Гурткова робота "Фізико-математичний КВК "Розумники""

Про матеріал
Цей матеріал можуть використовувати вчителі у своїй позакласній та позашкільній роботі, з метою пiдвищення iнтересу учнiв до вивчення математики та фізики, розширення i поглиблення знань з предмету, створення сприятливих умов для виявлення знань у нестандартних ситуацiях, бажання брати участь у різних конкурсах; розвивати iнтелектуальний рiвень, винахiдливiсть та логiчне мислення; виховувати впевненiсть у собi, наполегливiсть.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИЙ  КВК

C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\MEDIA\CAGCAT10\j0300840.wmf

РОЗУМНИКИ

 

 

Мета: пiдвищити iнтерес учнiв до вивчення математики, розширити i поглибити знання з предмету, створити сприятливi умови для виявлення знань у нестандартних ситуацiях, виховувати бажання брати участь у різних конкурсах;

розвивати iнтелектуальний рiвень, винахiдливiсть та логiчне мислення;

виховувати впевненiсть у собi, наполегливiсть.

Обладнання: мультимедiйна дошка, дошка для облiку балiв кожного учня, аркушi паперу, ручки.

Хiд гри

Найважливiше  завдання  цивiлiзацiї – навчити людину  мислити.

Т. Едiсон

Не  бiйся,  що  не  знаєш ,-  бiйся,  що  не  навчишся.

Китайська  мудрiсть

І. Передмова:

Добрий  день!

Вiтаю  усіх  присутнiх  на  нашому  фiзико-математичному  КВК.  Сьогоднi  ми  зiбралися  з  вами,  щоб  зрозумiти,  що  фізика  та  математика–  науки  цiкавi  та  багатограннi.

Оголошую  вам  членів  журі  (представлення  журі).

Прошу,  вас,  дорогi  учасники,  подiлитися  на  дві  команди.  Придумати  назви  своїх  команд,  девiз  та  вибрати  свого  капiтана.

ІІ. Представлення  команд  та  привiтання.

Представлення  команд  оцінюється  максимально  в  5  балiв.

ІІІ.  Урочиста  клятва

Ми,  урочисто  клянемось  не  застосовувати  недозволених  прийомів  (тобто  не  допускати  математичних  помилок,  полюбити  суперника  як  самого  себе,  не  сперечатися  з  журi,  не  загравати  з  болiльниками).

Якщо  порушу  цю  клятву,  то  нехай  навiки  забуду  таблицю  множення,  нiколи  не  згадаю  теорему  Пiфагора,  забуду  назавжди  всi  закони  фiзики  нехай  опитує  мене  що  уроку  мiй  вчитель  фiзики  та  математики.

Команди

Клянемось!

ІV.  Конкурс  «Розминка» 

 Кожнiй  командi  показують  портрет  фiзика.

Його  потрібно  назвати  i  вказати  галузь  дiяльностi  (по  2  портрети,  додаються  в  презентацiї).

 Кожній  командi  дають  фiзичнi  прилади.

Назвати  прилад,  розповiсти  про  його  застосування  в  науцi,  технiцi,  побутi.  (Прилади  з  фiзичного  кабiнету:  термометр,  терези,  барометр).

V.  Гра  «Кожнiй  руцi    своя  робота»

Дошку,  яка  знаходиться  на  сценi,  умовно  (крейдою)  дiлять  на  дві  частини.  На  сцену  викликають  трьох  болiвальникiв  i  в  кожну  руку  дають  крейду.  Завдання:  лівою  рукою  накреслити  три  трикутники,  а  правою    три  кола.

VI.  Конкурс  «Всезнайко»

1. З  якої  речовин  складається  фiзичне  тiло    дощова  крапля? (вода)

2. Назвiть  одиницi  швидкостi.  (км\год, м\с).

3. Чи  змiнюється  маса  води  при  її  замерзаннi? (нi)

4. Температура,  за  якої  кипить  вода? (100° С)

5. Як  називається  сила,  з  якою  Земля  притягує  до  себе  тiло? (сила  тяжiння)

6. Яким  загальним  словом  можна  назвати  повiтря,  воду,  залiзо? (речовина)

7. Як  називається  число, записане  під  рискою  дробу?  (знаменник)

8. .Як  називається  дрiб  5/2?  (неправильний)

9. 0,5  вiд  300  дорiвнює  ____________(150)

10. У  батька  5  дочок.  Кожна  має  брата.  Скiльки  дiтей  у  батька?  (шестеро)

11. Пара  коней  пробiгла  10  км.  Скiльки  кiлометрiв  пробiг  кожен  кiнь?

(10  км)

12. Два  батька  та  два  сина  з’їли  на  снiданок  3  яйця,  причому  кожен  з’їв  1  яйце.  Як  це  могло  статися?  (дід, син, онук)

13. Трикутник,  у  якого  всi  сторони рiвнi__________ (рiвностороннiй)

14. Сторони  прямокутника  а  i  b. То  площа  =___________ (S=ab)

15. Прилад  для  вимiрювання  кутiв______________(транспортир)

VIІ.  Конкурс  «Прикраси  вишиванку»

Кожнiй  командi  пропонується  ескiз  вишиванки  яку  потрібно  заповнити  фiзичними  та  математичними  формулами  або  символами.

VIII.  Конкурси  для  болільників.

1. Перемагає  та  команда,  чиї  болiльники  назвуть  більше  прислiв’їв,  скоромовок,  пісень  з  числами.  Наприклад:

- Одна  голова    добре,  а  двi    краще.

- Сiм  раз  вiдмiр    один  вiдрiж.

2.  Дати  вiдповiдi  на  питання:

-   скiльки  квадратів  на  рисунку?

 

 

 

 

IX.  Конкурс  капiтанiв

Капiтани  команд  задають  по  2  питання  командам  суперника.

Оцiнюється  i  запитання,  i  вiдповiдь.

Х.  Математичнi  перегони

Учням  пропонується  конверти    завданнями ,  якi  потрiбно розв’язати.

ХІ.  Пiдбиття  пiдсумкiв  виховного  заходу.

На  цьому  наш  захiд  пiдходить  до  кiнця.  Доки  журi  лiчить  бали,  набранi  командами,  й  визначає  переможця,  менi  б  хотiлося  почути  вiд  вас:

Чи  було  цiкаво____________________

Який  момент  заходу  викликав  найбiльш  яскравi  враження_________

Дякую  всiм  за  спiвпрацю,  до  побачення!

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 9 клас, Сценарії
Додано
1 лютого 2023
Переглядів
152
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку