Характеристика контрольної роботи з курсу «Вступ до історії»
Завдання з курсу «Вступ до історії»
для проведення оцінювання учнів 5-х класів
Тема 6: «Усе має минуле»
• Контрольна робота складана для проведення оцінювання учнів 5-х класів
• Запропоновані тестові завдання( композиції) укладені в п’ятирівневий блок-тест
• Зміст тестових завдань відповідає оновленій навчальній програмі з курсу «Вступ до історії» для учнів 5 класів загальноосвітніх навчальних закладів.
• Тестові завдання укладені на основі змістовної частини навчального підручника «Вступ до історії»: підруч. для 5-го кл. загальнооосвіт. навч. закл. / Власов В.С. – К. : Генеза, 2018.
• Тестові завдання мають на меті перевірити і оцінити(переважно) рівень сформованості історичної компетентності учня.
Контрольна робота з історії України складається із завдань п’яти рівнів:
• 1.Завдання з вибором однієї правильної відповіді.
До кожного завдання наведено чотири варіанти відповіді, з яких лише один правильний.
позначеної цифрами або літерами. (утворити «логічні пари»).
• 2. Задання на визначення особи(явища,події) за описом.
Необхідно за стислим описом-характеристикою визначити про кого,або про що відповідна інформація.
• 3. Завдання на встановлення правильної послідовності.
До кожного завдання наведено перелік подій,позначених буквами, які потрібно розташувати в правильній послідовності, де перша подія має відповідати цифрі 1, друга – цифрі 2, третя –цифрі 3, четверта –цифрі 4.
• 4. Завдання на встановлення відповідності.
До кожного завдання наведено інформацію, позначену цифрами (ліворуч) і літерами (праворуч),тобто утворити т.з. «логічні пари». Щоб виконати завдання, необхідно встановити відповідність інформації,
• 5. Завдання з вибором і відбором правильних відповідей в дві групи із семи запропонованих варіантів відповідей .
Схема оцінювання завдань контрольної роботи з історії України 1.Завдання з вибором однієї правильної відповіді оцінюється в 0 або 0,5 бала: 0,5 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді взагалі не надано.
2.Завдання на визначення особи(явища,події) за описом.
1 бал за правильну відповідь – необхідно назвати Прізвище та Ім’я особи .
0 балів за будь-яку неправильну, або не повну відповідь .
3.Завдання на встановлення правильної послідовності оцінюється в 1 бал:
1бал, якщо правильно вказано послідовність усіх подій;
0,5 бал, якщо вказано першу й останню події,або три послідовності
0 балів, за правильно встановлену тільки одну послідовність,або якщо вказані всі неправильні відповіді або відповідь на завдання не надано.
4.Завдання на встановлення відповідності(«логічні пари») оцінюється в 0; 0,5,1,1,5,2бала
1 бал за всі правильно встановлені відповідністі( « логічні пари»);
0,5 бала за правильно встановлені одна, дві або три відповідності («логічні пари»);
0 балів якщо не вказано жодної правильної «логічної пари», або відповіді на завдання не надано.
5.Завдання з вибором двох комбінацій цифр правильних відповідей із семи запропонованих варіантів відповідей (з короткою відповіддю множинного вибору). Завдання оцінюється в 0, 0,5, 1, 1,5, 2 бали:
0,5 бал за кожну правильно вказану відповідь із семи можливих у двох комбінаціях цифр 0 балів, якщо не вказано жодної правильної відповіді(цифри) в комбінації або відповіді на завдання не надано.