Характеристика класу

Про матеріал
Мабуть кожен вчитель має вміти писати характеристики, але для мене це було вкрай важке завдання, тому я вирішила допомогти всім бажаючим у цьому. Дякую
Перегляд файлу

Психолого-педагогічний аналіз  1-В класу

 

Підчас проходження виробничої практики в ХЗОШ №151 м.Харкова я працювала з 1-в класом. У класі навчається 28 учнів. З них 13 дівчат та 15 хлопців. Вчитель працює з дітьми з першого класу. За цей період склад колективу суттєво не змінився.

Більшість дітей виховується де панує взаєморозуміння та повага один до одного. В становленні та розвитку учнів вчитель спирається на допомогу батьків. В класі 5 неповних сімей, але на навчанні та поведінці дітей це не відображається. У спілкуванні з учителями учні проявляють вихованість і тактовність. Вцілому діти чуйні один до одного із-за складних обставин, кожен знаходить підтримку в однокласників.

За підсумками навчального періоду деякі діти проявили більшу ініціативу до навчання, мистецтва та проявили свої здібності.

Колектив 1-в класу за період практики можна охарактеризувати за наступними якостями: дисциплінованість, ігривість, ініціативність до дій, інколи невпевненість у власних силах, незадоволенням, нетерпимістю, підвищена віра в справедливість. В учнів необхідно розвивати впевненість в собі, колективізм.

Вчитель вдало поєднує традиційні форми та методи роботи з класом з інтерактивними. Для цього використовує: елементи справедливого виховання, бесіди, залучає до виховної роботи батьків. Як класний керівник багато уваги приділяє моральному та естетичному вихованню учнів.

Для реалізації всіх цілей та завдань добираються такі виховні технології як інтерактивні, ігрові, розвивальні та заохочення.

В роботу вчителя впроваджена єдність шкільного та родинного впливу на особистість дитини для цього використовує родинні свята, поїздки, організовують екскурсії, відвідують цікаві місця Харкова. Взаємовідносини класного керівника і учнів на достатньому рівні. Діти розуміють вчителя, прислухаються до порад та старанно виконують всі надані завдання.

Вцілому клас характеризується позитивно. Учні 1-в класу привітні, цікаві, доброзичливі, відкриті до спілкування.

Враховуючи, що більшу частину часу діти проводять в школі та колективі класу до якого за два роки звикли(клас має дошкільну підготовку)панує доброзичлива обстановка, гарний настрій, та гарна мотивація є достатньою складовою формування особистості учня, що має пряме відношення до навчальї дільності.

На мою думку для покращення ефективності взаємопорозуміння вчителя да дітей слід приділити більше уваги на згуртування колективу класу, заохочувати до спільної діяльності, ігор, мотивувати діяльність, хвалити, включати цікаві, динамічні види роботи (кросворди, ребуси, самостійна пошукова робота, вільне спілкування). З методів покарання використовувати тільки педагогічні.

Основною метою виховної діяльності в класі є створення оптимального позитивного соціально-культурного мікроклімату в колективі, який би сприяв творчому саморозвитку.

 

Характеристику склала студентка 4 курсу факультету початкової освіти Москаленко О.Ф.

 

 

                                                                               

Вчитель класу:

 

docx
Додано
12 листопада 2019
Переглядів
5065
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку