Характеристика студента- практиканта

Про матеріал
Зразок написання характеристики. Характеристика студентки-практикантки II курсу заочної форми навчання ОР Магістр Навчально-наукового інституту педагогіки і психології Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка спеціальність «013 Початкова освіта» Іващенко Аліни Іванівни
Перегляд файлу

 

Характеристика студентки-практикантки

II курсу заочної форми навчання

ОР Магістр Навчально-наукового інституту педагогіки і психології

Сумського державного педагогічного університету

 імені А. С. Макаренка спеціальність «013 Початкова освіта»

Іващенко Аліни Іванівни

 Проходила виробничу педагогічну практику з 25.09.2023 по 17.11.2023 в              2-Б класі Роменської загальноосвітньої школи I-III ступенів  № 5 Роменської міської ради Сумської області.

 За час практики студентка ознайомилась з основними видами освітньої діяльності в школі, вимогами чинного Державного стандарту початкової освіти від 21.02.2018, особливостями Типової освітньої програми під керівництвом                       О. Я. Савченко. Студентка старанно вивчала  особливості роботи педагогів у класі, ознайомилась з основами сучасного компетентісного підходу до навчання та формування у школярів наскрізних умінь, особливостями освітнього процесу у 2 класі НУШ.

 Готуючись до проведення ранкових зустрічей, використовувала творчий підхід до кожного учня враховуючи індивідуальні особливості дітей. Проводила  цікаві  й змістовні бесіди, які виховують в учнів доброту, чуйність, щедрість, повагу до старших, любов до прекрасного, бережливе ставлення до  шкільного майна та навколишнього середовища.Аліна Іванівна ретельно готувалась до кожного уроку, добре володіє навчальним матеріалом, здійснювала тематичний підхід у навчанні, застосовувала міжпредметну та внутрішньопредметну інтеграцію, вміло поєднувала групову та фронтальну роботу з учнями, враховувала індивідуальні особливості дітей. На уроках прищеплювала учням інтерес до навчання, використовуючи різні прийоми та технології, які сприяють  вивченню навчального матеріалу. Добре володіє методикою викладання навчальних предметів, вміло мотивувала й організовувала учнів до сприйняття матеріалу, здійснювала диференційований підхід до учнів, використовуючи  різноманітні форми та методи навчання, використовувала новітні технології, в своїй роботі застосовувала методику і різновид  вербального оцінювання  другокласників. Кожен новий урок  не був  схожий на попередній.

 Новий матеріал викладала доступно, підводячи їх до самостійного висновку. Під час проведення уроків уміло керувала роботою учнів на уроці, постійно застосовувала інтерактивні методи навчання. Всі етапи уроку були методично дотримані із використанням сучасних прийомів навчання.

Крім того, практиканткою були організовані та проведені години спілкування, в яких  брали участь  всі учні класу.

Під час проходження педагогічної виробничої практики Аліна Іванівна зарекомендувала себе, як відповідальний, вимогливий, старанний, організований, доброзичливий, сучасний вчитель. Постійно враховувала інтереси і бажання учнів та втілювала їх в реальність, не відходячи від плану роботи.

Рекомендуємо оцінити виробничу педагогічну практику в Роменській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 5 Роменської міської ради Сумської області студентки Іващенко Аліни Іванівни на «відмінно».

 

Класний керівник 2-Б класу                                                                     Лариса ЧИРВА

Директор                            Наталія ДІХНИЧ

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Чекамова Світлана Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
1 грудня 2023
Переглядів
19587
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку