Урок про коронавірус

Про матеріал
Розробка уроку про коронавірус. Підходить як для виховного заходу так і для першого уроку.
Перегляд файлу

Тема: Все про коронавірус

Мета: закріпити знання про короновірус та його вплив на організм; навчити розуміти необхідність дотримуватися санітарних норм навчання під час пандеміїї;  сприяти формуванню добрих відносин між дітьми в класі, створенню дружнього дитячого колективу після тривалої ізоляції; Розвивати уміння дітей спілкуватися та підтримувати товариські стосунки, співпрацювати, слухати, висловлювати свою думку.

Обладнання:  засоби захисту, матеріали для дослідів, олівці, ножиці, клей, гумові рукавички, гуаш, відео, презентація

Хід уроку

І. Організаційна частина

ІІ. Вступна бесіда

-Нарешті ми з вами зустрілися. Я напевно знаю, я від початку карантину, ви відчували радість і полегшення, що школи закриті. А це значить свобода від уроків та завдань.

Але дома нам довелося побути не очікувано довго. Пропоную вам переглянути відео «Ми на карантині» і дізнатися як проводили час дома інші.

https://www.youtube.com/watch?v=lXpdsnUyGB4

  •     А чим ви займалися дома так довго? Може у когось появилося нове захоплення?

ІІІ. Оголошення теми і мети уроку.

– Про що ж ми сьогодні будемо з вами розмовляти? Щоб дізнатися тему уроку нам варто скласти з поданих літер слово

у

р

о

к

с

о

р

і

н

в

а

Сьогодні впродовж уроку ми будемо створювати лепбук-пам’ятку про корона вірус.

ІV. Основна частина

- Для початку, давайте розберемось чому ми так довго не бачились і що ж таке, цей наш новий знайомий, коронавірус.

 

1.Перевірка знань з теми

  • Напевно, кожен з вас хоча б щось знає про COVID-19.
  • Розкажіть, що це за захворювання, що ви знаєте про нього, які у нього симптоми?

(Створення сторінки лепбука «Симптоми коронавірусу» )

  • Висловіть свою думку, чому в назві цього захворювання саме число 19.
  • Цей вірус виник тільки в минулому 2019 році. Тому я його й назвала новим знайомим.

2.Перегляд відео про корона вірус.

3. Гра «Правда – брехня»

Я вам задаю запитання, а ви піднімайте кубики LEGO: зелений, якщо ви погоджуєтесь, а червоний – якщо ні.

Від тварин можна заразитись COVID 19.

Наразі немає офіційних підтверджень, що домашні тварини, наприклад, собаки або коти, можуть бути переносниками нового коронавірусу. Проте після контакту з домашніми тваринами рекомендуємо мити руки водою з милом. Це захистить вас від ризику поширень низки бактерій, якими людина може заразитися від домашніх тварин.

Вірус передається вірус через фрукти.

Фрукти – непридатне середовище для тривалого виживання вірусу. Немає жодних даних про передачу вірусу через фрукти. Нагадуємо, що фрукти необхідно ретельно мити, але це стандартна рекомендація.

Вірус живе на поверхнях не більше 5 хвилин.

Вірус може зберігати життєздатність на поверхнях від 3-х годин до декількох днів. Конкретні терміни залежать від низки умов. Наприклад, тип поверхні, температура і вологість навколишнього середовища. Тому важливо дезінфікувати поверхні, ручки дверей, техніку тощо.

Вірус можна вбити милом.

Так, вірус можна вбити з рук, чи поверхонь милом, антисептиком, етиловим спиртом.

 

Вірус передається лише літнім людям.

Заразитись можуть люди будь-якого віку, тому всі мають дотримуватись заходів захисту від вірусу. Літні люди та хворі на хронічні захворювання перебувають в зоні підвищеного ризику.

(Створення сторінки лепбука «Що таке COVID 19?»)

5.Бесіда «Як захиститися»

 - Які правила захисту від корона вірусу ви знаєте?

1.Маска

Давайте навчимося правильно користуватися захисними масками.

  • Закиньте гумки за вуха, розправте маску, щоб вона прикривала ніс та рот, обтисніть носову пластину.
  • Маску слід змінювати, щойно вона стала вологою, або кожні 4 години
  • Не можна чіпати зовнішню частину маски руками. Якщо доторкнулися, помийте руки з милом чи обробіть спиртовмісним антисептиком.
  • Не можна використовувати маску повторно.
  • Як знімати маску: не торкайтеся до її зовнішньої поверхні — зніміть маску за гумки, згорніть і викиньте у смітник.

Дослід «Для чого нам маска?»

Мета: показати необхідність носіння маски в громадських місцях

Обладнання: дві баночки від спрею,  вода, захисні маски

На демонстраційному столику стоїть дві баночки від будь якого спрею. Бажано, щоб у баночках була проста вода.

 - Ці дві баночки будуть уособлювати двох людей, які можуть в будь який момент пчихнути або закашляти. Якщо людина без маски на неї легко потрапляють частинки слини. (Демонстрація. Пшикаємо спреєм з однієї баночки на іншу)

 - Бачите, баночки стали мокрі. Ми можемо заразитися. (Ретельно витираємо баночки)

 - Тепер «надягнемо» на баночки маски і спробуємо ще раз.

 - Бачите, вода залишилась на масці і ніхто заразитися не може

 - Але якщо ці дві баночки відсунути одна від одної на певну відстань, то вода не зможе потрапити на них навіть і без масок. То звідси випливає ще одна умова захисту:

2. Дистанція

 - Давайте навчимося правильно мити руки

Відстань – це гарантія безпеки. Це фактор переривання епідемічного ланцюга. Тому заразитись неможливо навіть від інфікованої людини, якщо ви знаходитесь на відстані понад 1,5 м.

3. Миття рук

 - Давайте навчимося правильно мити руки. У вас на парті є гумові рукавички і в стаканчиках рідка гуаш. Одягніть рукавички і повторюйте за мною і за відео.

https://www.youtube.com/watch?v=cTuN1kPsgW0

(Створення сторінки леп бука «Правильне миття рук»)

Дослід «Чи бояться бактерії мила»

Учням роздати все необхідне для досліду. (Деталі на відео)

https://www.youtube.com/watch?v=C1e7s4GFGbs

(Створення сторінки лепбука «Як не захворіти?»)

6. Перегляд відео «Як захиститися від корона вірусу»

V. Узагальнення і систематизація знань

1. Розгадування кросворда

1В

І

Р

У

С

 

 

2Д

И

С

Т

А

Н

Ц

І

Я

3М

И

Л

О

 

4Т

Е

М

П

Е

Р

А

Т

У

Р

А

5М

А

С

К

А

 

 

6Г

О

Р

Л

О

 

7Р

У

К

А

В

И

Ц

І

 

 

8Л

І

К

А

Р

9П

А

Н

Д

Е

М

І

Я

  1.  Провокатором різних захворювань називають …
  2. Безпечна відстань від одного до іншого – це …
  3. Руки потрібно мити з …
  4. Один з симптомів корона вірусу – підвищена …
  5. Індивідуальний засіб захисту.
  6. Ще один симптом – біль у …
  7. Свої руки у громадських місцях, ми можемо захистити …
  8. Якщо появилися перші ознаки хвороби, слід звернутися до …
  9. Некероване швидке поширення хвороби - …

2. Створення колажу «Дякую нашим лікарям»

Є люди, які допомагають боротися з цією хворобою. Вони наражають на небезпеку себе та своїх рідних, щоб врятувати інших. Так, звісно, це наші лікарі. Давайте зараз подякуємо їм, за їх нелегку працю. Відбийте на кольоровому папері свою долоньку, виріжте, напишіть на ній велике слово ДЯКУЮ і клейте на ватман

VІ. Підсумок уроку.

- Я дуже рада бачити усіх вас на свої робочих місцях, за своїми партами у гарному настрої. Я дякую за співпрацю і за ту енергію, якою ви поділилися.

 

 

 

docx
Додано
11 березня 2021
Переглядів
695
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку