ХАРАКТЕРИСТИКА
на учня 9 класу загальноосвітньої школи І – ІІ ступенів
Уманського району Черкаської області
Петренка Петра Петровича, 30.11.2003 року народження
Петренко Петро навчався в загальноосвітній школі з 01.09.2017 року. За цей період з’ясовано, що він має слабкий, неврівноважений, рухливий тип нервової системи, а тому він серйозний, мовчазний. Рідко грає з дітьми, частіше спостерігає, як вони грають. Петро дуже вразливий, замовкає, знічується, коли під час відповіді на уроках вчитель чи однокласники виправляють його помилки.
Учень з низьким загальним розумовим розвитком. На уроках намагається зосередитись на матеріалі, що вивчається, проте має нестійку увагу, ослаблену довільну пам'ять та малорозвинене мислення. На уроках дисципліни не порушує, з учителями не конфліктує. Навчання йому дається важко, але через погані оцінки учень не переживає.
Юнак потайний, своїх думок не виказує ніколи. Від громадських доручень не відмовляється, старається виконувати їх добросовісно. Бере посильну участь у загальношкільних святах та заходах.
Він має хороший фізичний розвиток, любить уроки фізкультури, інформатики. Займався боксом у спортивному клубі «Альянс» при загальноосвітній школі. Поганих звичок не має. Характер у хлопця спокійний, проте неврівноважений. Він намагається вибудовувати добросусідські стосунки з однокласниками та іншими учнями школи, образи на свою адресу сприймає, як усі діти. Петро емоційний, добрий, швидкий. Друзів серед ровесників немає, але у спілкуванні з дорослими він привітний.
Підліток, здається, знайшов свій стиль. А тому оточуючим важко на нього вплинути, змінити його погляди і переконання на життя, навіть наводячи при цьому переконливі аргументи.
Петро виховується в багатодітній сім’ї. Він має охайний зовнішній вигляд, очевидно, що батьки турбуються про своїх дітей.
Директор школи Михайло КОЛОБОК
Класний керівник Олена ВОЛЯ
ХАРАКТЕРИСТИКА
на учня 9 класу загальноосвітньої школи І – ІІ ступенів
Уманського району Черкаської області
Петренка Петра Петровича, 16.07.2002 року народження
Петренко Петро навчався в загальноосвітній школі з 01.09.2017 року. За час навчання в школі виявлено, що він має слабкий, неврівноважений, рухливий тип нервової системи, а тому він вразливий, серйозний, мовчазний. Петро старший за однокласників, тому мало спілкується з ними, рідко грає з однолітками, намагається не конфліктувати.
Учень має низький загальний розумовий розвиток. Відмінною навчальною ознакою Петра є те, що він, хоч і повільно, але читає. А тому може зорієнтуватися в оточуючому його просторі. На уроках пасивний, дисципліни не порушує, з учителями не конфліктує. Навчальний матеріал засвоює важко, намагається зосередитись на матеріалі, що вивчається, інколи вступає в діалог з вчителем, проте має нестійку увагу, ослаблену довільну пам'ять та малорозвинене мислення. Він самодостатній, через низькі навчальні успіхи не хвилюється.
Юнак потайний, своїх думок не виказує ніколи. Від громадських доручень не відмовляється, старається виконувати їх добросовісно. Бере посильну участь у загальношкільних святах та заходах.
Петро добре фізично розвинений, він охоче відвідує уроки фізкультури. Поганих звичок не має. Характер у хлопця спокійний, проте неврівноважений. Він має особисті погляди й переконання, тому намагається знайти золоту середину у стосунках з однокласниками та іншими учнями школи та ситуаціями, що ставить перед ним життя. Петро емоційний, добрий, у спілкуванні з дорослими привітний.
Підліток, здається, знайшов свій стиль. А тому оточуючим важко на нього вплинути, змінити його погляди і переконання на життя, навіть наводячи при цьому переконливі аргументи.
Петро виховується в багатодітній сім’ї, що проживає в приватному будинку. Часті пропуски уроків мотивує необхідністю допомогти батькам, піклується про менших братиків та сестричок .
Директор школи Михайло КОЛОБОК
Класний керівник Олена ВОЛЯ
ХАРАКТЕРИСТИКА
на учня 9 класу загальноосвітньої школи І – ІІ ступенів
Уманського району Черкаської області
Петренка Петра Петровича, 17.07.2003 року народження
Петренко Петро навчався в загальноосвітній школі з 01.09.2014 року. За цей період з’ясовано, що він має сильний, врівноважений, рухливий тип нервової системи, а тому він серйозний, відповідальний, активний, врівноважений. Учень має хороший фізичний і розумовий розвиток, має високий та достатній рівень навчальних досягнень. Петро надає перевагу предметам гуманітарного циклу, має широкий кругозір, добре розвинуте логічне мислення, любить читати. Петро вміє висловлювати власну думку усно та письмово, доводити її при частковій допомозі вчителя, при цьому демонструючи достатній словниковий запас. Мовлення виразне, емоційне.
Учень має розвинуту довільну увагу, вільно переключається із одного виду діяльності на інший, зосереджуючи увагу на суттєвих фактах. Програмовий матеріал осмислює, а тому засвоює його швидко. Має хорошу довільну й мимовільну пам'ять, навчальний матеріал запам’ятовує швидко і легко його відтворює. Вміє відрізняти істотні та другорядні ознаки предметів та явищ, має розвинуту уяву.
Юнак організований, вміє самостійно працювати з книгою, заучувати матеріал, контролювати себе, дотримується режиму дня, реагує на похвалу чи зауваження вчителя.
Товариський, конфліктних ситуацій не створює, має багато друзів серед однокласників та учнів школи, користується авторитетом серед школярів, вчителів. Трудолюбивий, громадські доручення завжди виконує добросовісно. Артистичний та емоційний, бере активну участь у загальношкільних святах та заходах.
Він має хороший фізичний розвиток, любить уроки фізкультури, інформатики. Займається боксом у спортивному клубі «Альянс» при загальноосвітній школі, має спортивні відзнаки та нагороди. Поганих звичок не має. Характер у хлопця спокійний, врівноважений, добрий.
Підліток, здається, знайшов свій стиль. А тому він має власні погляди і переконання на життя, оточуючим важко на нього вплинути, змінити його, навіть наводячи при цьому переконливі аргументи.
Ілля виховується в багатодітній сім’ї. Він завжди має охайний зовнішній вигляд, очевидно, що батьки турбуються про своїх дітей.
Директор школи Михайло КОЛОБОК
Класний керівник Олена ВОЛЯ
ХАРАКТЕРИСТИКА
на учня 9 класу загальноосвітньої школи І – ІІ ступенів
Уманського району Черкаської області
Петренка Петра Петровича, 29.06.2003 року народження
Петренко Петро навчався в загальноосвітній школі з 01.09.2009 року. За період навчання в школі з’ясовано, що він має сильний, врівноважений, рухливий тип нервової системи, а тому він активний, серйозний, відповідальний, привітний.
Учень з високим загальним розумовим розвитком, має достатній, високий та середній рівень знань. Учень надає перевагу предметам гуманітарного циклу та фізичній культурі, має широкий кругозір, вміє висловлювати власну думку усно та письмово, доводити її. Мовлення виразне, емоційне, вміє декламувати вірші.
На уроках вміє зосереджуватися на матеріалі, що вивчається, має стійку увагу, добру довільну та мимовільну пам'ять та гарно розвинене мислення. На уроках завжди зібраний, дисципліни не порушує, з учителями не конфліктує. Навчання йому дається легко, він зацікавлений у здобутті нових знань.
Петро має добре розвинуту довільну увагу, вільно переключається із одного виду діяльності на інший, вміє зосереджуватись на суттєвих фактах, вміє її розподіляти. Програмний матеріал засвоює швидко, ґрунтовно. Має добре розвинену пам'ять, швидко запам’ятовує навчальний матеріал і легко його відтворює, має розвинену уяву.
Організований, вміє себе контролювати, дотримується режиму дня.
Він добрий, працелюбний, товариський, спокійний, врівноважений, вихований, користується авторитетом серед учнів класу, школярів та старших. Завжди спілкується з однолітками, грає в ігри з школярами.
Петро бере активну участь у загальношкільних святах та заходах, художній самодіяльності села, добросовісно виконує громадські доручення.
Він має хороший фізичний розвиток, любить уроки фізкультури. Активно займається боксом у спортивному клубі «Альянс» при школі, є призером багатьох спортивних турнірів з боксу. Поганих звичок не має.
Підліток, здається, знайшов свій стиль. А тому оточуючим важко на нього вплинути, змінити його погляди і переконання на життя, навіть наводячи при цьому переконливі аргументи.
Роман має меншого братика та виховується батьком. Він завжди має охайний зовнішній вигляд, очевидно, що батько турбується про нього.
Директор школи Михайло КОЛОБОК
Класний керівник Олена ВОЛЯ
ХАРАКТЕРИСТИКА
на учня 9 класу загальноосвітньої школи І – ІІ ступенів
Уманського району Черкаської області
Петренка Петра Петровича, 20.11.2003 року народження
Петренко Петро навчався в загальноосвітній школі з 01.09.2009 року. За цей період з’ясовано, що він має сильний, неврівноважений, рухливий тип нервової системи, а тому він активний, швидкий, кмітливий, допитливий.
Петро має хороший фізичний і розумовий розвиток, однак навчається не в міру своїх можливостей, має достатній та середній рівень навчальних досягнень. Учень виявляє особливий інтерес до наук природничого циклу. Він вміє висловлювати власну думку усно та письмово, доводити її при допомозі вчителя. Мова його енергійна, жвава, розсудлива. Він вміє робити аналіз проблемних ситуацій, має високий рівень логічного мислення. Програмовий матеріал засвоює швидко, коли концентрує свою довільну увагу на матеріалі, що вивчається та на поясненні вчителя. Має хорошу мимовільну та довільну пам'ять, розвинену уяву, проте запам’ятовує матеріал і відтворює його при допомозі вчителя. На уроках учень швидко переключається із одного виду діяльності на інший, але вміє швидко зосереджувати увагу на суттєвих фактах, не вміє розподіляти увагу. Він має хороший фізичний розвиток, любить уроки фізкультури, інформатики. Займається боксом у спортивному клубі «Альянс» при загальноосвітній школі, має відзнаки та нагороди. Юнак працелюбний, а тому громадські доручення завжди добросовісно виконує. Він веселий та артистичний, а тому бере активну участь у загальношкільних та сільських святах та заходах. Для Петра притаманні такі риси характеру, як: товариськість, привітність, щирість, доброта, розкутість. Юнак самодостатній, ініціативний, швидкий, буває вразливим, проте має багато друзів, охоче спілкується з однолітками та намагається вибудовувати добросусідські стосунки з усіма. |
Підліток, здається, знайшов свій стиль. Він позитивно ставиться до світу та самого себе. Завжди впевнений у собі, намагається знайти «золоту середину» між особистими поглядами, переконаннями й тими ситуаціями, які ставить перед ним життя. А тому оточуючим важко на нього вплинути, змінити його погляди і переконання на життя, навіть наводячи при цьому переконливі аргументи.
Петро виховується в багатодітній неповній сім’ї (батько нещодавно помер). Він завжди має охайний зовнішній вигляд, очевидно, що матір турбується про своїх дітей.
Директор школи Михайло КОЛОБОК
Класний керівник Олена ВОЛЯ
на ученицю 9 класу загальноосвітньої школи І – ІІ ступенів
Уманського району Черкаської області
Петренко Юлію Петрівну, 13.05.2003 року народження
Петренко Юлія закінчила початкову школу у Криницеві й у зв’язку із сімейними обставинами навчалася у 5-7 класах в Надвірнянській ЗОШ І – ІІІ ступенів, а з 01.09.2016 навчалася в загальноосвітній школі. За період навчання учениці з’ясовано, що вона має слабкий, врівноважений, інертний тип нервової системи, а тому вона спокійна, соромлива, доброзичлива, привітна.
Учениця має хороший фізичний і розумовий розвиток й виявляє при цьому середній та достатній рівень навчальних досягнень. В навчальній діяльності дівчина організована, має непогану довільну пам'ять, проте невміння зосередитись заважають їй сконцентруватись на новому матеріалі. Учениця розуміє вимоги вчителя та намагається їх виконувати. Програмний матеріал засвоює після багаторазового пояснення вчителя. Юлія надає перевагу предметам гуманітарного циклу, вона вміє висловлювати власну думку усно й доводити її при частковій допомозі вчителя. Мова її голосна, емоційна, виразна, жвава, часто аргументована.
Учениця має розвинуту довільну увагу, вільно переключається із одного виду діяльності на інший, зосереджуючи увагу на суттєвих фактах. Програмовий матеріал осмислює, а тому засвоює. Вміє відрізняти істотні та другорядні ознаки предметів та явищ, має розвинуту уяву.
Дівчина організована, вміє контролювати себе, дотримується режиму дня, реагує на похвалу чи зауваження вчителя. Позитивно ставиться до світу.
Товариська, конфліктних ситуацій не створює, має друзів серед однокласників та учнів школи. В суспільному житті школи та класу дівчина завжди активна. Артистична та емоційна, любить співати й охоче бере участь у художній самодіяльності села.
Юлія має хороший фізичний розвиток, любить уроки фізкультури та спортивні заняття. Займається боксом у спортивному клубі «Альянс» при загальноосвітній школі, є призером багатьох спортивних змагань з боксу, має спортивні відзнаки та нагороди. Поганих звичок не має. Характер у дівчини спокійний, добрий. Вона завжди дбає про свій зовнішній вигляд.
Дівчина критично ставиться до себе, намагається знайти свій стиль. Вона розмірковує, як знайти «золоту середину» між ситуаціями, що ставить перед нею життя, та особистими поглядами й переконаннями. А тому оточуючі не можуть впливати на неї без переконливих аргументів.
Юлія виховується в сім’ї учасника АТО.
Директор школи Михайло КОЛОБОК
Класний керівник Олена ВОЛЯ
ХАРАКТЕРИСТИКА
на учня 9 класу загальноосвітньої школи І – ІІ ступенів
Уманського району Черкаської області
Петренка Петра Петровича, 25.09.2002 року народження
Петренко Петро Петрович навчався в загальноосвітній школі І - II ступенів з першого класу. За цей період з’ясовано, що він має сильний, врівноважений, рухливий тип нервової системи, а тому він активний, швидкий, кмітливий, допитливий.
Петро має хороший фізичний і розумовий розвиток, однак навчається не в міру своїх можливостей, має достатній та середній рівень навчальних досягнень. На уроках проявляє активність, швидко сприймає навчальний матеріал, вміє його застосувати. Має добру пам'ять, логічне мислення, а відповідно достатньо-середній рівень знань. Цілеспрямований. Може поставити перед собою конкретну навчальну мету й послідовно її досягати. Здійснює прості операції мислення в умі, без опори на наочний матеріал. Зберігає розумову працездатність впродовж всього уроку. Навчається, щоб здобути хорошу професію, влаштуватись в житті.
Петро трудолюбивий. Бере активну участь у шкільних трудових акціях. Допомагає по господарству вдома рідним.
Має різнобічні інтереси. Є учасником загальношкільних, сільських заходів, акцій. Відповідально ставиться до доручень, виконує їх. Шкідливих звичок не має.
Юнак має сангвінічний тип характеру, він добрий, спокійний, врівноважений. Володіє собою в різних ситуаціях.
Підліток, здається, знайшов свій стиль. А тому він має власні погляди і переконання на життя, оточуючим важко на нього вплинути, змінити його, навіть наводячи при цьому переконливі аргументи.
Він компанійський, має багато друзів. Користується авторитетом серед них та своїх однолітків. Легко знаходить спільну мову з відкритими до спілкування людьми.
Петро виховується в сім’ї учасника АТО. Він завжди має охайний зовнішній вигляд, очевидно, що батьки турбуються про нього.
Директор школи Михайло КОЛОБОК
Класний керівник Олена ВОЛЯ
ХАРАКТЕРИСТИКА
на ученицю 9 класу загальноосвітньої школи І – ІІ ступенів
Уманського району Черкаської області
Петренко Юлію Петрівну, 26.01.2004 року народження
Петренко Юлія навчалася в загальноосвітній школі І - II ступенів з першого класу. За період навчання учениці з’ясовано, що вона має слабкий, неврівноважений, інертний тип нервової системи, а тому вона активна, доброзичлива, привітна.
Учениця має хороший фізичний і розумовий розвиток й виявляє при цьому середній та достатній рівень навчальних досягнень. В навчальній діяльності дівчина організована, має непогану довільну пам'ять, проте невміння зосередитись заважають їй сконцентруватись на новому матеріалі. Учениця розуміє вимоги вчителя та намагається їх виконувати. Програмний матеріал засвоює після багаторазового пояснення вчителя. Юлія надає перевагу предметам гуманітарного циклу, вона вміє висловлювати власну думку усно й доводити її при частковій допомозі вчителя. Мова її голосна, емоційна, виразна, жвава, часто аргументована.
Учениця має розвинуту довільну увагу, вільно переключається із одного виду діяльності на інший, зосереджуючи увагу на суттєвих фактах. Програмовий матеріал осмислює, а тому засвоює. Вміє відрізняти істотні та другорядні ознаки предметів та явищ, має розвинуту уяву.
Дівчина організована, вміє контролювати себе, дотримується режиму дня, реагує на похвалу чи зауваження вчителя. Позитивно ставиться до світу.
Товариська, конфліктних ситуацій не створює, має друзів серед однокласників та учнів школи. В суспільному житті школи та класу дівчина завжди активна. Артистична та емоційна, любить співати й охоче бере участь у художній самодіяльності села.
Юлія має хороший фізичний розвиток, любить спортивні заняття. Займається боксом у спортивному клубі «Альянс» при загальноосвітній школі, є чемпіонкою України та призером багатьох спортивних змагань з боксу, має спортивні відзнаки та нагороди.
Характер у дівчини спокійний, добрий, інколи імпульсивний. Вона завжди дбає про свій зовнішній вигляд.
Дівчина критично ставиться до себе, намагається знайти свій стиль. Вона розмірковує, як знайти «золоту середину» між ситуаціями, що ставить перед нею життя, та особистими поглядами й переконаннями. А тому оточуючі не можуть впливати на неї без переконливих аргументів.
Юлія виховується в сім’ї учасника АТО.
Директор школи Михайло КОЛОБОК
Класний керівник Олена ВОЛЯ