5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

Григір Тютюнник, повість «Климко». Розділ ІІІ. Тест

Про матеріал
Тест має на меті перевірити знання учнями змісту третього розділу повсті Григора Тютюнника "Климко", розвивати память, логічне мислення, виховувати почуття підтримки, взаємодопомоги, дружби. Кожне питання має один варіант відповіді; одне питання - на встановлення відповідності. Наявні міжпредметні звязки з українською мовою. Відповідає вимогам чинної програми.
Перегляд файлу

          Григір Тютюнник, повість «Климко». Розділ ІІІ. Тест

                                                      І варіант

1.Климко звернув з дороги до

А чорної копички сіна чи соломи  Б старого куреня на баштанищі  В до саду

2.Доповніть речення, на місці крапок уставте необхідні за змістом слова

«Він дивився на сонце, що саме заходило супроти куреня, … і …»

А червоно-сумне і велике  Б велике й тепле  В  яскраве і велике

3.Того задушливого серпневого дня, коли згоріла станція, Климко оселився у

А глибокому погребі   Б кімнаті в знайомих   В ваговій кімнаті

4.Перші два дні Климкові жилося у ваговій

А так незатишно, так самотньо Б так страшно і сумно В так жахливо і незвично

5.Спровадиа пацюків із вагової кімнати давній Климків товариш

А Петро Ткаченко   Б Зульфат Гареєв   В Івась Черняєв

6.Знайдіть відповідність між персонажем та його характеристикою

Персонаж     Характеристика

1.Климко    А Це був дужий хлопчик, хоча й нижчий від Климка на голову.

2.Зульфат   Б Він любив слухати і тихо всміхався, або сумнів, або напружувався.

3.Учителька В Стояв здоровецький бородатий дядько і гув примирливо…

4.Торговець Г Вона стояла осторонь від натовпу, маленька, бліда, дивилася на

                        бороданя широко розплющеними очима.

                      Д Вони пішли геть від базару.

7.На базарі Климко і Зульфат зустріли

А свою вчительку   Б  директора школи  В  давнього знайомого

8. Немовля вчительки мало ім’я

А Надійка   Б Оленка   В Оля

9. Дідусь Гареєв приніс для всіх

А білого хліба   Б торбинку сухарів   В кошик яблук

10.Климко розповів товаришеві про своє рішення піти

А у Слов’янськ по сіль  Б по молоко у Лобовку   В  по продукти в Яблунівку

11.У характері Климка проявляються

А турботливість і хазяйновитість Б економність та бережливість                            В товариськість і дружелюбність

12.Зульфат запропонував Климкові взяти в дорогу

А гострий ніж  Б італійський кинджал  В міцну палицю

13.Розділ закінчується реченням

А Тої ночі кінчився вересень і почався жовтень.  Б Тої ночі кінчився серпень і почався вересень.  В Тої ночі кінчився жовтень і почався листопад.

 

 

 

              Григір Тютюнник, повість «Климко». Розділ ІІІ. Тест

                                                      ІІ варіант

1.Климко звернув з дороги до

А саду   Б чорної копички сіна чи соломи   В старого куреня на баштанищі

2. Доповніть речення, на місці крапок уставте необхідні за змістом слова

«Воно заходило за гори, і гори з цього боку …, взялися  … тінню»

А потемнішали, голубою   Б посвітлішали, сірою   В потемніли, сизою

3.Хлопяче товариство почувало себе в низенькій кам’яній Климковій хижі, як

А в окремій республіці   Б у погребі   В на Робінзоновому острові

4.Два дні Климко спав на

А на голому тапчані   Б на голому столі   В на голому ліжку

5.Учительку хлопчиків звали

А Наталія Миколаївна  Б  Наталія Миронівна  В Наталія Василівна

6.Знайдіть відповідність між персонажем та його характеристикою

Персонаж     Характеристика

1.Зульфат    А Завжди був небалакучий у товаристві.

2.Климко     Б Прибіг захеканий, з гарячими рум’янцями на гострих смуглих

                       вилицях

3.Торговець  В Вона стояла з немовлям на грудях, притиснувши до себе разом

                          із немовлям трояндову, мов сто троянд, сукню.

4.Учителька  Г Бородань почув її, знайшов кам’яними очима в натовпі…

                       Д Вони відійшли вже далеченько від базару…

7. «Кармелючок мій малий»- так назвала Наталія Миколаївна

А Климка  Б Зульфата  В Михайлика

8.Климко і Зульфат запропонували вчительці допомогу

А доглядати дитину  Б виміняти продуктів  В перейти жити до них

9.Зульфат приніс із дому для маляти  А колиску   Б іграшки  В необхідний одяг

10.Дідусь Гареєв наказав Зульфатові принести з Лобовки для маляти

А хліб  Б молоко  В картоплю

11. У характері Климка проявляються риси характеру

А турботливість і хазяйновитість В економність та бережливість                            Б товариськість і дружелюбність

12.Визначте послідовність дій Климка перед походом у Слов’янськ

А написав записку Наталії Миколаївні; підсипав у «буржуйку» вугілля; подався у виселок до Бочонка ;

Б  підсипав у «буржуйку» вугілля ; написав записку Наталії Миколаївні;

подався у виселок до Бочонка;

В подався у виселок до Бочонка; підсипав у «буржуйку» вугілля ; написав записку Наталії Миколаївні.

13.Розділ закінчується реченням

А Тої ночі кінчився жовтень і почався листопад.  Б Тої ночі кінчився серпень і почався вересень.  В Тої ночі кінчився вересень і почався жовтень

docx
Додав(-ла)
Браїлова Олена
Додано
8 червня
Переглядів
125
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку