Характеристика учня 1 класу КУ "Шевченківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" Носаченка Микити Сергійовича

Про матеріал

Характеристика

учня 1 класу

КУ "Шевченківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів"
Носаченка Микити Сергійовича

Перегляд файлу

Характеристика
учня 1 класу

КУ "Шевченківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів"
Носаченка Микити Сергійовича

Носаченко Микита Сергійович народився 20.08.2010р. Проживає за адресою: с .Шевченкове, вул Садова, буд.25

Причина показу на ПМПК — низький рівень загального розвитку, низький рівень знань, порушення мовлення, порушення читання та письма.

Мама — Носаченко Тетяна Миколаївна, перебуває у відпустці по догляду за дитиною;

Вітчим — Кущ Олексій , не працює.

В сім’ї виховується 4 дітей. Микита — друга дитина. До початку навчання в школі хлопчик відвідував групу підготовки до школи на базі КУ”Шевченківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів". Дуже часто пропускав заняття. Дитячий садок не відвідував. Період адаптації до шкільного життя проходив без особливостей. Фізичний розвиток середній. Протягом навчання в першому класі хлопчик хворів на простудні захворювання та лімфоденіт. Мама до лікарів не зверталась, лікувала його самотужки.

Учень не орієнтований на пізнавальну активність. Рівень навченості початковий. Відзначаються порушення уваги, пам’яті. Порушення навчання грамоти обумовлені порушеннями мови. В дитини недостатньо знань про навколишній світ. Знає дуже мало відомостей про себе і про свою родину. Зазнає труднощів у встановленні простих причинно - наслідкових відносин між явищами дійсності. Навчально-пізнавальна мотивація не розвинена. На уроках низька активність уваги, швидко відволікається, втомлюється. Частково сприймає навчальну інструкцію після багаторазового індивідуального пояснення, але працювати по ній самостійно не може. Микита не може висловити своє елементарне судження, робити простий логічний висновок. Слабо розвинена дрібна моторика рук, зазнає труднощів при орієнтуванні в зошитах з письма та математики. Не може запам'ятати графічне написання більшості букв. Темп роботи сповільнений, не осмислений. В ході уроку не бере участі, не може відповісти на поставлені питання. Та й самі питання частіше не розуміє. Зазнає труднощів у переході з усних форм роботи на письмові. Не розуміє навчального завдання. Здатність до вольового зусилля знижена, не доводить почате до кінця. Зошити веде недбало, не може правильно оформляти запис.

У хлопчика не сформовані вміння і навички для засвоєння навчального матеріалу. Навчальні можливості з математики на початковому рівні. Не знає склад чисел, таблиці додавання та віднімання. Не вміє порівнювати числа. Після багаторазового повторення може назвати цифри, геометричні фігури. Лічильні операції виконує тільки на лічильному матеріалі.

З української мови не може дати характеристику звуків. Знає невелику кількість букв, але з допомогою вчителя може читати склади. Спотворює написання букв, з’єднань. Не може самостійно списувати, писати під диктовку, виконувати звуко–буквений аналіз. Вірші напам'ять вчить з великими труднощами, швидко забуває. Словниковий запас мінімальний. Вимову навіть знайомих слів спотворює.

Відомості про навколишній світ обмежені: не знає назву пір року, відмінні їх ознаки, домашніх і диких тварин. Не може самостійно назвати дикорослі та культурні рослини. Не може назвати відмінні ознаки живих організмів, рослин, тварин, виділити овочі, фрукти. Зазнає труднощів при осмисленні навчального матеріалу.

Микита на додаткові заняття реагує нейтрально. Зазвичай не проявляє ніяких емоцій. Обличча амімічне. Але коли займається з учителем додатково, то позитивно реагує на свої маленькі досягнення. Щиро радіє, коли йому щось вдається, старається. Потребує постійної уваги, допомоги, похвали, заохочень. Спокійний. Поведінку не порушує. Полохливий. Часто під час занять, коли вчитель робить різкий рух або схиляється до хлопчика, він відхиляється, прикривається руками, ніби намагається захиститись. З однокласниками стосунки добрі.

Навички самообслуговування в хлопчика розвинені слабко: навчальні речі постійно розкидані, не навчився прибирати робоче місце, в портфелі безлад, готується до уроку тільки після нагадувань учителя. Постійно забуває зошити, підручники. У Микити не сформовані санітарно - гігієнічні навички. Часто приходить до школи неохайний, до свого зовнішнього вигляду байдужий. Потрібен постійний контроль за зовнішнім виглядом, чистотою одягу, рук, зачіскою. Але всі поради вчителя намагається виконувати, прагне змінюватись, навчатись, розвиватись.

Протягом навчального року батьки проявили пасивне відношення до

навчання та загального розвитку хлопчика. Обстеження умов проживання

дитини в родині виявило, що вдома не створено ніяких умов для розумового

розвитку дітей -- повна відсутність розвиваючих засобів — іграшок, книг,

та ін. Батьки з дитиною взагалі не займаються, не приділяють йому достатньої

уваги. Мама поради вчителя ігнорує, виправдовує свою бездіяльність тим, що

не може заставити Микиту писати, читати. Батьки запрошувались до школи для

розмови з директором та класним керівником та для обговорення виховання та

інтелектуального розвитку дітей в родині.

 

docx
Додано
30 травня 2018
Переглядів
1200
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку