Характеристика
вчителя інформатики та математики
комунального закладу « ____»
______________________ (ПІБ)
19__ року народження, освіта вища
_____ (ПІБ) має повну вищу педагогічну освіту за спеціальністю «Математика» і працює на посаді вчителя інформатики та математики у комунальному закладі «_______» з _______року.
Не атестувалась. У січні 2020 року пройшла курси з підвищення кваліфікації в _______закладі «________», напрям «математика» за темою «____________»№ від
_____ (ПІБ) викладає математику у 11 класі, інформатику у 4-11 класах. В міжатестаційний період зарекомендувала себе відповідальним, старанним працівником, який сумлінно виконує свою роботу.
Свої посадові обов’язки виконує у повному обсязі. Цікавиться сучасними психолого-педагогічними концепціями навчання й виховання, використовує їх у своїй практичній діяльності. Сприяє творчому розвитку обдарованих дітей. Уміє тримати у полі зору «сильних», «слабких» і «середніх» за рівнем знань учнів. Диференціює завдання за змістом, складністю, дає інструктаж щодо способів організації роботи, використовує диференційований та індивідуальний підхід до учнів.
За час роботи _____ (ПІБ) зарекомендувала себе, як ініціативний, високопрофесійний вчитель. Вчителька проводить уроки на високому науково-методичному рівні. Володіє новітніми освітніми методиками й технологіями, активно їх використовує. Впроваджує різні форми та методи для покращення організації навчально-виховного процесу на уроках. Розробляє різнорівневі завдання для учнів, відповідно до вимог навчальної програми та критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів.
Працюючу над науково – методичною проблемою: «____________» формує в дітей бази знань, умінь і навичок, необхідних для кваліфікованого та ефективного використання сучасних інформаційно – комунікативних технологій у навчально – пізнавальній діяльності та повсякденному житті. Розвиває в учнів уміння самостійно опановувати та раціонально використовувати програмні засоби різного призначення. Широко використовує внутрішньо-предметні та міжпредметні зв’язки з математикою, біологією, хімією, географією, фізикою та іншими предметами.
Враховує психологічні особливості учнів, їх реальні навчальні можливості, стимулює позитивне ставлення учнів до навчально – пізнавальної діяльності. Уміє лаконічно, доступно подати навчальний матеріал, вільно володіє державною мовою. Такий підхід до процесу навчання створює умови для розвитку пізнавальної активності, самовираження та самовдосконалення учнів. Систематично практикує фронтальні, групові, індивідуальні, самостійні форми роботи.
Тісно співпрацює з батьками учнів школи, надає їм допомогу у питаннях навчання, виховання та розвитку їх дітей.
Вчителька постійно вдосконалює свій професійний рівень. Постійно залучає учнів до участі в онлайн-олімпіадах та конкурсах в освітньому проекті «На урок», міжнародних дистанційних конкурсах «Бобер», «Кенгуру», «Олімпіс».
Як класний керівник працює з учнями 8-А класу, організовує цікаві та змістовні виховні заходи. Контролює забезпечення здорових, безпечних умов навчання, виховання та відпочинку учнів. Систематично проводить батьківські збори, надає психолого-педагогічні поради батькам.
Постійно працює над підвищенням свого фахового рівня, педагогічної майстерності. Має сертифікати і підвищує свою кваліфікацію на EdEra та Всеосвіта, має свідоцтва, подяки про підготовку учнів та переможців до Всеукраїнської інтернет-олімпіади з математики та інформатики від «На урок» від 25.11.2020 р., подяку від проекту «На урок» за підготовку учнів до Всеукраїнського конкурсу «Безпечний інтернет» від 20.12.2020р., подяку від проекту «На урок» за підготовку учнів до Всеукраїнського інтернет-конкурсу до 20-ї річниці акції «День без мобільного телефона», Сертифікати базового рівня та рівня «Практик» від проекту «На урок» про використання у своїй роботі інтерактивних онлайн-тестів «На Урок» від 04.02.2021. Має сертифікат та вдячність за організацію участі учнів в Міжнародних освітніх конкурсах «Олімпіс 2020 – Весняна сесія» та «Олімпіс 2020 – Осіння сесія»
Користується авторитетом серед педагогічних працівників, учнів та їхніх батьків. Вчитель знаходить взаємопорозуміння з батьками, громадськістю, що сприяє створенню належних умов для організації навчально-виховного процесу.
_____ (ПІБ) є членом методичного об’єднання вчителів фізико - математичних дисциплін. Систематично впроваджує перспективний педагогічний досвід, бере участь у його поширенні. Виступає на педагогічних радах, дає відкриті уроки.
_____ (ПІБ) відповідає займаній посаді та може бути атестована на присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст другої категорії». Дуже вимоглива до себе і до учнів, дисциплінована, доброзичлива.
«» лютого 2021 р.
Заступник директора
З характеристикою ознайомлена ________________ _____________