Гуманізм. Високе Відродження.

Про матеріал
Познайомити учнів з періодом «Відродження» та розкрити зміст понять «Відродження», «гуманізм», «бароко», познайомити учнів з досягненнями в культурі, які привели до змін в суспільному світогляді європейців, що врешті решт стали початком нового етапу розвитку Європи і світу в цілому; розвивати вміння учнів працювати з підручником, історичними документами та творами мистецтва на основі, яких учні навчяться робити висновки підтверджуючи їх фактами; виховувати в учнів сприйняття європейської культури, як частини української.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Гуманізм. Високе Відродження.

Номер слайду 2

МЕТА – познайомити учнів з періодом «Відродження» та розкрити зміст понять «Відродження», «гуманізм», «бароко», познайомити учнів з досягненнями в культурі, які привели до змін в суспільному світогляді європейців, що врешті решт стали початком нового етапу розвитку Європи і світу в цілому; розвивати вміння учнів працювати з підручником, історичними документами та творами мистецтва на основі, яких учні навчяться робити висновки підтверджуючи їх фактами; виховувати в учнів сприйняття європейської культури, як частини української. Основні ідеї та поняття: гуманізм, Відродження, бароко. Тип уроку: комбінований. ПЛАН УРОКУ: Наслідки ВГВ.«Відродження», як новий період культурного розвитку. Гуманізм. Періодизація епохи «Відродження».Італійське Відродження. Північне Відродження. Особливості епохи бароко

Номер слайду 3

Боротьба проти католицької церкви називається революція. Реформація розпочалась у Німеччині. Основоположником реформації став Мартін Лютер. Свої «95 тез» М. Лютер вивісив у 1617р. М. Лютер очолив Селянську війну в Німеччині. Селянська війна в Німеччині тривала з 1524 – 1525рр. Одним з наслідків Селянської війни було закріплення роздробленості Німеччини. Реформацію у Швейцарії очолив король. Головою Англіканської церкви став Жан Кальвін. Прибічників реформації католицька церква називала єретиками.«Злими псами» Папи Римського були члени «Товариства Ісуса». Головою «Товариства Ісуса» (Ордену Єзуїтів) був Ігнатій Лойола.

Номер слайду 4

Ні Так Так Ні Ні Так Так Ні Ні Так Так Так

Номер слайду 5

ПИТАННЯ на повторення: Яку роль відігравала церква в культурному житті середньовічної Європи?Після яких подій змінилося відношення європейців до католицької церкви?Як змінюється світогляд європейців після ВГВ?ВГВ перевернули життя середньовічного європейця та зруйнували авторитет католицької церкви, який тримався на міфах про створення Всесвіту та можливостях самої людини. ВГВ не тільки відкрили європейцям нові землі, а нові можливості економічного, соціального та культурного розвитку, що стало поштовхом до відновлення інтересу європейців до античної цивілізації. Центром розвитку якої була людина, її потреби, бажання та можливості. ПИТАННЯ на повторення: Пригадайте, які країни були основою розвитку Античної цивілізації?Де знаходився центр культури Античної цивілізації перед її загибеллю?Назвіть п-ов на якому знаходилась Римська імперія.

Номер слайду 6

Центром формування нової культурної епохи стала саме Італія як спадкоємиці культури Давнього Риму. Близько середини XIV ст. в Італії виникла культура епохи Відродження, або Ренесансу, як її називали французи. Саме італійські майстри відродили мистецтво Стародавніх Греції та Риму, звідки й походить назва епохи. Відро́дження, або Ренеса́нс (фр. Renaissance — «Відродження») — культурно-філософський рух кінця Середньовіччя — початку Нового часу, що ґрунтувався на ідеалах гуманізму та орієнтувався на спадщину античності.

Номер слайду 7

Гуманізм — визнання цінності людини як особистості, її права на вільний розвиток і реалізацію своїх можливостей.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Італійське Відродження

Номер слайду 10

Північне Відродження. Північним Відродженням називають культуру Ренесансу, яка поширювалась у XV—XVI ст. в країнах, розташованих на північ від Італії: у Німеччині, Нідерландах, Франції та Англії. Північне Відродження, на відміну від італійського, натхнення черпало не лише в античності, а також у готиці та працях середньовічних богословів.Існували 4 напрямки: Перший пов'язаний з діяльністю вчених-гуманістів. Вони критикували римську католицьку церкву. Це Генріх Бабель, Йоганн Рейхі, Еразм Роттердамський. Другий напрямок пов'язаний з діяльністю письменників, з рухом реформації — Мартін Лютер, Ульріх фон Гуттен. Третій — бюргерська література (міська): Себастіан Брант («Корабель дурнів») і майстерзінгери — Ганс Сакс (швець), лірик, відомий поет. Четвертий пов'язаний з безіменною (анонімною) народною творчістю Це література про дурнів — популярний тоді жанр.

Номер слайду 11

Особливості мистецтва бароко.

Номер слайду 12

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ: Гуманізм – що це таке, його види та хто такі гуманісти.//https://termin.in.ua/humanism. Північне Відродження.//https://www.wikiwand.com/uk/Особливості культури Італійського Відродження.//https://studfile.net/preview/4395355/page:31/Прочитати параграф 5 Запитання стр. 9. Складіть таблицю «Митці італійського Високого та Північного Відродження». (письмово) ПРАКТИЧНА РОБОТА

pptx
До підручника
Всесвітня історія 8 клас (Сорочинська Н.М., Мартинюк О.О., Гісем О.О.)
Додано
24 грудня 2022
Переглядів
789
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку