24 вересня о 18:00Вебінар: Використання елементів проєктної діяльності в умовах змішаного навчання

Григір Тютюнник, повість «Климко». Розділ ІV. Тест

Про матеріал
Тест має на меті перевірити знання учнями четвертого розділу повісті, уміння здійснювати причинно-наслідкові звязки, визначати риси характеру персонажів, логічно мислити й робити висновки. Кожне питання має три варіанти відповіді, одне з них - на встановлення відповідності. Наявні міжпредметні звязки з українською мовою. Відповідає вимогам чинної програми.
Перегляд файлу

              Григір Тютюнник, повість «Климко». Розділ ІV. Тест

 

                                                      І варіант

1.У реченні автор використав художній засіб:

 «Сяяло сонце, гралося з росою у блискітки…»

А епітет  Б метафору  В порівняння

2.Дівчина на базарі тримала в руках букет

А ромашок    Б чорнобривців   В троянд

3.«Ти серединою міста не їдь, а глухими вуличками – і на шлях» - радить швець

А дівчині-красуні  Б Климкові   В подорожньому

4.Швець запропонував поміняти на сіль

А калоші   Б чобітки   В балетки

5.Форму якого відмінка іменника вживає автор у звертаннях хазяїне, хлопче, тітонько, хлопчику, молодице    А називного відмінка  множини   Б  кличного відмінка однини    В   знахідного відмінка однини

6.Стосунки й розмови між простими людьми на базарі будуються на засадах

А взаєморозуміння, підтримки та допомоги й турботи   Б взаєморозуміння, підтримки та  вигоди  В взаєморозуміння, підтримки та зверхнього ставлення

7. Щоб захистити й сховати дівчину від поліцаїв, Климко    А висмикнув із торби надірвану плащ-палатку й розіпнув її в руках так, щоб затулити дівчину  Б побіг через базарну площу    В    словами намагався відволікти увагу поліцаїв 

8. Доповніть речення, на місці крапок уставте необхідні за змістом слова: «Дівчина сполохано глянула на …. темними затіненими очима і швидко вп’ялася пальцями в квітчасту хустку»    А шевця   Б поліцая   В  Климка

9.Швець віддав Климкові прорезинені тапочки безкоштовно, тому що

А у нього не було грошей   Б він земляк   В чоловік мав щедру душу

10.Установіть відповідність між персонажем та його характеристикою

  Персонаж     Характеристика

1.Климко    А Бліда, з величезними карими очима, в яких аж кричала безпорад-

                         на мука од страху, зібгала хустку тремтячими пальцями…

2.Дівчина    Б Він посміхнувся… його веселі зморшки біля очей і по всьому

                          виду, і над похмуро порожнім майданом ніби проясніло.

3.Швець      В В очах бриніли сльози, а руки так трусилися, що він міцно сплів

                           їх пальцями і затис між коліньми.

4.Поліцаї     Г Він махав нею швидко, боячись відстати.

                     Д Вони з карабінами напереваги оточили і повели бранців до воріт.

11.У реченні  «В рядах принишкли, і від цієї тиші, що настала враз, одрубом, на майдані зробилося моторошно-похмуро» відсутні частини мови:

А прикметник, вигук   Б числівник, дієслово   В числівник, іменник

12.Речення «Я вам, тітонько, води наношу, дров нарубаю, чи ще щось зроблю, що скажете. Чесне слово!» характеризує Климка як     А трудолюбивого, працьовитого  Б хитрого, улесливого   В відвертого й хитрого

 

              Григір Тютюнник, повість «Климко». Розділ ІV. Тест

 

                                                      ІІ варіант

1.У реченні автор використав художній засіб:

  «Сіра людська хвиля з розпачливим криком накотилася на паркан…»

А метафору   Б порівняння   В епітет

2.Дівчина, яку врятував Климко від поліцаїв, ішла в

А Полтавщину  Б  Сумщину  В Харківщину

3. Поліцай на базарі вживає приказку   А Без Гриця вода освятиться                      Б Без одної Химки ярмарок буде           В І ми, Химко, люди

4. «Ви ж підмогніть там хлопчині» - турбується швець про Климка, звертаючись

А до бабусі   Б до дівчини   В до жінки

5.Стосунки й розмови між простими людьми на базарі будуються на засадах

А взаєморозуміння, підтримки та допомоги й турботи   Б взаєморозуміння, підтримки та  вигоди  В взаєморозуміння, підтримки та зверхнього ставлення

6. Форму якого відмінка іменника вживає автор у звертаннях дочко, дівчинко ,  сестрице, дядю, квітко моя    А називного відмінка  множини   Б   кличного відмінка однини    В   знахідного відмінка однини

7. Щоб захистити й сховати дівчину від поліцаїв, Климко  А висмикнув із торби надірвану плащ-палатку й розіпнув її в руках так, щоб затулити дівчину  Б побіг через базарну площу    В    словами намагався відволікти увагу поліцаїв 

8. Доповніть речення, на місці крапок уставте необхідні за змістом слова: «Перед … двома рівними рядочками стояли прорезинені тапочки- великі, і малі,

і зовсім манюні, на дитину»   А тіткою   Б  дядьком   В дівчиною

9.У реченні «Посеред майдану з’юрмилися, тулячись одна до одної, душ тридцять дівчат і серед них один-однісінький високий, на голову вищий за всіх, білолиций юнак» немає частин мови:   А прикметника й частки     Б частки й вигука     В прислівника й частки

10.Розділ починається реченням  А Він устав разом із сонцем. Б Сонце світило ясно.  В Сонце щедро посилало свої лагідні промені на землю.

11. Установіть відповідність між персонажем та його характеристикою

  Персонаж          Характеристика

1.Дівчина    А Він устав разом із сонцем. Тіло йому охопила гаряча млость,

                           в очах плавали жовті плями…

2.Климко    Б Вона тримала в руках чепурно, квітка до квітки складений букет.

3.Швець      В Він уперся коліньми в тачку, ніби йому не було більше дороги.

4.Поліцай    Г На скронях йому густо висіялася кучерява розсадка сивини, а

                         лице було все в зморшках, де чаїлася добра лагідна усмішка.

                    Д Поліцаї пройшли повз шевця і Климка, навіть не глянувши на них.

12.Тітонька характеризує Климка влучним словом

А бідовий    Б бідовенький    В  бідовіший

 

docx
Додав(-ла)
Браїлова Олена
Додано
9 червня
Переглядів
107
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку