratch»

 

Словесний опис алгоритму створення виконавця «Колобок»

 

1.     Відкрий середовища програмування Scratch (https://scratch.mit.edu/).

2.     У вікні програми натисни на закладку image.

3.     Проведи по значку image вгору та обери «Малювати» image 

(З’явиться нове тло для малювання). 

4.     Після створення нового образа видали два попередніх.image

5.     Зміни ім’я спрайта на Колобок

imageimage змінити на 

6.     Обери інструмент КОЛО image    

7.     Змінити колір фігури. Для цього:

a)     обери потрібний колір;

b)    натисни на кнопку ЗАПОВНЕННЯ image;

c)     клацни у середині кола.

              image            image 

8.     Намалюй посмішку. Для цього:

a)     обери інструмент ЛІНІЯ image;

b)    намалюй одну лінію, потім поверх першої намалюй другу лінію.

image 

c)     сформуй посмішку. Для цього:

  обери інструмент РЕФОРМУВАТИ image;

  клацни по лініях; 

  обери середину ліній та протягни донизу (спочатку одну, потім – другу).

image 

d)розфарбуй посмішку. Для цього виконай дії з пункту 7.

9.     Намалюй очі. Для цього обери інструмент КОЛО image.

10.Зміни колір очей.

image 

11.Намалюй вії, ніс та чуб. Для цього обери інструмент ПЕНЗЕЛЬ image 

image 

12.Продемонструй створений спрайт учителю.

pdf
Додано
8 травня 2022
Переглядів
934
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку