Громадянська освіта. Тематичне оцінювання за розділом І "Особистість та її ідентичність"

Про матеріал

Завдання підібрані для підведення підсумку вивченого розділу громадянської освіти "Особистість та її ідентичність".

Вміння та навички: вільно оперувати основними поняттями; використовуваи інормацію з різних галузей знань; критично аналізувати власні життєві пріорітети.

Установки і цінності: усвідомлення своєї ідентичності; визначення цінності особистої цінності - гідність людини; усвідомлення важливості процесу соціалізації в суспільстві

Перегляд файлу

ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА

ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ «ОСОБИСТІСТЬ ТА ЇЇ ІДЕНТИЧНІСТЬ»

І ВАРІАНТ

І РІВЕНЬ

  1. Яка з наведених характеристик відображає розуміння людини к біосоціальна істота:

А. формування під впливом загальнолюдської культури

Б. у ній біологічно закладена здатність до активного розвитку в соціальному середовищі

В. визначає тілесну організацію людини

Г. за своєю сутністю людина – духовна істота, але водночас прив’язана до свого тіла

      2.    Сукупність своєрідних і неповторних якостей, що відрізняють одну людину від іншої, визначає    зміст терміна:

                       А. індивідуальність      Б. особа             В. громадянин              Г. персона

      3.   Знайти застосування своїм талантам і здібностям, яке б дозволяло задовольнити свої потреби, людина здатна завдяки:

                      А. самореалізації        Б. соціалізації      В. індивідуалізації        Г. приватизації

     4.   Як називають форму організації молоді як автономного цілісного утворення всередині  панівної культури?

                     А. субкультура     Б. елітарна культура     В. контркультура    Г. масова культура

     5. Здатність пристосовуватися до різних умов називають:

                     А. здоров’ям      Б. мобільністю               В. адаптацією             Г. креативністю

 

ІІ РІВЕНЬ

     6. Дати визначення поняття «особистість».

     7. Ідентичність – це:

         А. підвищення власного освітнього рівня

         Б. розуміння своєї унікальності, з одного боку, та відчуття належності до певної соціальної групи – з іншого

         В. відчуття себе сучасною людиною

 

ІІІ РІВЕНЬ

     8. Схарактеризуйте етапи соціалізації (поняття, етап, вік)

     9. Складіть логічну схему до такого явища як молодіжна субкультура

Назва поняття/явища

Позитивні сторони

Вади (виклик)

 

 

 

 

IV РІВЕНЬ

   10. Поміркуйте над рядками поезії В. Симоненка (напишіть есе, спираючись на запитання та використовуючи інші крилаті вислови про людину)

Ти знаєш, що ти — людина

Ти знаєш про це чи ні?

Усмішка твоя — єдина,

Мука твоя — єдина,

Очі твої — одні. .       

  1. Яку думку висловлює автор? 
  2. Як ви визначаєте поняття «індивідуальність людини»?

 

 

 

 

ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ «ОСОБИСТІСТЬ ТА ЇЇ ІДЕНТИЧНІСТЬ»

ІІ ВАРІАНТ

І РІВЕНЬ

  1. Як називається процес засвоєння людиною знань, норм та цінностей, що дозволяють їй бути повноправним членом суспільства?

А. індивідуалізація       Б. асиміляція      В. соціалізація             Г. демократизація

      2.    Людину, що належить до постійного населення якої-небуть держави, користується її правами й виконує обов’язки, встановлені законами цієї держави, називають:

             А. особою                    Б. особистістю    В. громадянином          Г. персоною

     3.   Загальне визначення людиною цінностей відбувається в процесі:

            А. демократизації        Б. соціалізації     В. індивідуалізації       Г. приватизації

    4.   Яка функція сім’ї полягає в задоволенні притаманних кожній людині потреб в особистому щасті та любові?

           А. виховна            Б. емоційна    В. господарсько-побутова    Г. рекреативна

    5. Який із термінів позначає усталену законодавством форму стосунків між чоловіком і жінкою?

           А. сім’я                  Б. шлюб         В. родина               Г. спорідненість

 

ІІ РІВЕНЬ

    6. Дати визначення поняття «ідентичність».

    7. Соціалізація – це:

         А. саморозвиток;

         Б. взаємодія з іншими людьми у різних сферах життя;

         В. взаємодія з усіма людьми, крім своєї сім’ї.

 

ІІІ РІВЕНЬ

   8. Схарактеризуйте інститути та агентів процесу соціалізації (визначення, приклади)

   9.  Складіть логічну схему до такого явища як соціальні норми

Назва поняття/явища

Позитивні сторони

Вади (виклик)

 

 

 

 

IV РІВЕНЬ

   10. Укладіть «хмару слів», присвячену тому молодіжному руху, якому ви симпатизуєте. Назвіть причини відходу молоді в андеграунд.

 

 

   

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Головенкова Валентина Юхимівна
    матеріал відповідає програмі, добре для узагальнення вмінь 1навичок учнів, формує цінності, усвідомлення процесу соціалізації, розвиває критичне мислення учнів
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 вересня 2018
Переглядів
22488
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку