14 квітня о 15:00Вебінар: Дистанційне навчання: від побудови системи до зміни цінностей

Харчування підлітків 6 клас (конспект уроку)

Про матеріал

Сучасний комбінований урок вивчення нового матеріалу із застосуванням інноваційних технологій. До конспекту створена презентація, яку ви можете знайти в моїх доданих матеріалах

Перегляд файлу

Конспект уроку з основ здоров’я у 6 класі на тему: « ХАРЧУВАННЯ  ПІДЛІТКІВ»

Учитель: Моргун Т.А.

МЕТА: ознайомити учнів із основними поживними речовинами та джерелами їх надходження, учити  відрізняти корисну їжу від тієї, що може зашкодити здоров’ю;   розвивати вміння сприймати на слух інформацію; виховувати бажання берегти життя та здоров’я.    

ТИП  УРОКУ: вивчення нового матеріалу

ОБЛАДНАННЯ: картинки, роздатковий матеріал, молочні приклади, портрет Наполеона Бонапарта, презентація

 

                                              ХІД  УРОКУ.

1.АКТУАЛІЗАЦІЯ  ОПОРНИХ  ЗНАНЬ.

   1.Що потрібно людині, щоб вона була здоровою?

11.МОТИВАЦІЯ  НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

111.СПРИЙМАННЯ ТА УСВІДОМЛЕННЯ  НОВОГО МАТЕРІАЛУ.

    1.Складові  їжі  ( робота з підручником $ 5, робочий зошит стор.12)-

       білки, жири, вуглеводи, мінерали,вітаміни.  Слайд 3

      На дошці висять картинки з набором різних продуктів харчування, назви закриті.

G:\2016_10_28\IMG_0021.jpgG:\2016_10_28\IMG_0020.jpgG:\2016_10_28\IMG_0019.jpgG:\2016_10_28\IMG_0018.jpgG:\2016_10_28\IMG_0017.jpg

 

    2.Білки-будівельний матеріал. Слайд  4  . Вибрати картинки, де є продукти, що містять білки.

G:\2016_10_28\IMG_0015.jpg

    3.Жири-джерело енергії. Слайд 5  .Вибрати картинки, де є продукти  багаті на жири.

G:\2016_10_28\IMG_0016.jpg

    4.Вуглеводи- генератор енергії. Слайд 6. Вибрати картинки, де продукти містять вуглеводи.

G:\2016_10_28\IMG_0014.jpg

    5.Денний раціон підлітка. Слайд 7.

    6.Вітаміни-обмін речовин, захист від інфекцій. Слайд8.

      Домашнім завданням для учнів 1 ряду було підготувати інформацію про вітаміни.

      Діти розповідають  кожен про один вітамін.

G:\2016_10_28\IMG_0029.jpgG:\2016_10_28\IMG_0027.jpgG:\2016_10_28\IMG_0030.jpgёG:\2016_10_28\IMG_0031.jpgG:\2016_10_28\IMG_0028.jpg

     7.Вплив кількості вітамінів. Слайд9.

8.Мінерали- ріст, розвиток кісток, мязів, кровоносної системи. Слайд 10.

        Учні 2 ряду зповідають про мінерали.

G:\2016_10_28\IMG_0023.jpgG:\2016_10_28\IMG_0024.jpgG:\2016_10_28\IMG_0025.jpgG:\2016_10_28\IMG_0026.jpg

 

 

     9.Наполеон Бонапарт про йод. ( На дошці портрет Наполеона).

G:\2016_10_28\IMG_0033.jpg

G:\2016_10_28\IMG_0034.jpg

     10. Фізкультхвилинка. Корисно-шкідливо. Слайд 11.

Учитель показує картинки продуктів харчування, якщо корисно- плескають в долоні, якщо шкідливо- встають.

.

G:\2016_10_28\IMG_0005.jpgG:\2016_10_28\IMG_0003.jpgG:\2016_10_28\IMG_0008.jpgG:\2016_10_28\IMG_0004.jpg

G:\2016_10_28\IMG_0011.jpgG:\2016_10_28\IMG_0012.jpg

 

 

11.Молочні приклади.(Робота в групах). Слайд 12.

 

12. Відгадай (завдання по рядах). Слайд 13.

 

13.Загадки (учні 3 ряду розказують загадки, що було їх домашнім завданням.Слайд 14.

G:\2016_10_28\IMG_0036.jpg

 

 

 

14.Чарівна торбинка. Слайд  15.    (Спікери груп з торбинки витягують завдання).

G:\2016_10_28\IMG_0032.jpg

 

     15. Що корисніше? (завдання по рядах).Слайд 16.

 1У. УЗАГАЛЬНЕННЯ  ЗНАНЬ.

       На цьому  уроці  я  дізнався… Слайд 17.

  У.ПІДСУМОК  УРОКУ.

     Оцінювання учнів.

 У1. ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ: вивчити $ 5. завд. 4 в роб. зошиті, підготувати інформацію про продукти, щомістять йод.

 

 

 

docx
Додано
11 лютого 2018
Переглядів
1109
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку