Групова форма організації освітнього процесу

Про матеріал
Презентація "Групова форма організації навчання", як одна з форм, яка сприяє формування софт-скилів-навичок комунікації, співпраці, спільного досягнення ефективного результату. Для підвищення кваліфікації і вдосконалення методологічних компетенцій педагогів НУШ
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Групова форма організації навчального процесу. Вчитель біології- Володіна О. В. Дніпровський ліцей №97 ДМР2023/24 н.р.

Номер слайду 2

Групова діяльність на уроках. Ознаки:група учнів спільна метаопосередковане керуваннядосягнення спільного результату. Головна мета вчителя- організувати пошукову діяльність в групі учнів для досягнення спільного результату.(не пояснити, показати і донести…!)

Номер слайду 3

Навіщо? Уміння, навички, компетенції, скіли Soft-skill. Співпраця. Результати. Спілкування. Мотивація. Активізація Лідерство. Спілкування і співпраця учнів на уроці – один із основних принципів формування особистості в системі навчання.

Номер слайду 4

Компетенції, soft skills:комунікаціясамоконтрольлідерствоефективне мисленняаргументаціяприслуховуватися до думки групикультура ведення діалогуініциативністьлояльністьгнучкістьстресостійкістьемпатіявідповідальності індивідуальна і колективна

Номер слайду 5

Природа: Біосоціальна природа людини. Відчуття безпеки- емоційна підтримка. Соціалізація-залучитися до групи. Група-джерело орієнтації в сьогоденній дійсності«Спільне палювання»-ефективність результатів. Групова гра-древній інстинкт суспільних тварин

Номер слайду 6

Сінергія. Резонанс

Номер слайду 7

Принципи роботи в групі:правиласправедливістьрегламентрозподіл ролейсамостійністьправо виборуправо на помилкуколективний результатіндивідуальний вкладколективна відповідальністьлояльність

Номер слайду 8

Шляхи формування груп:за вибором вчителяза бажанням учнівза стилем роботиза рівнем складностівипадково, жеребкуванняза вибором лідерів

Номер слайду 9

Форми групової роботи:парна кооперативно-групова диференційовано-групова ланкова -( постійні групи, єдине завдання)індивідуально-групова-(частки спільного завдання)

Номер слайду 10

Варіанти організації групової роботи: «Діалог» «Синтез думок» «Спільний проект»«Захист проектів» «Пошук інформації» «Коло ідей» «Акваріум» «Перегони»«Лабораторія»«Конференція»«Чорна скринька»

Номер слайду 11

Переваги групової роботи: Опосередковане керування навчальним процесом. Співпраця учнів і вчителя. Співпраця і спілкування учнів. Спонукає учня звертатися до вчителя. Зменшує психологічний бар’єр для учня. Віявляє лідерські і творчі якості учнів. Мотивує до навчання. Активізує учбову і пошукову діяльність. Розвиває софт-скіли. Виховує відповідальність і лояльність

Номер слайду 12

Недоліки групової роботи:втрата часу (на додаткову підготовку і організацію, домовлення)емоційне перевантаження вчителяскладніше керувати групами«прихований інтелект»необ’єктивне оцінювання

Номер слайду 13

Моделі проектів уроків з груповою формою роботи:«Вітаміни»-10 кл., загальна біологія«Поліклініка»-8кл., біологія людини«Пасіка» -7 кл., біологія тварин«Космічна подорож» -5 кл.,природа«Морська регата»- 5 кл.,природа«За грибами»- 6кл., біологія«Екзотичні плоди»- 6 кл., ботаніка«Суд над мобільником»- виховна година,6кл.«Професії майбутнього»- позакласний захід, 6кл.« Екзамен з ПДД»- виховна година, 6 кл.

Номер слайду 14

«Морська регата», 5 клас, Моя планета Земля

Номер слайду 15

«Професії майбутнього», позакласний захід , 6 кл.

Номер слайду 16

Інтегрований урок: біологія+англ.мова «Vitamine in metabolizm» , 10 кл.

Номер слайду 17

Універсальна структура урока- «Перегони»з кооперативно-груповою формою роботи. Тема:________________________________________________{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Ролі \ групи1231 Команда2 Капітан3 Художник4 Науковець5 Дослідник6 Оратор7 Секретар8 Слухач9 Гра-вікторина10 Д\з ПІДСУМОК БАЛІВ:

Номер слайду 18

Приклад структури урока-перегонів«Морська регата». Моя планета Земля.Інтелект України, 5 кл{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Ролі \ групи1231 Корабль. Наутілус. Перемога. Бриз2 Капітан3 Штурман4 Кок5 Боцман6 Оратор7 Метеоролог8 Бортовий журнал9 Гра-вікторина10 Д\з ПІДСУМОК БАЛІВ:

Номер слайду 19

Приклад структури інтегрованого урока-конкурса«Vitamins», біологія і екологія -10кл.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Ролі \ групи1231teamretinoltocopherolbiotin2capitan3vitamin4story5picture6translator7busket8listening9game10quiz11practicalamount

Номер слайду 20

Творчі і дослідницькі роботи - результат діяльності в групах.

Номер слайду 21

Номер слайду 22

pptx
Додав(-ла)
Володіна Олена
Додано
10 грудня 2023
Переглядів
204
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку