Тема: Все про коронавірус
Мета: закріпити знання про короновірус та його вплив на організм; навчити розуміти необхідність дотримуватися санітарних норм навчання під час пандеміїї; сприяти формуванню добрих відносин між дітьми в класі, створенню дружнього дитячого колективу після тривалої ізоляції; Розвивати уміння дітей спілкуватися та підтримувати товариські стосунки, співпрацювати, слухати, висловлювати свою думку.
Обладнання: засоби захисту, матеріали для дослідів, олівці, ножиці, клей, гумові рукавички, гуаш, відео, презентація
Хід уроку
І. Організаційна частина
ІІ. Вступна бесіда
-Нарешті ми з вами зустрілися. Я напевно знаю, я від початку карантину, ви відчували радість і полегшення, що школи закриті. А це значить свобода від уроків та завдань.
Але дома нам довелося побути не очікувано довго. Пропоную вам переглянути відео «Ми на карантині» і дізнатися як проводили час дома інші.
https://www.youtube.com/watch?v=lXpdsnUyGB4
ІІІ. Оголошення теми і мети уроку.
– Про що ж ми сьогодні будемо з вами розмовляти? Щоб дізнатися тему уроку нам варто скласти з поданих літер слово
у |
р |
о |
к |
с |
о |
р |
і |
н |
в |
а |
Сьогодні впродовж уроку ми будемо створювати лепбук-пам’ятку про корона вірус.
ІV. Основна частина
- Для початку, давайте розберемось чому ми так довго не бачились і що ж таке, цей наш новий знайомий, коронавірус.
1.Перевірка знань з теми
(Створення сторінки лепбука «Симптоми коронавірусу» )
2.Перегляд відео про корона вірус.
3. Гра «Правда – брехня»
Я вам задаю запитання, а ви піднімайте кубики LEGO: зелений, якщо ви погоджуєтесь, а червоний – якщо ні.
Наразі немає офіційних підтверджень, що домашні тварини, наприклад, собаки або коти, можуть бути переносниками нового коронавірусу. Проте після контакту з домашніми тваринами рекомендуємо мити руки водою з милом. Це захистить вас від ризику поширень низки бактерій, якими людина може заразитися від домашніх тварин.
Фрукти – непридатне середовище для тривалого виживання вірусу. Немає жодних даних про передачу вірусу через фрукти. Нагадуємо, що фрукти необхідно ретельно мити, але це стандартна рекомендація.
Вірус може зберігати життєздатність на поверхнях від 3-х годин до декількох днів. Конкретні терміни залежать від низки умов. Наприклад, тип поверхні, температура і вологість навколишнього середовища. Тому важливо дезінфікувати поверхні, ручки дверей, техніку тощо.
Вірус можна вбити милом.
Так, вірус можна вбити з рук, чи поверхонь милом, антисептиком, етиловим спиртом.
Вірус передається лише літнім людям.
Заразитись можуть люди будь-якого віку, тому всі мають дотримуватись заходів захисту від вірусу. Літні люди та хворі на хронічні захворювання перебувають в зоні підвищеного ризику.
(Створення сторінки лепбука «Що таке COVID 19?»)
5.Бесіда «Як захиститися»
- Які правила захисту від корона вірусу ви знаєте?
1.Маска
Давайте навчимося правильно користуватися захисними масками.
Дослід «Для чого нам маска?»
Мета: показати необхідність носіння маски в громадських місцях
Обладнання: дві баночки від спрею, вода, захисні маски
На демонстраційному столику стоїть дві баночки від будь якого спрею. Бажано, щоб у баночках була проста вода.
- Ці дві баночки будуть уособлювати двох людей, які можуть в будь який момент пчихнути або закашляти. Якщо людина без маски на неї легко потрапляють частинки слини. (Демонстрація. Пшикаємо спреєм з однієї баночки на іншу)
- Бачите, баночки стали мокрі. Ми можемо заразитися. (Ретельно витираємо баночки)
- Тепер «надягнемо» на баночки маски і спробуємо ще раз.
- Бачите, вода залишилась на масці і ніхто заразитися не може
- Але якщо ці дві баночки відсунути одна від одної на певну відстань, то вода не зможе потрапити на них навіть і без масок. То звідси випливає ще одна умова захисту:
2. Дистанція
- Давайте навчимося правильно мити руки
Відстань – це гарантія безпеки. Це фактор переривання епідемічного ланцюга. Тому заразитись неможливо навіть від інфікованої людини, якщо ви знаходитесь на відстані понад 1,5 м.
3. Миття рук
- Давайте навчимося правильно мити руки. У вас на парті є гумові рукавички і в стаканчиках рідка гуаш. Одягніть рукавички і повторюйте за мною і за відео.
https://www.youtube.com/watch?v=cTuN1kPsgW0
(Створення сторінки леп бука «Правильне миття рук»)
Дослід «Чи бояться бактерії мила»
Учням роздати все необхідне для досліду. (Деталі на відео)
https://www.youtube.com/watch?v=C1e7s4GFGbs
(Створення сторінки лепбука «Як не захворіти?»)
6. Перегляд відео «Як захиститися від корона вірусу»
V. Узагальнення і систематизація знань
1. Розгадування кросворда
1В |
І |
Р |
У |
С |
|
||||||
|
2Д |
И |
С |
Т |
А |
Н |
Ц |
І |
Я |
||
3М |
И |
Л |
О |
|
|||||||
4Т |
Е |
М |
П |
Е |
Р |
А |
Т |
У |
Р |
А |
|
5М |
А |
С |
К |
А |
|
||||||
|
6Г |
О |
Р |
Л |
О |
|
|||||
7Р |
У |
К |
А |
В |
И |
Ц |
І |
||||
|
|
8Л |
І |
К |
А |
Р |
|||||
9П |
А |
Н |
Д |
Е |
М |
І |
Я |
||||
2. Створення колажу «Дякую нашим лікарям»
Є люди, які допомагають боротися з цією хворобою. Вони наражають на небезпеку себе та своїх рідних, щоб врятувати інших. Так, звісно, це наші лікарі. Давайте зараз подякуємо їм, за їх нелегку працю. Відбийте на кольоровому папері свою долоньку, виріжте, напишіть на ній велике слово ДЯКУЮ і клейте на ватман
VІ. Підсумок уроку.
- Я дуже рада бачити усіх вас на свої робочих місцях, за своїми партами у гарному настрої. Я дякую за співпрацю і за ту енергію, якою ви поділилися.