Характеристика
____________ навчалася в 3 класі за індивідуальною модифікованою типовою освітньою програмою для дітей, які мають порушення інтелектуального розвитку з предметів: Літературне читання, Українська мова, Математика, Природознавство, Англійська мова. За навчальною програмою для загальноосвітніх навчальних закладів з предметів: Музика, Фізична культура, Я у світі, Образотворче мистецтво, Трудове мистецтво.
Має навчальні досягнення середнього та початкового рівнів. На уроках не завжди уважна, відволікається, потребує заохочення. Виявляє активність тільки під час тієї роботи, яка їй подобається (списує з друкованого тексту; розв’язує вирази на додавання круглих чисел виду 10+10, 100+100; розфарбовує, малює). Співпрацює у групі, але власні ідеї не висловлює. Виконує навчальні завдання полегшеного рівня складності за зразком, середнього рівня - за допомогою вчителя. Диференційовані індивідуальні домашні завдання полегшеного рівня складності виконувала на ГПД.
Літературне читання
Читає вголос переважно складами, читання монотонне, виявляє нерозуміння тексту в цілому, але розуміє окремі факти. Не переказує.
Мовчки читає з артикуляцією, 1/3 обсягу тексту від норми 3 класу, виконує завдання на розуміння прочитаного на початковому рівні.
У 3 класі почала запам’ятовувати та розповідати невеликі за обсягом вірші напам’ять.
Навичка читання у порівнянні з попередніми роками покращується.
Українська мова
Знає всі букви, списує з друкованого тексту рукописними буквами. Записаний ученицею текст легко читається, розбірливий. Букви збільшує за розміром. При списуванні кількість орфографічних помилок незначна. Оформлення письмових робіт не завжди охайне: обводить раніше написане, постійно обводить записи зроблені вчителем.
Суттєвий прогрес під час письма диктантів у порівнянні з минулими роками. Записаний текст можна прочитати, зрозуміти слова. В 1-2 класі це були окремі букви. Кількість орфографічних та пунктуаційних помилок відповідає початковому рівню.
Суттєвий прогрес з розвитку зв’язного мовлення у порівнянні з минулими роками. За планом та малюнком будує окремі речення, фрагменти тексту. Окремі слова та невеликі речення може записати самостійно.
Щодо мовних знань та умінь (будова слова, частини мови, орфограми), прогресу у досягненні конкретної мети немає.
Математика
Рівень навчальних досягнень з математики — початковий. Виконує тільки завдання полегшеного рівня складності, часто з допомогою вчителя.
Суттєвий прогрес у порівнянні з минулими роками з нумерації чисел, додавання розрядних чисел, письмового додавання та віднімання без переходу через розряд виду 62-31, 65+11.
Прогресу під час розв’язування задач, навіть полегшеного рівня на 1 дію, немає.
Знає деякі геометричні фігури, креслить відрізки за допомогою лінійки довільної довжини.
Природознавство
Відтворює окремі факти та елементарні уявлення. Практичні роботи виконує за допомогою вчителя, але не може пояснити їх суть, зробити висновки з побаченого.
На уроках образотворчого навчання працює із задоволенням. Більшість робіт достатнього рівня, пропорційні, яскраві кольори.
На уроках трудового навчання іноді потребує допомоги вчителя.
Із задоволення працює на уроках музики, але не завжди знає слова пісень.
Спокійна, добра, працелюбна. Розуміє правила поведінки в школі, відповідально виконує незначні доручення в класі, спілкується з однокласниками та учнями інших класів. Більшість часу (до уроку, перерва, ГПД) грається іграшками сама.