Характеристика 3 класу

Про матеріал
На допомогу класному керівникові. Зразок характеристики 3 класу НУШ. Характеристика складена відповідно до шкільнох освітньої програми.
Перегляд файлу

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА 3 КЛАСУ

 У 3 класі навчається 7 учнів. З них  4 хлопчики та 3 дівчинки. Всі учні проживають у благополучних сім’ях.  Діти стараються приймати активну участь у громадському житті класу, залюбки виконують доручення вчителів.

 Учні класу позитивно налаштовані на спілкування з вчителями та працівниками школи. Батьки допомагають дітям справлятися із завданнями освітнього процесу, завжди відкриті до вчителів та адміністрації школи щодо вирішення чи узгодження насущних питань.

 Більшість дітей  фізично здорові.

 Частина дітей має високий навчальний потенцiал i хорошi здiбностi до навчання. Діти навчаються iз задоволенням.

 Колектив класу дiяльний, позитивний, енергiйний. Загалом стосунки у класi товариськi, толерантнi, приятельськi. Але дітям ще важко  органiзовувати самостiйно справи, пiдтримувати одне одного й шукати вихід із конфліктних ситуацій. У стосунках мiж дiтьми присутні  спiвчуття, теплота,  толерантність до помилок товариша.

 Активну участь у навчально-виховному процесі беруть батьки учнів класу.

 Для покращення мікроклімату класного колективу, підвищення якості навчання, намічено такі шляхи вирішення проблем:

  • Розвиток в учнів критичного мислення, креативності, комунікабельності та кооперативних вмінь та навичок.
  • Індивідуальні зустрічі з батьками учнів класу.
  • Ведення разом з батьками та учнями портфоліо учнів та їх формувальне оцінювання.
  • Регулярні нотатки дітьми своїх вражень, емоцій, почуттів в "Щоденнику вражень".
  • Роз'яснення дітям цілей навчання, допомога їм будувати здорове функціональне "ЕГО".
  • Навчити дітей зрозуміти свою справжню місію, бути в контакті зі своєю природою упродовж дорослішання.
  • Систематична виховна робота, спрямована на виховання співчутливого, милосердного ставлення до дітей зі слабким здоров’ям.
  • Регулярні бесіди з дітьми, схильними до порушень дисципліни. Організація тісної співпраці з батьками цих учнів.
  • Забезпечення допомоги у навчанні для учнів, які мають проблеми з вивченням певних предметів.
  • Організація навчально-виховного процесу з метою згуртування класного колективу.

 

 

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНОЇ РОБОТИ НА І СЕМЕСТР

  • Розширити знання про природу та взаємозв`язки у ній;
  • Формування креативного і творчого мислення;
  • Забезпечити вільний інтелектуальний розвиток у дітей, вдосконалювати їх здібності і таланти;
  • Розвиток творчих здібностей,
  • Виховувати і розвивати духовну культуру
  • Виховувати любов до рідного краю
  • Виховувати почуття відповідальності за сучасне і майбутнє живого світу
  • Розвивати естетичне відношення до оточуючого середовища
  • Виховувати вміння працювати як самостійно, так і в колективі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Соломко Віра
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
11 березня 2021
Переглядів
14917
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку