"Шифрувальник" гра з інформатики

Про матеріал
Суть гри полягає в тому, що в ній можна зашифрувати і розшифрувати будь-яке слово у довільному порядку за алфавітом. Можна зашифрувати епітет до уроку, цитати, вислови, основні поняття. Також можна застосувати під час проведення вікторин, брейн-рингів.
Перегляд файлу

 

  Конкурс «Шифрувальник»

Команда 1

1. СІКІ+А+НЕРВВ

2. КОМАНДИРИР+А

3. МЕ+Н+ЮЛАЛА

4. КІТІТ+ОД

5. ПАМЯТКАКА+Ь

6. КЛАВДІЯДІЯ+ІА+ТУР+А

 

Команда 2

1. ВІКАА+Н+О

2. КОМАА+ПЮ+ТЕР

3. МОДАДА+НІ+ТОРТТ

4. КОДИКО+С+К

5. БАЛА+ОК

6. МИЛОЛО+ШАР


           

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 3 клас, Інші матеріали
НУШ
Додано
10 червня 2022
Переглядів
776
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку