№ |
Дата |
Тема заняття |
Теорія |
Практичні заняття, конкурси, тести, анкетування |
Відео, аудіо |
Презентації |
Країни євросоюзу |
||
1. |
|
Вступне заняття |
|
|
|
|
|
||
2. 3. 4. 5. |
|
Поняття про цивілізації. |
Поняття про цивілізації. Поняття цивілізації. Взаємозв'язок культури і цивілізації. "Живі" цивілізації сучасного людства. |
|
|
“Світові цивілізації” “Систематика цивілізацій” |
Загальні відомості про країни євросоюзу |
||
6. |
|
Типи цивілізацій. «Захід і Схід». |
Типи цивілізацій |
|
|
|
Австрія |
||
7. |
|
Головні риси Європейської цивілізації. |
Головні риси Європейської цивілізації |
|
|
|
Бельгія
|
||
8. |
|
Знайомство з Європейським Союзом. |
Євросоюз |
Практична робота |
|
Євросоюз |
Болгарія |
||
9. 10. |
|
Поняття про склад європейського континенту. Географічне положення Європи. |
Географічне положення Європи. |
|
|
|
Велика Британія |
||
11. 12. 13. |
|
Поняття про європейські країни. Історичний шлях розвитку європейських країн. |
|
ЕКСПРЕС – ПОДОРОЖ КРАЇНАМИ ЄВРОПИ. ДИТЯЧІ ЄВРОПЕЙСЬКІ ІГРИ.
|
10 найкрасивіших міст Європи.
|
Навколо Європи |
Греція |
||
14. 15. |
|
Населення Європи. Місце України в європейській історії. |
Населення Європи. Місце України в європейській історії. |
|
|
|
Данія |
||
16. 17. |
|
Спільні та відмінні риси української та європейської історії. |
Спільні та відмінні риси української та європейської історії. |
Практичне заняття на тему: Визначення спільних та відмінних рис європейської та української історії
|
|
|
Естонія |
||
18. 19. 20. |
|
Останні зміни на карті Європи. Європейський Союз. Поняття про інституції Європейського Союзу. |
Поняття про інституції Європейського Союзу. Як працює ЄС.(Довідник інституцій ЄС). Розширення ЄС.
|
Засідання ШЄК на тему: “Останні зміни на карті Європи”. Інтелектуальна гра “Найрозумніший”. Виховний захід: “Подорож до країн Євросоюзу”. Складання пазлів, гра “Поговори зі мною”, гра “Привіт, Європо!” |
Відеопрезентація європейських свят |
“Інституції Європейського Союзу” |
Ірландія
|
||
21. 22. |
|
Нормативно-правова база Європейського Союзу. Основні вимоги для вступу до Євросоюзу. |
Нормативно-правова база Європейського Союзу. Копенгагенські критерії членства в Європейському союзі (інформаційно-аналітична довідка) |
Прес – конференція на тему “Нормативно-правова база Європейського Союзу. Основні вимоги до вступу до Євросоюзу” |
|
“Нормативно-правова база Європейського Союзу.” |
Іспанія |
||
23. |
|
Лісабонський договір. |
Лісабонський договір |
Лісабонський договір |
|
“Основні положення Лісабонського договору” |
Італія |
||
24. 25. |
|
Полікультурне суспільство. Європейські цінності. |
Полікультурне суспільство. Європейські цінності. |
|
|
“Європейські цінності” |
Кіпр |
||
26. 27. 28. |
|
Шляхи формування та розвитку європейської культури. Мовна палітра сучасної Європи. Міжкультурний діалог |
Шляхи формування та розвитку європейської культури |
“Парад Європейських мов” |
|
“Парад Європейських мов” |
Латвія |
||
29. 30. |
|
Європейська культурна самобутність. Охорона культурної спадщини народів світу. |
Європейська культурна самобутність |
|
|
“Культурна Спадщина Європи” |
Литва
|
||
31. |
|
Права національних меншин в європейських державах. |
Права національних меншин у європейських державах. |
Практична робота з контурною картою та завдання до теоретичного матеріалу. |
|
|
Люксембург |
||
32. 33. |
|
Релігія в житті сучасного європейця. Основні релігії країн Європи. |
|
Релігія в житті сучасного європейця. Релігія в країнах Європейського Союзу
|
|
Основні релігії країн Європи |
Мальта
|
||
34. 35. |
|
Українці - співтворці європейської культури. .Розвиток толерантності в країнах Європи. |
Єврознавство – шлях до толерантності. 6 Прапорів Толерантності.
|
Заняття з учнями “Вчимося бути толерантними”, Континентальна гра-подорож “Європа без кордонів”, Конкурс “Віза”, Конкурс “Митниця”, Конкурс “Країни та столиці”, Конкурс “Європейський союз”, Конкурс “Рекорди Європи”, Конкурс “Літературний вояж”, Конкурс “Чудеса Європи”.Тест 1. «Наскільки ви толерантні?» Тест 2. «Чи проявляєте ви толерантність?» Година спілкування «Планета Толерантності» |
Declan Galbraith – Tell me. Непоседы – Дети солнца |
“Планета толерантності” |
Нідерланди
|
||
36. 37. |
|
Європейський культурний вплив на Україну. Внесок України в культурну спадщину Європи. |
Європейський культурний вплив на Україну. Внесок України в культурну спадщину Європи. |
|
|
“7 чудес України” |
Німеччина
|
||
38. |
|
Спільні проблеми і здобутки європейських держав в галузі культури. |
Спільні проблеми і здобутки європейських держав в галузі культури. |
|
|
|
Польща |
||
39. |
|
Проблеми війни та миру та їх прояв в історії Європи. |
|
Проблеми війни та миру та їх прояв в історії Європи |
|
Проблеми війни та миру. Війна та мир в Європі. |
Португалія |
||
40. 41. |
|
Війна у XXI столітті. Війна України та Росії. |
|
|
|
|
|
||
42. 43. |
|
Наслідки війн у світі. Основні заходи європейських країн щодо збереження миру на планеті. |
Світові війни XX століття. Проблеми війни і миру та їхній прояв в історії Європи.Шляхи розв'язання глобальних проблем. |
|
|
Наслідки війни. Україна в Першій світовій війні. |
Румунія |
||
44. 45. |
|
Глобалізація та її основні складові. Позитивні та негативні наслідки глобалізації. |
Глобалізація та її основні складові |
|
|
|
Словаччина |
||
46. 47. |
|
Прояв глобальних проблем людства в Україні. Демографічна проблема та причини її загострення. |
Прояв глобальних проблем людства в Україні. Глобальні екологічні проблеми |
|
|
Глобальні проблеми людства (2) Демографічні проблеми людства |
Словенія
|
||
48. 49. |
|
Екологічні проблеми та їхні наслідки. Проблеми, що хвилюють людство. |
Екологічні проблеми та їхні наслідки |
|
|
|
Угорщина |
||
50. 51. |
|
Небезпечні хвороби в Європі. |
Небезпечні хвороби та їхнє поширення в Європі
|
|
|
Посилення контролю за туберкульозом в Україні, в Європі, в світі. |
Фінляндія |
||
52. 53. |
|
Вірус імунодефіциту людини / Синдром набутого імунодефіциту. |
ВІЛ-ІНФЕКЦІЯ І СНІД В УКРАЇНІ
|
Тренінг «ВІЛ\СНІД – це стосується кожного»
|
1.Соціальна реклама. 2. Відео: “Профілактика СНІДу” |
“Вірус імунодефіциту людини / Синдром набутого імунодефіциту” |
Франція |
||
54. 55. |
|
Covid-19 |
Причини захворювання , інфікування та поширення. |
|
|
|
|
||
56. 57. 58. |
|
Інтеграційні процеси в сучасній Європі. Інтерактивне спілкування: молодь на шляху інтеграції України в Європу. |
Інтерактивне спілкування: молодь на шляху інтеграції України в Європу |
“Зоряний час” – інтелектуальна гра
|
|
Медіа - конспект: “Що треба знати про Європейський Союз?” “Європейський Союз –Сполучені Штати Європи” |
Хорватія |
||
59. |
|
Розвиток та перспективи міжнародного молодіжного співробітництва |
Розвиток та перспективи міжнародного молодіжного співробітництва |
|
|
|
Чехія |
||
60. 61. |
|
Співпраця роботи євроклубів. Мережа євроклубів України. |
Довідник для школярів. Українська мережа європейських клубів. Євроклуби України. |
Практичні заняття в Євроклубах |
|
|
Швеція |
||
62. 63. 64. 65. 66. |
|
Інтерактивні методи діяльності в роботі євроклубу. Індивідуальна та командна робота. |
|
Тренінги з європейської інтеграції та впровадження європейських проектів. Анкета учасника акції «Тиждень Європи» Анкета для перевірки знань і умінь старшокласників з питань діяльності Європейського Союзу |
|
|
Спеціальні території держав-членів Європейського Союзу |
||
67. 68. |
|
День Європи в Україні. День Європи в нашій школі. |
|
Організація та проведення заходів до Дня Європт. |
|
|
|
||
69. |
|
Ми –Європа. |
|
Участь у всеукраїнських та міжнародних конкурсах. |
|
|
|
||
70. |
|
Підсумкове заняття |
|
|
|
|
|
||